Тыңдалым
Топтық
тапсырма.
Қима қағаздардан
суреттер құрастырады.
Ж
апырақ, кітап, құмырсқа.
Суреттегі заттың
атауына мәтін құрастырады.
Топ лидері жұмысты
қорғайды.
-Мәтін дұрыс құрылды
ма? Қай топтың жұмысы мәтінге сай
келеді?
Мәтін
бөліктері
Басы Негізгі бөлік
Соңғы бөлік
Кері байланыс.
«Басбармақ» әдісі
Оқылым
Оқулықпен
жұмыс.10-жаттығу.
«Құмырсқа мен
қарақоңыз» мысалын оқу.
Кері байланыс.
Күлегештер арқылы
Видео: Мен
қазақпын
Жұптық
жұмыс
Тапсырма
Мәтіннің тақырыбы
мен ондағы негізгі ойды
анықтау.
Түрлі түсті
көбелектерді жапсыру арқылы мәтіннің басын,негізгі бөлігін және
соңын табу.
Көк түс-мәтіннің
басы
Жасыл түс-негізгі
бөлік
Қ
ызыл түс-соңғы бөлік
Кері байланыс.
Формативті бағалау
-Жарайсыңдар!
-Тамаша!
Айтылым
Сұрақтарға жауап
беру.
1.Мәтіндегі оқиғаға
қатысушыларды ата.
2.Құмырсқаның жақсы
оқу себебі неде екен?
3.Қарақоңыз неліктен
уақыт кестесін дұрыс жасай
алмады?
4.Өзің уақыт
кестесін қалай жасар едің?
Жазылым.
Дәптермен жұмыс
10-жаттығу.
Суреті берілген
бөлікті көшіріп жазу
|