Материалдар / Мен кіммін
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мен кіммін

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп психологтарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
818
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

 Тренинг тақырыбы: “Мен кіммін ?”Мақсаты : Өз туралы, өз орны, құқығы мен міндеттері туралы ойын дамытуЖаттығу “Өзін-өзі тексеру”.Мақсаты: Өзі туралы, өзінің қоғамда алатын орны туралы ойын дамыту; жеке позициясын түсіну. Әр бала бір парақ қағаз алады және оны төрт бөлікке бүктейді. Сіздер:”Мен кіммін?” деген сұраққа 10 жауап жазыңыз. Оны жылдам жазса, басыңызға бірінші қандай жауап келсе, соны жазыңыз. Оны бірінші бағанға жаз. Екінші бағанға сол сұрраққа ата-анаңның пікірі сеніңше қалай, соны жаз. Үшінші бағанға сенің сол жағында отырған топтың мүшесі қалай жауап берер еді.Парақты жинап аламын да араластырамын;кезекпен даустап оқимын, ал топ кім туралы екендігін анықтау керек. Осы берілген мінездеме топтың қаншалықты келісетіні талқыланады.Жаттығу “Сен кімсін?”.Мақсаты: Өз туралы, өз орны, құқығы мен міндеттері туралы ойын дамыту.Балардың арқасына үлкен қалың қағаз шаншып қояды.Әрбіреуі бір-бірлерінің жауырындарына түйрелініп қойған қағаздағы көрсетілген сұраққа кем дегенде бір жауап жазу керек.Талдау: Тапсырма ұнады ма? Өзіңіз туралы пікіріңіз өзгерді ме? Қандай әсер алдыңыздар?Жаттығу “Әр түрлі көзқарастағы әңгіме”.Мақсаты: Проблеманың шешімін табуда әр түрлі рөлдік көзқарастарға кіру.Оқушылар қандай да өзінің проблемасы бойынша әр түрлі рөлдік көзқарастарға кезекпен “кіре” отыра өзімен-өзі іштей диалог жүргізеді. Осындай 10 минуттық ішкі диалог аяқ астынан проблеманың шешімін табуға әкеледі.“Экранды ыдырату” техникасы.Мақсаты: Тұлганың өзінің даралығын бағалау Қатысушыларды босаңсу жағдайына әкеліп, тік сызыкпен бөлінген үлкен ақ экранды көз алдарына елестетулерін сұрайды. Экранның солжағына субъект жағымсыз фрустрациялық жағдайды – нақты емес, ақ-қара; оңжағына –жетістік жағдайын, яғни ашық, әсем безендірілген, дыбыстарға және иістерге толған жағдайды кескіндейді. Сол жақтағы (жағымсыз) сурет ақырындап кішірейедіі және солады, алыстатылады, ал оң жақтағы (жағымды) жарккын және жакындайды. Осы жаттығуды 2 рет орындаған соң топтың қатысушылары жағымсыз жағдай туралы ойлары ұнамсыз сезім туғызбайтынына және оның бұрынғыдан жайлы қабылданатына таңырқағандарын аңғарады.Талдау.Жаттығу “Кім жылдам?”Мақсаты :ұғымды дәлме –дәл бейнелеу.Қатысушылар екі командаға бөлінеді.Әр командаға жүргізуші тағайындалады жүйелі түрде бес сөз көрсетеді. (бала, оқу, бостандық, міндет, ету.) Ол осы ұғымдарды үнсіз (ыммен, не ишарамен) бейнелеуі керек. Команда мүшелері түсініп, оның қандай сөз екенін айтуы кажет.Талдау.

Рефлексия.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!