|
Сабақ: тәрбие сабағы Тақырыбы: «Мен және менің құқықтарым» |
Мектеп: «Бозанбай орта мектебі» КММ |
|
|
Бағыты: |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты: Алимбаева А.И. |
|
|
Сынып: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Адам құқықтарын сақтау, өз құқықтары мен міндеттерін жүзеге асыруға дайындық қабілеттерін қалыптастыру. Проблемалық жағдаяттарды құқықтық тәсілмен шешуге үйрету. |
|
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|
|
Өз құқықтарын қорғауды үйренеді |
||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||
|
Құқықтық сауаттылықты меңгереді; |
||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||
|
Баланың құқықтары туралы танысады, өз пікірін еркін жеткізуді үйренеді. |
||
|
Бағалау критерийлері |
1. Өз құқықтарын қорғауды үйренеді; 2. Құқықтық сауаттылықты меңгереді 3. Баланың құқықтары туралы танысады, өз пікірін еркін жеткізуді үйренеді. |
|
|
Тілдік мақсат |
Бала құқығы |
|
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті......деп ойлайсыз? 1. Құқық деген ұғымды қалай түсінесіздер? 2. Біздің елде бала құқығы туралы заң бар ма? |
||
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
ресурстар |
|
Басы |
«Психологиялық ахуал» туғызу. «Сәлемдесу» ойыны. Бейджиктеріндегі суреттер арқылы оқушыларды үш топқа бөлемін. Әр топ өз атауларына байланысты мәлімет беріп өтеді. |
|
|
Ортасы |
«Бейне ролик» көрсетілген бейнематериалдан оқушылар тұжырым жасайды. Өз ойларын ортаға салып талқылайды. 1-тапсырма: : «Заң сөздікшесі» әдісі ТЖ Балаларды қорғауға арналған халықаралық күндер туралы ақпараттандыру Дескриптор: 1.Әр топ өз ойларын саралап, сұраққа жауап береді 2.Бір-бірін толықтырып , көмектеседі 3.Әр топ бір-бірінің жауаптарын мадақтайды бағалайды 2-тапсырма:«Құқықтық пирамидасы» ҰЖ Өз құқығыңды біл! Баланың құқығы мен міндеттері туралы не білесіңдер? Дескриптор: 1.Өз ойлары жайлы пікір алмасады, бір-бірінің ойын құрметтейді. 2. Баланың құқығы туралы мәлімет береді, өзара бағалайды. 3. Менің толықтыруым бойынша қорытынды жасайды Кері байланыс: «Житондар» Қ.Б. «Жұлдызшалар» Сергіту сәті: (Музыкалық жаттығу) 3-тапсырма: «Кім тапқыр?» сұрақ-жауап ойын түрінде қойылады. Дескриптор: 1.Ойынға белсенді түрде қатысады 2.Сұрақтарға жауап береді, өз ойларымен әңгімелейді Кері байланыс: «Житондар» Қ.Б. « Жұлдызшалар» Қосымша ақпарат: Жас жеткіншек сен өзіңді құрметтеуге тиіссің. Бойыңдағы бар қабілетіңді тек жақсылыққа бағыттай біл. Зиянды әдеттерден аулақ бол. Өз құқығыңды дұрыс пайдалан. Барлық оқушылар хормен «Балдаурен » Әр топ бір-бірін бағалайды |
Білімланд сайты бала құқығы А3 парақшалары маркерлер, түрлі-түсті қарындаштар |
|
Соңы |
Кері байланыс: «Білім қоржыны» |
стикер |
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мен және менің құқықтарым
Мен және менің құқықтарым
|
Сабақ: тәрбие сабағы Тақырыбы: «Мен және менің құқықтарым» |
Мектеп: «Бозанбай орта мектебі» КММ |
|
|
Бағыты: |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие, құқықтық тәрбие |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты: Алимбаева А.И. |
|
|
Сынып: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Адам құқықтарын сақтау, өз құқықтары мен міндеттерін жүзеге асыруға дайындық қабілеттерін қалыптастыру. Проблемалық жағдаяттарды құқықтық тәсілмен шешуге үйрету. |
|
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|
|
Өз құқықтарын қорғауды үйренеді |
||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||
|
Құқықтық сауаттылықты меңгереді; |
||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||
|
Баланың құқықтары туралы танысады, өз пікірін еркін жеткізуді үйренеді. |
||
|
Бағалау критерийлері |
1. Өз құқықтарын қорғауды үйренеді; 2. Құқықтық сауаттылықты меңгереді 3. Баланың құқықтары туралы танысады, өз пікірін еркін жеткізуді үйренеді. |
|
|
Тілдік мақсат |
Бала құқығы |
|
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті......деп ойлайсыз? 1. Құқық деген ұғымды қалай түсінесіздер? 2. Біздің елде бала құқығы туралы заң бар ма? |
||
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
ресурстар |
|
Басы |
«Психологиялық ахуал» туғызу. «Сәлемдесу» ойыны. Бейджиктеріндегі суреттер арқылы оқушыларды үш топқа бөлемін. Әр топ өз атауларына байланысты мәлімет беріп өтеді. |
|
|
Ортасы |
«Бейне ролик» көрсетілген бейнематериалдан оқушылар тұжырым жасайды. Өз ойларын ортаға салып талқылайды. 1-тапсырма: : «Заң сөздікшесі» әдісі ТЖ Балаларды қорғауға арналған халықаралық күндер туралы ақпараттандыру Дескриптор: 1.Әр топ өз ойларын саралап, сұраққа жауап береді 2.Бір-бірін толықтырып , көмектеседі 3.Әр топ бір-бірінің жауаптарын мадақтайды бағалайды 2-тапсырма:«Құқықтық пирамидасы» ҰЖ Өз құқығыңды біл! Баланың құқығы мен міндеттері туралы не білесіңдер? Дескриптор: 1.Өз ойлары жайлы пікір алмасады, бір-бірінің ойын құрметтейді. 2. Баланың құқығы туралы мәлімет береді, өзара бағалайды. 3. Менің толықтыруым бойынша қорытынды жасайды Кері байланыс: «Житондар» Қ.Б. «Жұлдызшалар» Сергіту сәті: (Музыкалық жаттығу) 3-тапсырма: «Кім тапқыр?» сұрақ-жауап ойын түрінде қойылады. Дескриптор: 1.Ойынға белсенді түрде қатысады 2.Сұрақтарға жауап береді, өз ойларымен әңгімелейді Кері байланыс: «Житондар» Қ.Б. « Жұлдызшалар» Қосымша ақпарат: Жас жеткіншек сен өзіңді құрметтеуге тиіссің. Бойыңдағы бар қабілетіңді тек жақсылыққа бағыттай біл. Зиянды әдеттерден аулақ бол. Өз құқығыңды дұрыс пайдалан. Барлық оқушылар хормен «Балдаурен » Әр топ бір-бірін бағалайды |
Білімланд сайты бала құқығы А3 парақшалары маркерлер, түрлі-түсті қарындаштар |
|
Соңы |
Кері байланыс: «Білім қоржыны» |
стикер |
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
шағым қалдыра аласыз













