|
Педагогтің аты-жөні |
Аманова Гулжан Джаумитбаевна |
|||||
|
Күні: Сынып:3 «А» |
|
Қатыспағандар: |
||||
|
Пәні: Қай аптаның нешінші сабағы |
Дүниетану 32-сабақ |
|||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Демалыс мәдениеті. Мейрамдар |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мен және қоғам |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.2.3 қоғамда өзін-өзі ұстау әдеп нормаларын түсіндіру. |
|||||
|
Сабақтың барысы. Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы
Ортасы:
|
-Сәлеметсіңдер ме, оқушылар! Дүниетану пәні. Психологиялық сәт. Жабырқауды білмейміз, Жалқаулықты сүймейміз! Біз талапты жасұлан, Үлгі аламыз жақсыдан. (Барлық оқушы, бас бармағын көрсетеді.) Оқушыларға бөлім бойынша «Демалыс мәдениеті. Мейрамдар» туралы сұрақтар қойылады. -Оқушылар мамыр айында қандай мерекелер бар? Дескриптор: Оқушылар мамыр айындағы мерекелерді атайды. Отбасы күні туралы айтады. Оқушыларды топқа бөлу. Қызыл бантик, галстук таққан оқушыларды түстеріне қарай екі топқа бөлу. «Қызыл» топ, «Көкшіл»топ Оқулықтағы иллюстрациямен жұмыс жасаймыз. -Бүгінгі сабақтың тақырыбын білу үшін, Ненің артық екенін анықта. Не себепті? Табайық -Мен сөзіне артық сөзді анықтаңыздар. -Дұрыс айтасыздар! Адам сөзі артық. Бүгінгі жаңа тақырып Мен және қоғам. Дескриптор: «Мен және қоғам» тақырыбын анықтайды және сол бойынша қорытындылар шығарады; Жаңа сабақтың мәтінімен таныстыру. -Адам дуниеге келгеннен бастап белгілі бір қоғамда өмір сүреді. Адам үшін отбасы, мектептегі сыныбы, колледждегі тобы, жұмыстағы ұжымы, достары мен құрбыларының маңызды орны бар. Әр адамды көпшілік ортада өзін қалай ұстауы керек деген мәселе әрқашан толғандырады Дескриптор: Мәтінді оқиды. «Пікірлер сызығы» Өз ойларын айтып беру - Балалардың қайсысының пікірі дұрыс? Неліктен? Әли: Мектеп ішіндегі сынып, асхана, спортзал қай жерде орналасқанын білу жеткілікті Мерей: Мектепте, көшеде, қоғамдық орындарда өзіңді дұрыс ұстай білу маңызды -Әрине балалар, жарайсыңдар! Мерейдің жауабы дұрыс екен. Дескриптор: Қоғамдық орындарда ережелерді дұрыс қолданудың ережелерін құрастырады. Ережелерді есіңе сақта! Адам белгілі бір ортада қандай да бір жағдайға байланысты өзін ұстау ережелеріне сүйенуі керек. Қоғамдық орындарда қандай әрекеттерді істеуге болады және нені істеуге болмайды? - Жарайсыңдар! Дұрыс ойладыңдар. Ағаштарды сындыруға болмайды, Жануарларға қиянат жасауға болмайды. Құстарға қамқор жасауға болады. Ағаш отырғызып, табиғатты қорғауға болады. Құрылған ережені есте сақтау керек. Сергіту сәті. «Қоғамдық жерге саяхат» «Қызыл» топ: «Қоғамдық көлікте» өзіңді ұстау ережесін құру. «Қызыл» топ: «Мектепте» қоғамдық орында өзіңді ұстай білу туралы ереже жазады. Дескриптор: Тәртіпті ережелердің қолданудың ережелерін құрастырады. «Сипатта» тәсілі - Қоғамда Қ қайрымды бол О ойланып жаса Ғ ғылым ізде А адал бол М мақсат қоя біл
|
1-мамыр-Достық күні, 7 мамыр-Ұландар күні, 9 мамыр-Жеңіс күні, 15мамыр –Отбасы күні –деп атайды.
Артығын табады
Ойлау қабілеттерін дамыту
Өз пікірлерін ұсынады.
Өз пікірлерін ұсынады.
Ережелерді жаттап алады
Сергіту жаттығуларын орындайды.
Берілген сұраққа жауап беру, тапсырмаларды талапқа сай орындау.
|
ҚБ:От шашу арқылы бір-бірін бағалау.
Формативті бағалау ҚБ: бас бармақ арқылы бірін-бірі бағалау.
ҚБ:От шашу арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ:От шашу арқылы бір-бірін бағалау.
|
Презентация № 1 3-сынып Дүниетану пәні Бөлім: Демалыс мәдениеті. Мейрамдар 32-сабақ Тақырыбы: Мен және қоғам
Презентация №3-4
Презентация № 5
Презентация № 6
Презентация № 7
Презентация №8
Презентация №9
Бейнеролик Презентация №10
Презентация №11 |
||
|
Соңы: |
Жаңа білім мен тәжірибені қодану. Ой толғаныс кезеңі. «Мен де үйрендім!» стратегиясы. Бүгінгі сабақта нені үйрендік? Кім нені үйренгенін айтып шықсын. |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Топтық тапсырмалар. |
||
|
Кері байланыс: |
Білім сандығы
Сабақ аяқталды. Сау болыңдар, оқушылар! |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып,сандықшаға жабыстырады. |
«Білім сандығы» әдісі |
«Білім сандығы» әдісі кері байланыс парағы |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мен және қоғам ҚМЖ
Мен және қоғам ҚМЖ
|
Педагогтің аты-жөні |
Аманова Гулжан Джаумитбаевна |
|||||
|
Күні: Сынып:3 «А» |
|
Қатыспағандар: |
||||
|
Пәні: Қай аптаның нешінші сабағы |
Дүниетану 32-сабақ |
|||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Демалыс мәдениеті. Мейрамдар |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мен және қоғам |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.2.3 қоғамда өзін-өзі ұстау әдеп нормаларын түсіндіру. |
|||||
|
Сабақтың барысы. Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы
Ортасы:
|
-Сәлеметсіңдер ме, оқушылар! Дүниетану пәні. Психологиялық сәт. Жабырқауды білмейміз, Жалқаулықты сүймейміз! Біз талапты жасұлан, Үлгі аламыз жақсыдан. (Барлық оқушы, бас бармағын көрсетеді.) Оқушыларға бөлім бойынша «Демалыс мәдениеті. Мейрамдар» туралы сұрақтар қойылады. -Оқушылар мамыр айында қандай мерекелер бар? Дескриптор: Оқушылар мамыр айындағы мерекелерді атайды. Отбасы күні туралы айтады. Оқушыларды топқа бөлу. Қызыл бантик, галстук таққан оқушыларды түстеріне қарай екі топқа бөлу. «Қызыл» топ, «Көкшіл»топ Оқулықтағы иллюстрациямен жұмыс жасаймыз. -Бүгінгі сабақтың тақырыбын білу үшін, Ненің артық екенін анықта. Не себепті? Табайық -Мен сөзіне артық сөзді анықтаңыздар. -Дұрыс айтасыздар! Адам сөзі артық. Бүгінгі жаңа тақырып Мен және қоғам. Дескриптор: «Мен және қоғам» тақырыбын анықтайды және сол бойынша қорытындылар шығарады; Жаңа сабақтың мәтінімен таныстыру. -Адам дуниеге келгеннен бастап белгілі бір қоғамда өмір сүреді. Адам үшін отбасы, мектептегі сыныбы, колледждегі тобы, жұмыстағы ұжымы, достары мен құрбыларының маңызды орны бар. Әр адамды көпшілік ортада өзін қалай ұстауы керек деген мәселе әрқашан толғандырады Дескриптор: Мәтінді оқиды. «Пікірлер сызығы» Өз ойларын айтып беру - Балалардың қайсысының пікірі дұрыс? Неліктен? Әли: Мектеп ішіндегі сынып, асхана, спортзал қай жерде орналасқанын білу жеткілікті Мерей: Мектепте, көшеде, қоғамдық орындарда өзіңді дұрыс ұстай білу маңызды -Әрине балалар, жарайсыңдар! Мерейдің жауабы дұрыс екен. Дескриптор: Қоғамдық орындарда ережелерді дұрыс қолданудың ережелерін құрастырады. Ережелерді есіңе сақта! Адам белгілі бір ортада қандай да бір жағдайға байланысты өзін ұстау ережелеріне сүйенуі керек. Қоғамдық орындарда қандай әрекеттерді істеуге болады және нені істеуге болмайды? - Жарайсыңдар! Дұрыс ойладыңдар. Ағаштарды сындыруға болмайды, Жануарларға қиянат жасауға болмайды. Құстарға қамқор жасауға болады. Ағаш отырғызып, табиғатты қорғауға болады. Құрылған ережені есте сақтау керек. Сергіту сәті. «Қоғамдық жерге саяхат» «Қызыл» топ: «Қоғамдық көлікте» өзіңді ұстау ережесін құру. «Қызыл» топ: «Мектепте» қоғамдық орында өзіңді ұстай білу туралы ереже жазады. Дескриптор: Тәртіпті ережелердің қолданудың ережелерін құрастырады. «Сипатта» тәсілі - Қоғамда Қ қайрымды бол О ойланып жаса Ғ ғылым ізде А адал бол М мақсат қоя біл
|
1-мамыр-Достық күні, 7 мамыр-Ұландар күні, 9 мамыр-Жеңіс күні, 15мамыр –Отбасы күні –деп атайды.
Артығын табады
Ойлау қабілеттерін дамыту
Өз пікірлерін ұсынады.
Өз пікірлерін ұсынады.
Ережелерді жаттап алады
Сергіту жаттығуларын орындайды.
Берілген сұраққа жауап беру, тапсырмаларды талапқа сай орындау.
|
ҚБ:От шашу арқылы бір-бірін бағалау.
Формативті бағалау ҚБ: бас бармақ арқылы бірін-бірі бағалау.
ҚБ:От шашу арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ:От шашу арқылы бір-бірін бағалау.
|
Презентация № 1 3-сынып Дүниетану пәні Бөлім: Демалыс мәдениеті. Мейрамдар 32-сабақ Тақырыбы: Мен және қоғам
Презентация №3-4
Презентация № 5
Презентация № 6
Презентация № 7
Презентация №8
Презентация №9
Бейнеролик Презентация №10
Презентация №11 |
||
|
Соңы: |
Жаңа білім мен тәжірибені қодану. Ой толғаныс кезеңі. «Мен де үйрендім!» стратегиясы. Бүгінгі сабақта нені үйрендік? Кім нені үйренгенін айтып шықсын. |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Топтық тапсырмалар. |
||
|
Кері байланыс: |
Білім сандығы
Сабақ аяқталды. Сау болыңдар, оқушылар! |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып,сандықшаға жабыстырады. |
«Білім сандығы» әдісі |
«Білім сандығы» әдісі кері байланыс парағы |
||
шағым қалдыра аласыз





















