Мен және мамандық әлемім

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мен және мамандық әлемім

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға тигізер пайдасы мол
Материалдың қысқаша нұсқасы
Бұлақ негізгі мектебі КММ























Тақырыбы: «Мен және мамандық әлемі»



















Сыныбы:9 Өткізген: Есенова Шарипа Ахмедьяровна



















Сабақ жоспарыТренинг – сабақ Тақырыбы: «Мен және мамандық әлемі»

  •  Мақсаты: Оқушылардың өзін – өзі тануы арқылы өзіндік бағалауын қалыптастыру, стресстен шығуға жол көрсету.
  • Тренинг ережесі:1. Тыңдай білу.2. Сөзді бөлмеу.3. Белсенділік.4. Шығармашылық.5. Төзімділік.6. Сыйластық.
  • Көрнекіліктер: үнтаспа, ватман, түрлі-түсті карандаш, түрлі-түсті қағаздар.
І. Ұйымдастырушы бөлім: 1. Сәлемдесу! ( Тақырыппен таныстыру ) 2. Шаттық шеңбері ( Болашақта бір – бірін қандай маман иесі ретінде көруін айту) 3. “Менің артықшылықтарым мен менің кемшіліктерім”Нұсқау: Өздеріңнің артықшылықтарың мен кемшіліктеріңе сүйене отырып сызбаны толтыр, сонымен қатар артықшылықтарыңның арқасында туындайтын мүмкіншіліктеріңді, ал кемшіліктеріңнің кесірінен туындайтын шектеулеріңді жаз.

Менің артықшылықтарым:Менің кемшіліктерім:
1.2.3.1.2.3.
Менің мүмкіндіктерім:Шектеулерім:
1.2.3.1.2.3.


3. «Атом 4» жаттығуы арқылы (оқушылард 3 топқа бөлу Батылдық, Сенімділік, Жігер) Бұл топқа еш талассыз тез бөлінуге көмектеседі. 4. Ситуациялық сұрақ Ұшақ орманға құлап апат болды, ұшақта жараланған тірі жолаушылар бар (жолаушылардың ішінде мынадай мамандық иелері бар: фотограф, дәрігер, мұғалім, заңгер, электрик, механик, психолог, әнші, актер,есепші,т.б. )

ІІ. Сабақ барысы:
  • «Мамандық таңдау» тест (слайд арқылы жүргізіледі)
  • «Иә немесе жоқ» ойыны (3 топ бір біріне сұрақ қою түрінде өтеді)
(Мысалға: Қыста шөп өседі ме?, Сиыр ұша алады ма?, Мысық тышқаннан қорқады ма?, Дәрігерден қорқасың ба? Деген сұрақтар оқушыларға қойылады.)ІІІ. Сергіту сәті:
  • «Крокодил» (қиындықтан және кедергілерден өту)


ІV. Қорытынды: «Рефлексия» Оқушылар шеңбер құра отырады да, допты әр қайсысы кезекпен кезек ала отырып тренингтің өткізілуіне байланысты өз ойларын білдіреді: - Тренингте ең бірінші не ұнады? - Не ұнаған жоқ? - Өзің жаңадан не білдің? 

















ЖағдаятҰшақ апаты болып ұшақ орманға құлады. Ұшақта жолаушылардың арасында жараланғандар бар,(психолог, фотограф, дизайнер, аспазшы, есепші, механик, электрик, дәрігер, әнші, актер, геолог, тігінші, журналист, аудармашы, мұғалім) т.б.маман иелері бар. Сұрақ: ұшақта 2 адамға ғана жететін дәрі бар, дәріні қай маман иесіне пайдаланамыз?











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.02.2019
684
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі