Сабақтың
тақырыбы: Мен мектебім мен
сыныптас тарыды жақсы көремін.
Мәтіннің құрылымдық
бөліктері. № 3
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Қамзабек А.Ж.
Күні:9.11.17
ж
|
СЫНЫП: 2
«В»
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
2.1.3.1 - күнделікті
өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап,
диалогке қатысу
2.2.4.1 - мұғалімнің
көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды
анықтау
2.3.4.1 - мұғалімнің
көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым
постер құрастыру
2.3.1.1 – мұғалім
көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын
сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап
жазу
2.4.2.6 - сөйлемдегі
бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді
табу
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың
кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген
қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер
мен дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі
заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі 2
минут
Топтарға
бөлу.
Киімдер бейнеленген
карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға
бөлінеді.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру: 3 минут
«Балалық шақтан қызықты
оқиға»
Мақсаты: эмпатияны
дамыту.
Нұсқаулық: «Сіздердің алдыызда
қорапша тұр. Сол қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде
«Балалық шақ», «Балалық шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол
мұғалім өзінің балалық шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын
айтып береді.
Талдау: Өздеріңізді
қалай сезінудесіз?
|
1-топ:
Жазушылар
2-топ:
Зерттеушілер
3-топ:
Суретшілер
«Балалық шақтан қызықты
оқиға»
Тренинг.
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен
танысады.
10. «Құмырсқа мен
Қарақоңыз» мысалын түсініп
оқы.
«Жариялау»
әдісі
(Әрбір топ берілген сұрақ
бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер
берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп,
топ ұстанымын
жеткізеді.
Мәтіндегі оқиға қатысушыларын
ата.
Құмырсқаның жақсы оқуының
себебі неде екен?
Қарақоңыз неліктен уақыт
кестесін дұрыс жасай
алмады?
Өзің уақыт кестесін қалай
жасар едің?
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану
Дәптермен
жұмыс.
11. Топтық
жұмыс.
Талдау
Жаңа
тақырыпты Жигсо
әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге
бөліп, оқуға тапсырма береді. Топтағы бір нөмірлі балалар
бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп
түсіндіреді.
|
Сыныптағы белсенді
оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға
салады,ойланады.
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Сергіту сәті "Қара
жорға
|
видеожазба
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
Ой
қорыту
Эссе парағы...... Бүгінгі
сабақта туындаған сұрақтар мен алған мәліметтер, білімді меңгеру
барысында кездескен сұрақтар туралы
жазады.
|
Тақырып бойынша
түйген білімдерін жазады
|
Бағалау
2 минут
Кері
байланыс
3
минут
|
«Белгілер»
әдісі
|
«Белгілер» әдісі. Рефлексия
парағы.
|
Үйге тапсырма: 12.
77-бетте.
|
Саралау – Сіз қосымша көмек
көрсе туді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабі леті жоғары оқушыларға
тапсыр маны күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау ережелері АКТ-мен
байланыс Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін
оқушылар
не білді? Сыныптағы ахуал
қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз
жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың
тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе
табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе
сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен
сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге
көмектесетін не білдім?
|