«Мен және менің отбасым» тәрбие
сағаты
Мақсаты:
1. Бала тәрбиесіндегі ата - ананың алатын
орнының ерекше екендігін
түсіндіру.
2. Халқымыздың тәлім - тәрбиесі ананың ақ
сүтімен, әже өнегесімен, ата ақылымен берілетіндігін, өзіндік
ұлттық құндылықтарымызды балалардың бойына
дарыту.
3. Отбасы мүшелерінің арасындағы бауырмалдық,
қайырымдылық қарым - қатынасты
қалыптастыру.
Көрнекілігі: оқушылардың суреттері, отбасы
туралы мақал - мәтелдер,
шарлар.
Өткізу әдісі: сайыс
түрінде
Тәрбие сағатының
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Қош келдіңіздер, құрметті қонақтар! «Адамға
ең бірінші білім емес рухани тәрбие беру керек. Тәрбиесіз берілген
білім – адамның қас жауы. Ол келешекте оның барлық өміріне апат
әкеледі» - деген ұлы ғұлама әл -
Фараби.
Психологиялық ахуал туғызу:
Қане, қане, тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.
Тұрсақ үлкен шеңберге,
Алақанға ұрайық
Топқа бөлу:
«Топтастыру әдісі»
Кім жылдам? мақал
шешу.
Кәне балалар, мен сендерге жұмбақ жасырайын, шешуін тауып көріңдер!
Айтары мол
ғұлама,
Көп жасаған бұл
адам.
Әкесі ол
әкеңнің
Білер оны сұраған. Ол кім? (
Атаң)
Бала, бала, бала
деп,
Түнде шошып
оянған;
Түн ұйқысын төрт
бөліп,
Түнде бесік таянған.
(ана)
Атаңның
баласы
Кей кезде
таласып,
Қаласың
әжеге
Білгенің асады
кәдеге?
Ол кім?
(Әкең)
Маған да, саған
да,
Жақын туыс - бес
адам.
Үш әріптен
тұратын
Оңға оқы, солға
оқы.
Өзгермейді еш
одан
Бәрі де өз
жұратың,
Айтады, қане, кім атын? (апа, ата, ана, іні,
аға)
Маған да, саған да,
Жақын, туыс адамдар.
Бәрі де өз жұртың,
Айтыңдаршы олар кім?(отбасы)
-Дұрыс айтасыңдар, балалар! Бізге ең қымбат
жандар отбасында тұрады. Ата, әже,әке, ана, аға, әпке, сіңлі,
қарындас-отбасы болып есептелетінін сендер білесіңдер! Олар
бір-бірін жақсы көреді, сыйлайды және қамқорлық жасап
жүреді.Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы «Мен және менің
отбасым». Осы тәрбие сағаты барысында біз отбасы туралы, адамға ең
қымбат, ең жақын адамдар туралы сөз қозғаймыз. Адамдар арасындағы
мейірімділік, сүйіспеншілік жайында
айтамыз.
Гүл теруге
шығайық!
(Әуен ойналып тұрады, арнайы дайындалған
гүлдер алқабына бару) Барлық ата - аналар орындарынан тұрып, гүл
теруге шығады. Бір - бір гүлден алады. Сол гүлдерде сұрақтар
жасырылған. Осы сұрақтар көлемінде пікірталас
өрбиді.
Сұрақтар:
1. Сіздің бойыңызда, сіздің ойыңызша қандай
жақсы қасиеттер бар?
2. Егер сіздікі дұрыс болмасада балаңыздан
кешірім сұрай аласыз ба?
3. Баланың бойына жақсы қасиеттер
қалыптастыру жолын айтыңыз?
4. Шыдамды деген не? Шыдамдылық қасиетін
қалыптастыруда сіз қандай роль
атқарасыз?
5. «Өнегелі отбасы» дегенді қалай түсінесіз?
т.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Мен және менің отбасым" тәрбие сағаты
"Мен және менің отбасым" тәрбие сағаты
«Мен және менің отбасым» тәрбие
сағаты
Мақсаты:
1. Бала тәрбиесіндегі ата - ананың алатын
орнының ерекше екендігін
түсіндіру.
2. Халқымыздың тәлім - тәрбиесі ананың ақ
сүтімен, әже өнегесімен, ата ақылымен берілетіндігін, өзіндік
ұлттық құндылықтарымызды балалардың бойына
дарыту.
3. Отбасы мүшелерінің арасындағы бауырмалдық,
қайырымдылық қарым - қатынасты
қалыптастыру.
Көрнекілігі: оқушылардың суреттері, отбасы
туралы мақал - мәтелдер,
шарлар.
Өткізу әдісі: сайыс
түрінде
Тәрбие сағатының
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Қош келдіңіздер, құрметті қонақтар! «Адамға
ең бірінші білім емес рухани тәрбие беру керек. Тәрбиесіз берілген
білім – адамның қас жауы. Ол келешекте оның барлық өміріне апат
әкеледі» - деген ұлы ғұлама әл -
Фараби.
Психологиялық ахуал туғызу:
Қане, қане, тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.
Тұрсақ үлкен шеңберге,
Алақанға ұрайық
Топқа бөлу:
«Топтастыру әдісі»
Кім жылдам? мақал
шешу.
Кәне балалар, мен сендерге жұмбақ жасырайын, шешуін тауып көріңдер!
Айтары мол
ғұлама,
Көп жасаған бұл
адам.
Әкесі ол
әкеңнің
Білер оны сұраған. Ол кім? (
Атаң)
Бала, бала, бала
деп,
Түнде шошып
оянған;
Түн ұйқысын төрт
бөліп,
Түнде бесік таянған.
(ана)
Атаңның
баласы
Кей кезде
таласып,
Қаласың
әжеге
Білгенің асады
кәдеге?
Ол кім?
(Әкең)
Маған да, саған
да,
Жақын туыс - бес
адам.
Үш әріптен
тұратын
Оңға оқы, солға
оқы.
Өзгермейді еш
одан
Бәрі де өз
жұратың,
Айтады, қане, кім атын? (апа, ата, ана, іні,
аға)
Маған да, саған да,
Жақын, туыс адамдар.
Бәрі де өз жұртың,
Айтыңдаршы олар кім?(отбасы)
-Дұрыс айтасыңдар, балалар! Бізге ең қымбат
жандар отбасында тұрады. Ата, әже,әке, ана, аға, әпке, сіңлі,
қарындас-отбасы болып есептелетінін сендер білесіңдер! Олар
бір-бірін жақсы көреді, сыйлайды және қамқорлық жасап
жүреді.Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы «Мен және менің
отбасым». Осы тәрбие сағаты барысында біз отбасы туралы, адамға ең
қымбат, ең жақын адамдар туралы сөз қозғаймыз. Адамдар арасындағы
мейірімділік, сүйіспеншілік жайында
айтамыз.
Гүл теруге
шығайық!
(Әуен ойналып тұрады, арнайы дайындалған
гүлдер алқабына бару) Барлық ата - аналар орындарынан тұрып, гүл
теруге шығады. Бір - бір гүлден алады. Сол гүлдерде сұрақтар
жасырылған. Осы сұрақтар көлемінде пікірталас
өрбиді.
Сұрақтар:
1. Сіздің бойыңызда, сіздің ойыңызша қандай
жақсы қасиеттер бар?
2. Егер сіздікі дұрыс болмасада балаңыздан
кешірім сұрай аласыз ба?
3. Баланың бойына жақсы қасиеттер
қалыптастыру жолын айтыңыз?
4. Шыдамды деген не? Шыдамдылық қасиетін
қалыптастыруда сіз қандай роль
атқарасыз?
5. «Өнегелі отбасы» дегенді қалай түсінесіз?
т.
шағым қалдыра аласыз













