0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Бұлақ негізгі мектебі КММ
Тақырыбы: «Мен және мамандық әлемі»
Сыныбы:9 Өткізген: Есенова Шарипа Ахмедьяровна
Сабақ жоспарыТренинг – сабақ Тақырыбы: «Мен және мамандық әлемі»
3. «Атом 4» жаттығуы арқылы (оқушылард 3 топқа бөлу Батылдық, Сенімділік, Жігер) Бұл топқа еш талассыз тез бөлінуге көмектеседі. 4. Ситуациялық сұрақ Ұшақ орманға құлап апат болды, ұшақта жараланған тірі жолаушылар бар (жолаушылардың ішінде мынадай мамандық иелері бар: фотограф, дәрігер, мұғалім, заңгер, электрик, механик, психолог, әнші, актер,есепші,т.б. )
ІІ. Сабақ барысы:
ІV. Қорытынды: «Рефлексия» Оқушылар шеңбер құра отырады да, допты әр қайсысы кезекпен кезек ала отырып тренингтің өткізілуіне байланысты өз ойларын білдіреді: - Тренингте ең бірінші не ұнады? - Не ұнаған жоқ? - Өзің жаңадан не білдің?
ЖағдаятҰшақ апаты болып ұшақ орманға құлады. Ұшақта жолаушылардың арасында жараланғандар бар,(психолог, фотограф, дизайнер, аспазшы, есепші, механик, электрик, дәрігер, әнші, актер, геолог, тігінші, журналист, аудармашы, мұғалім) т.б.маман иелері бар. Сұрақ: ұшақта 2 адамға ғана жететін дәрі бар, дәріні қай маман иесіне пайдаланамыз?
Тақырыбы: «Мен және мамандық әлемі»
Сыныбы:9 Өткізген: Есенова Шарипа Ахмедьяровна
Сабақ жоспарыТренинг – сабақ Тақырыбы: «Мен және мамандық әлемі»
- Мақсаты: Оқушылардың өзін – өзі тануы арқылы өзіндік бағалауын қалыптастыру, стресстен шығуға жол көрсету.
- Тренинг ережесі:1. Тыңдай білу.2. Сөзді бөлмеу.3. Белсенділік.4. Шығармашылық.5. Төзімділік.6. Сыйластық.
- Көрнекіліктер: үнтаспа, ватман, түрлі-түсті карандаш, түрлі-түсті қағаздар.
| Менің артықшылықтарым: | Менің кемшіліктерім: |
| 1.2.3. | 1.2.3. |
| Менің мүмкіндіктерім: | Шектеулерім: |
| 1.2.3. | 1.2.3. |
3. «Атом 4» жаттығуы арқылы (оқушылард 3 топқа бөлу Батылдық, Сенімділік, Жігер) Бұл топқа еш талассыз тез бөлінуге көмектеседі. 4. Ситуациялық сұрақ Ұшақ орманға құлап апат болды, ұшақта жараланған тірі жолаушылар бар (жолаушылардың ішінде мынадай мамандық иелері бар: фотограф, дәрігер, мұғалім, заңгер, электрик, механик, психолог, әнші, актер,есепші,т.б. )
ІІ. Сабақ барысы:
- «Мамандық таңдау» тест (слайд арқылы жүргізіледі)
- «Иә немесе жоқ» ойыны (3 топ бір біріне сұрақ қою түрінде өтеді)
- «Крокодил» (қиындықтан және кедергілерден өту)
ІV. Қорытынды: «Рефлексия» Оқушылар шеңбер құра отырады да, допты әр қайсысы кезекпен кезек ала отырып тренингтің өткізілуіне байланысты өз ойларын білдіреді: - Тренингте ең бірінші не ұнады? - Не ұнаған жоқ? - Өзің жаңадан не білдің?
ЖағдаятҰшақ апаты болып ұшақ орманға құлады. Ұшақта жолаушылардың арасында жараланғандар бар,(психолог, фотограф, дизайнер, аспазшы, есепші, механик, электрик, дәрігер, әнші, актер, геолог, тігінші, журналист, аудармашы, мұғалім) т.б.маман иелері бар. Сұрақ: ұшақта 2 адамға ғана жететін дәрі бар, дәріні қай маман иесіне пайдаланамыз?
