Материалдар / «Мен кіммін?» «Мен мәдениетті адаммын»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Мен кіммін?» «Мен мәдениетті адаммын»

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 6 сынып үйден оқытатын мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2020
765
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



І бөлім. Бала зейінін түзету бағдарламасы

Мектеп: №29 Жаңатұрмыс орта мектебі

Күні: 4.09.

Мұғалімнің аты-жөні: Г.С.Барменбекова

Сынып: 6 Ә




Сабақтың тақырыбы

«Мен кіммін?» «Мен мәдениетті адаммын»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

қоршаған ортасы, туған жері туралы әңгімелейді, сурет салады.

Сабақтың мақсаты

Этикетке және берілген тәртіп ережелеріне дұрыс көзқарасты қалыптастыру

Мәдениетті адам деп кімді айтамыз? Не үшін?

Қандай қасиеттерді біз жақсы бағалап, үлгі көреміз?

Не үшін? Бұл қасиеттерді игеруге бола ма?

Құндылықтарға баулу

Өз бетінше қорытынды жасауға, алған білімін өзіндік ақиқатпен байланыстыруға үйренеді.

Пәнаралық байланыстар

Өзін-өзі тану.

АКТ қолдану

Ноутбукты пайдалану.

Алдыңғы тақырыптар

5-сыныпта өткен материал.

Сабақтың барысы, кезеңдері және оқушы мен мұғалімнің әрекеттері

Сабақ басы

Мұғалім оқушымен сәлемдесіп, оны оқу жылының басталуымен құттықтап, осы және келесі тоқсандарда оның «танымдық қызмет пен сөйлеуді түзетуді, зейінді дамытуға, ойлауды есте сақтауды арттыруға арналған жаттығулар, тренингтер, ойындар» өтетінін түсіндіреді.

Сабақтың ортасы- тақырыпты өз бетімен меңгеру

«Мен деген не?» талқыламасы. Жүргізуші «Мен деген не?» сұрағын бірінші өзі, сосын жалпы топта талқылауды ұсынады.

«Мен – бұл сезімдер, ойлар, тән, әрекеттер, тілектер, армандар, жан, мінездер...»

«Мен кіммін?» және Мен қандаймын? жаттығуы.

жұмыс дәптеріне «Мен кіммін?» сұрағына суретпен көрсету ұсынады. Сосын «Мен қандаймын?» сұрағына жауап береді. Менің шынайы, идеалды, сыртқы бейнем.

Жүргізушінің «Мен-шынайы», «Мен-идеал» сөзін қайталау.

Менің идеалым – өзің қалаған сыртқы келбет, қасиеттер жайлы айту.

Менің сыртқы бейнем – өзің туралы, қасиеттерің, қабілеттерің, әрекеттерің, ойларың туралы басқалардың пікірі.

Сергіту сәті

«Біз гүлдерше өсеміз»
Жапырағы жайқалған
Сабақтары салалы
Желге ырғалып шайқалған

Сабақтың соңы. Кері байланыс (5 минут)

Кері байланыс жасалады. Оқушыны бағалайды. Оған мағынасы түрлі дәрежедегі смайликтер таратылады.

Үй тапсырмасы

Суретпен жұмыс

Рефлекция

Екі жұлдыз, бір тілек.

Қорытынды бағалау


  1. Қандай екі нәрсе табысты болды?

  2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады? (оқытуды да, оқуда да ескеріңіз)?

  3. Сабақ туралы пікіріңізді жазыңыз?

















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!