Материалдар / "Мен және менің мектебім" музыка 1 сынып

"Мен және менің мектебім" музыка 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмекші материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2019
3933
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыМен және менің мектебім
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.1.2 таныс дыбыстар мен музыканы тыңдау барысында анықтау және сипаттау
Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Көбі: Жаңа білімге мысалдар келтіре алады.Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдап (әңгімелер, ертегілер) талқылайды.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікМЕКТЕП ШКОЛА SCHOOL
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы5 минутЕртеңгілік шеңберіТаңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен «Сәлем!» деп амандасады.Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.



Шаттық шебері



Сабақтың ортасы8 минут





1 минут







5 минут



3 минут16 минут



Өзің оқитын мектебің туралы әңгімеле.Жұмбақ шешейік.Сабақ сайын қағылады,Тек мектептен табылады.СЕРГІТУ СӘТІ.Еркiн ұста денеңдi,Тарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық.Тым сылбыр да болмайықАлға қарай озбайық.Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

Дәптермен жұмысОқулықтағы тапсырма.

«Біз мектепке барамыз»
  • Әннің мазмұны не туралы?
  • Сен мектепке қандай мақсатпен келдің?
  • Үлгілі оқушы қандай болуы керек деп ойлайсың?
  • Сенің қандай оқу құралдарың бар?
  • Топқа тапсырма.Берілген аспаптарды қолданып, постер жаса.
  • Қоңырау
  • Домбыра
  • Гитара




















  • Сергіту сәті











    Оқулық, дәптерлер.













    Сабақтың соңы2 минут

    РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім





    Смайликтер
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