Материалдар / Мен және мамандық әлемім
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мен және мамандық әлемім

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға тигізер пайдасы мол
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2019
611
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бұлақ негізгі мектебі КММ























Тақырыбы: «Мен және мамандық әлемі»



















Сыныбы:9 Өткізген: Есенова Шарипа Ахмедьяровна



















Сабақ жоспарыТренинг – сабақ Тақырыбы: «Мен және мамандық әлемі»

  •  Мақсаты: Оқушылардың өзін – өзі тануы арқылы өзіндік бағалауын қалыптастыру, стресстен шығуға жол көрсету.
  • Тренинг ережесі:1. Тыңдай білу.2. Сөзді бөлмеу.3. Белсенділік.4. Шығармашылық.5. Төзімділік.6. Сыйластық.
  • Көрнекіліктер: үнтаспа, ватман, түрлі-түсті карандаш, түрлі-түсті қағаздар.
І. Ұйымдастырушы бөлім: 1. Сәлемдесу! ( Тақырыппен таныстыру ) 2. Шаттық шеңбері ( Болашақта бір – бірін қандай маман иесі ретінде көруін айту) 3. “Менің артықшылықтарым мен менің кемшіліктерім”Нұсқау: Өздеріңнің артықшылықтарың мен кемшіліктеріңе сүйене отырып сызбаны толтыр, сонымен қатар артықшылықтарыңның арқасында туындайтын мүмкіншіліктеріңді, ал кемшіліктеріңнің кесірінен туындайтын шектеулеріңді жаз.

Менің артықшылықтарым:Менің кемшіліктерім:
1.2.3.1.2.3.
Менің мүмкіндіктерім:Шектеулерім:
1.2.3.1.2.3.


3. «Атом 4» жаттығуы арқылы (оқушылард 3 топқа бөлу Батылдық, Сенімділік, Жігер) Бұл топқа еш талассыз тез бөлінуге көмектеседі. 4. Ситуациялық сұрақ Ұшақ орманға құлап апат болды, ұшақта жараланған тірі жолаушылар бар (жолаушылардың ішінде мынадай мамандық иелері бар: фотограф, дәрігер, мұғалім, заңгер, электрик, механик, психолог, әнші, актер,есепші,т.б. )

ІІ. Сабақ барысы:
  • «Мамандық таңдау» тест (слайд арқылы жүргізіледі)
  • «Иә немесе жоқ» ойыны (3 топ бір біріне сұрақ қою түрінде өтеді)
(Мысалға: Қыста шөп өседі ме?, Сиыр ұша алады ма?, Мысық тышқаннан қорқады ма?, Дәрігерден қорқасың ба? Деген сұрақтар оқушыларға қойылады.)ІІІ. Сергіту сәті:
  • «Крокодил» (қиындықтан және кедергілерден өту)


ІV. Қорытынды: «Рефлексия» Оқушылар шеңбер құра отырады да, допты әр қайсысы кезекпен кезек ала отырып тренингтің өткізілуіне байланысты өз ойларын білдіреді: - Тренингте ең бірінші не ұнады? - Не ұнаған жоқ? - Өзің жаңадан не білдің? 

















ЖағдаятҰшақ апаты болып ұшақ орманға құлады. Ұшақта жолаушылардың арасында жараланғандар бар,(психолог, фотограф, дизайнер, аспазшы, есепші, механик, электрик, дәрігер, әнші, актер, геолог, тігінші, журналист, аудармашы, мұғалім) т.б.маман иелері бар. Сұрақ: ұшақта 2 адамға ғана жететін дәрі бар, дәріні қай маман иесіне пайдаланамыз?











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!