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Есенова Шарипа АхмедьяровнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Мен және мамандық әлемім
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Мен және мамандық әлемім
Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға тигізер пайдасы мол
Материалдың қысқаша нұсқасы
Бұлақ негізгі мектебі КММ
Тақырыбы: «Мен және мамандық әлемі»
Сыныбы:9 Өткізген: Есенова Шарипа Ахмедьяровна
Сабақ жоспарыТренинг – сабақ Тақырыбы: «Мен және мамандық әлемі»
3. «Атом 4» жаттығуы арқылы (оқушылард 3 топқа бөлу Батылдық, Сенімділік, Жігер) Бұл топқа еш талассыз тез бөлінуге көмектеседі. 4. Ситуациялық сұрақ Ұшақ орманға құлап апат болды, ұшақта жараланған тірі жолаушылар бар (жолаушылардың ішінде мынадай мамандық иелері бар: фотограф, дәрігер, мұғалім, заңгер, электрик, механик, психолог, әнші, актер,есепші,т.б. )
ІІ. Сабақ барысы:
ІV. Қорытынды: «Рефлексия» Оқушылар шеңбер құра отырады да, допты әр қайсысы кезекпен кезек ала отырып тренингтің өткізілуіне байланысты өз ойларын білдіреді: - Тренингте ең бірінші не ұнады? - Не ұнаған жоқ? - Өзің жаңадан не білдің?
ЖағдаятҰшақ апаты болып ұшақ орманға құлады. Ұшақта жолаушылардың арасында жараланғандар бар,(психолог, фотограф, дизайнер, аспазшы, есепші, механик, электрик, дәрігер, әнші, актер, геолог, тігінші, журналист, аудармашы, мұғалім) т.б.маман иелері бар. Сұрақ: ұшақта 2 адамға ғана жететін дәрі бар, дәріні қай маман иесіне пайдаланамыз?
Тақырыбы: «Мен және мамандық әлемі»
Сыныбы:9 Өткізген: Есенова Шарипа Ахмедьяровна
Сабақ жоспарыТренинг – сабақ Тақырыбы: «Мен және мамандық әлемі»
- Мақсаты: Оқушылардың өзін – өзі тануы арқылы өзіндік бағалауын қалыптастыру, стресстен шығуға жол көрсету.
- Тренинг ережесі:1. Тыңдай білу.2. Сөзді бөлмеу.3. Белсенділік.4. Шығармашылық.5. Төзімділік.6. Сыйластық.
- Көрнекіліктер: үнтаспа, ватман, түрлі-түсті карандаш, түрлі-түсті қағаздар.
| Менің артықшылықтарым: | Менің кемшіліктерім: |
| 1.2.3. | 1.2.3. |
| Менің мүмкіндіктерім: | Шектеулерім: |
| 1.2.3. | 1.2.3. |
3. «Атом 4» жаттығуы арқылы (оқушылард 3 топқа бөлу Батылдық, Сенімділік, Жігер) Бұл топқа еш талассыз тез бөлінуге көмектеседі. 4. Ситуациялық сұрақ Ұшақ орманға құлап апат болды, ұшақта жараланған тірі жолаушылар бар (жолаушылардың ішінде мынадай мамандық иелері бар: фотограф, дәрігер, мұғалім, заңгер, электрик, механик, психолог, әнші, актер,есепші,т.б. )
ІІ. Сабақ барысы:
- «Мамандық таңдау» тест (слайд арқылы жүргізіледі)
- «Иә немесе жоқ» ойыны (3 топ бір біріне сұрақ қою түрінде өтеді)
- «Крокодил» (қиындықтан және кедергілерден өту)
ІV. Қорытынды: «Рефлексия» Оқушылар шеңбер құра отырады да, допты әр қайсысы кезекпен кезек ала отырып тренингтің өткізілуіне байланысты өз ойларын білдіреді: - Тренингте ең бірінші не ұнады? - Не ұнаған жоқ? - Өзің жаңадан не білдің?
ЖағдаятҰшақ апаты болып ұшақ орманға құлады. Ұшақта жолаушылардың арасында жараланғандар бар,(психолог, фотограф, дизайнер, аспазшы, есепші, механик, электрик, дәрігер, әнші, актер, геолог, тігінші, журналист, аудармашы, мұғалім) т.б.маман иелері бар. Сұрақ: ұшақта 2 адамға ғана жететін дәрі бар, дәріні қай маман иесіне пайдаланамыз?
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.02.2019
684
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













