«Мен кіммін?» «Мен мәдениетті адаммын»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Мен кіммін?» «Мен мәдениетті адаммын»

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 6 сынып үйден оқытатын мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы



І бөлім. Бала зейінін түзету бағдарламасы

Мектеп: №29 Жаңатұрмыс орта мектебі

Күні: 4.09.

Мұғалімнің аты-жөні: Г.С.Барменбекова

Сынып: 6 Ә




Сабақтың тақырыбы

«Мен кіммін?» «Мен мәдениетті адаммын»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

қоршаған ортасы, туған жері туралы әңгімелейді, сурет салады.

Сабақтың мақсаты

Этикетке және берілген тәртіп ережелеріне дұрыс көзқарасты қалыптастыру

Мәдениетті адам деп кімді айтамыз? Не үшін?

Қандай қасиеттерді біз жақсы бағалап, үлгі көреміз?

Не үшін? Бұл қасиеттерді игеруге бола ма?

Құндылықтарға баулу

Өз бетінше қорытынды жасауға, алған білімін өзіндік ақиқатпен байланыстыруға үйренеді.

Пәнаралық байланыстар

Өзін-өзі тану.

АКТ қолдану

Ноутбукты пайдалану.

Алдыңғы тақырыптар

5-сыныпта өткен материал.

Сабақтың барысы, кезеңдері және оқушы мен мұғалімнің әрекеттері

Сабақ басы

Мұғалім оқушымен сәлемдесіп, оны оқу жылының басталуымен құттықтап, осы және келесі тоқсандарда оның «танымдық қызмет пен сөйлеуді түзетуді, зейінді дамытуға, ойлауды есте сақтауды арттыруға арналған жаттығулар, тренингтер, ойындар» өтетінін түсіндіреді.

Сабақтың ортасы- тақырыпты өз бетімен меңгеру

«Мен деген не?» талқыламасы. Жүргізуші «Мен деген не?» сұрағын бірінші өзі, сосын жалпы топта талқылауды ұсынады.

«Мен – бұл сезімдер, ойлар, тән, әрекеттер, тілектер, армандар, жан, мінездер...»

«Мен кіммін?» және Мен қандаймын? жаттығуы.

жұмыс дәптеріне «Мен кіммін?» сұрағына суретпен көрсету ұсынады. Сосын «Мен қандаймын?» сұрағына жауап береді. Менің шынайы, идеалды, сыртқы бейнем.

Жүргізушінің «Мен-шынайы», «Мен-идеал» сөзін қайталау.

Менің идеалым – өзің қалаған сыртқы келбет, қасиеттер жайлы айту.

Менің сыртқы бейнем – өзің туралы, қасиеттерің, қабілеттерің, әрекеттерің, ойларың туралы басқалардың пікірі.

Сергіту сәті

«Біз гүлдерше өсеміз»
Жапырағы жайқалған
Сабақтары салалы
Желге ырғалып шайқалған

Сабақтың соңы. Кері байланыс (5 минут)

Кері байланыс жасалады. Оқушыны бағалайды. Оған мағынасы түрлі дәрежедегі смайликтер таратылады.

Үй тапсырмасы

Суретпен жұмыс

Рефлекция

Екі жұлдыз, бір тілек.

Қорытынды бағалау


  1. Қандай екі нәрсе табысты болды?

  2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады? (оқытуды да, оқуда да ескеріңіз)?

  3. Сабақ туралы пікіріңізді жазыңыз?

















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.11.2020
922
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі