«Мен және менің тобым»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Мен және менің тобым»

Материал туралы қысқаша түсінік
психологтарға
Материалдың қысқаша нұсқасы

МКҚК «Қошақан» балабақшасы



















Тақырыбы: «Мен және менің тобым»



Психолог: Бегалиева У.М.

















Қажымұқан ауылы 2017-2018ж

Тақырыбы: «Мен және менің тобым»


Мақсаты: Балабақшаға жаңадан келген балалардың бейімделуіне ықпал

жасау

Сабақтың әдісі: Сұрақ -жауап, түсіндіру, әңгімелесу, жаттығулар, ойындар.

Көрнекіліктер: ақ қағаз, маркер, плакат, арқан.

Сабақтың барасы:

I. Ұйымдастыру кезеңі:

1. Сәлемдесу рәсімі ( жылы импулстер жіберу, атың және гороскоп бойынша атауын атау)

2. Балаларды тренинг тақырыбымен таныстыру. «Қарым-қатынас ерекшеліктері»

II.Негізгі бөлім

Сұрақ-жауап:

Қарым-қатынас дегеніміз не?

Қарым-қатынас қандай болуы мүмкін?

Ол неге байланысты?

Сендердің топтарыңда қарым-қатынас қандай?

Дос дегенді қалай түсінесіңдер?


Тапсырма 1.

«Мен неге ұқсаймын?» (музыка ойнап тұрады)

Әр балаға бір ақ парақтан таратылып «Мен неге ұқсаймын?» деген тақырыпқа сурет салу ұсынылады (талға, гүлге, аюға т.б.), әркім өзін қалай елестетеді. Сурет салып болғаннан кейін әр оқушы өз суретін түсіндіреді.


Тапсырма 2. «Шеңбер» ойын

Қатысушылар шеңбер құрып орындықтарда отырады, ортада еденде арқанмен шеңбер құрылады. Сұрақтар бойынша қатысушылар сол шеңберге тұру керек.

1. Кімнің үстінде шалбар бар? (осы шеңбердің ішіндегі қатысушыларға машина боламыз)

2. Кімнің киімінде түйие бар? (балық боламыз)

3. Кімнің қолында сағаты бар? (мысық боламыз)

4. Кім өзін сұлу адам деп санайды? (Америкадағы бостандық ескерткішін

көрсет)

5. Кімнің мұрны жоқ? (жел тұрғандағы ағаштар)

6. Кімнің тісі түгел емес? (үрленген шар)

7. Кімнің басында шашы бар? (өте дәу аюды көрсет)

8. Кім бүгін жылы сөз айтты? (жылы сөзде айтамыз)


Тапсырма 3.«Молекула» (музыка ойнайды)

Бәріміз тұрамыз, еркін жүреміз. Атом молекуладан тұрады, молекула деген майда бөлшектер. әр атом көп молекулалардан тұрады. Біз барлығымыз молекуламыз, қазір атомдарды құраймыз. Мен қанша сан айтамын, сонша адам болып топ құраймыз, артық қалған адамдар орындарына отырады.

4,5,3,2,....


Тапсырма 4. «Менің болашақ арманым».

(Қатысушыларға қағаз таратылып, сол қағаздан өзін қияды және болашақ армандағы балаға сурет салады)


ІІІ Қорытынды

Жүректен жүрекке

Балалар шеңберге тұрып, бір-біріне жақсы тілектер айтады.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
22.05.2018
793
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі