Күні:
Сынып:
1
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Мен және менің
мектебім
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.1.1.2 таныс дыбыстар мен
музыканы тыңдау барысында анықтау және
сипаттау
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы:
Көбі: Жаңа білімге мысалдар келтіре
алады.
Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы,
мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдап (әңгімелер,
ертегілер) талқылайды.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды
бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
МЕКТЕП
ШКОЛА SCHOOL
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Ертеңгілік
шеңбері
Таңғы шеңберде тұрған оқушылар
бір – бірімен «Сәлем!» деп
амандасады.
Сабақ мақсаттарымен оқушыларды
таныстырып өту.
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
1
минут
5
минут
3
минут
16
минут
|
Өзің оқитын мектебің туралы
әңгімеле.
Жұмбақ
шешейік.
Сабақ сайын
қағылады,
Тек мектептен
табылады.
СЕРГІТУ
СӘТІ.
Еркiн ұста
денеңдi,
Тарсылдатпай
едендi
Орнымыздан тұрып
ап
Жүгiрейiк бiр
уақ.
Бiр, екi, үш,
бiр, екi, үш.
Аяқты алға
созайық
Тiк көтерiп,
қозғайық.
Тым сылбыр да
болмайық
Алға қарай
озбайық.
Бiр, екi, үшi,
бiр, екi, үш.
Дәптермен
жұмыс
Оқулықтағы
тапсырма.
«Біз мектепке
барамыз»
-
Әннің мазмұны не
туралы?
-
Сен мектепке
қандай мақсатпен келдің?
-
Үлгілі оқушы
қандай болуы керек деп
ойлайсың?
-
Сенің қандай оқу
құралдарың бар?
Топқа
тапсырма.
Берілген
аспаптарды қолданып, постер
жаса.
|
Сергіту
сәті
Оқулық,
дәптерлер.
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта
болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді
таңдау.
Түсінбедім
Сұрағым бар Түсіндім
|
Смайликтер
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нәрсе
табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1: Оқушыларды
сабақтың әр кезеңінде
бағалау.
2: Дарынды және
үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл
бөлу.
Қандай екі нәрсе
сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1: Сабақтың
нәтижесіне көңіл бөлу.
2:
Рефлексия.
Сабақ барысында мен сынып
немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге
көмектесетін не білдім ?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері жасаған
бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты,
көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне
деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|