Бейнеу ауданы
Манашы орта мектеп педагог – психолог
Сарсенбаева Қарлығаш Юсуповна
|
Психология - 8 сынып |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Мен неге келіспеушілікке барамын?» |
|
Сілтеме: |
1.Қазақстан Республикасы Жастар жетістігі орталығында жасақталған бағдарлама және әдістемелік көмекші құралы. Т.П. Стекольниковой., Кошкербаева С.М., Кудайбергенова С.К., Ким Е.Т. - Алматы 2003ж. 2.«Психология» Ф.Н. Гоноболин «Мектеп», Алматы – 1976ж. 3. «Жантануға кіріспе» Қ.Жарықбаев., Ө. Озғанбаев Алматы 2000ж. 4. «Игры обучение тренинг досуг» М – 1994ж. «Новая школа» В. В. Петрусинского. 5. «Психологиялық тренингтер». (Көмекші құрал). Ақтау – 2008ж. 6. Әдістемелік көмекші құрал: «Жеке адамның психологиялық даму ерекшелігі» Маңғыстау – 2010ж. Баймуратова Б. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Мектеп оқушылары келіспеушілік себебі ретіндегі қарым – қатынастағы тосқауыл ұғымымен танысады. |
|
Міндеті: |
Өзіне деген және айналасындағыларға деген қарым- қатынасты бағалау арқылы дағдыларын қалыптастырады. |
|
Оқыту нәтижелері: |
|
|
Жаттығулар: |
Ситуациялық тапсырма, топтық жұмыс: «Мен неге келіспеушілікке барамын?», презентация: «Келіспеушілікке әсер етуші факторлар», тренинг: «Тілек», тренинг: «Жеке тұлғалық ерекшелік» |
|
Тапсырмалар: |
Шығарма жазу: «Тиімді қарым - қатынас» |
|
Блум таксаномиясы |
Жұмыстың атауы |
Мазмұны |
|
Білім |
Үй тапсырмасы: Ситуация: «Келіспеушілік» Топтық жұмыс:Келіспеушіліктің түрлері: (Презентация) |
Оқушылар үй тапсырмасына берілген ситуацияны «Келіспеушілік» тақырыбында орындап келіп жұптық және топтық жұмыс арқылы талдайды. Ең жақсы ситуацияны ортаға салып талдайды. Өзге топтың оқушылары өз пікірлерін білдіреді. Оқушыларға үй тапсырмасында талқыланған келіспеушілік ситуациялармен қоса өмірден алынған ситуацияларды ортада талқылау арқылы түрлерін анықтайды. |
|
Түсіну |
Топтық жұмыс: Ситуациялық тапсырма: «Мен неге келіспеушілікке барамын?», |
Оқушылар енді сұрақты өздеріне қою арқылы өз – өздеріне сыни тұрғыда қарай отырып, өздеріне талдау жасайды. Бірінші сабақта жасалған диагностикалық жұмыстағы талдамаларын басшылыққа ала отырып, шынайы өмірмен байланыстырыды. Қойылған сұраққа нақты жауап беруге тырысады. Өз – өзін реттейді. Орта мерзімдегі тақырыптар арқылы қалай өзгергенін түсіндіреді. |
|
Қолдану |
Презентация: «Келіспеушілікке әсер етуші факторлар», |
Оқушылар өздерінің келіспеушілікке бару себептерін түсіндіру арқылы, оған әсер етуші факторлар бар екенін дәлелдей алады. Себепсізден – себепсіз келіспеушілік болмайтынына көздері жетеді. |
|
Талдау |
Тренинг: «Жеке тұлғалық ерекшелік» |
Тренинг арқылы оқушылар қай уақытта да өмірде бірінші жеке тұлғалық роль алатынын түсіне алады және талдайды, зерделейді. |
|
Жинақтау |
Тренинг: «Тілек», |
Тренинг кезінде оқушылар жалпы келіспеушілікке бармау үшін күнделікті өмірде бір – біріне жағымды сөздерді қолдануға болатынын тұжырымдайды және бір – біріне жағымды сөзді ұсынады. |
|
Бағалау |
Көшбасшы: Үй тапсырмасы: Слайд: «Іскерлік қарым - қатынас» (әдеп және имиджге байланысты) |
Оқушыларды салыстыру арқылы форматифті түрде бағалайды. Топты бағалаймыз. Көшбасшыны бағалаймыз |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мен неге келіспеушілікке барамын
Мен неге келіспеушілікке барамын
Бейнеу ауданы
Манашы орта мектеп педагог – психолог
Сарсенбаева Қарлығаш Юсуповна
|
Психология - 8 сынып |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Мен неге келіспеушілікке барамын?» |
|
Сілтеме: |
1.Қазақстан Республикасы Жастар жетістігі орталығында жасақталған бағдарлама және әдістемелік көмекші құралы. Т.П. Стекольниковой., Кошкербаева С.М., Кудайбергенова С.К., Ким Е.Т. - Алматы 2003ж. 2.«Психология» Ф.Н. Гоноболин «Мектеп», Алматы – 1976ж. 3. «Жантануға кіріспе» Қ.Жарықбаев., Ө. Озғанбаев Алматы 2000ж. 4. «Игры обучение тренинг досуг» М – 1994ж. «Новая школа» В. В. Петрусинского. 5. «Психологиялық тренингтер». (Көмекші құрал). Ақтау – 2008ж. 6. Әдістемелік көмекші құрал: «Жеке адамның психологиялық даму ерекшелігі» Маңғыстау – 2010ж. Баймуратова Б. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Мектеп оқушылары келіспеушілік себебі ретіндегі қарым – қатынастағы тосқауыл ұғымымен танысады. |
|
Міндеті: |
Өзіне деген және айналасындағыларға деген қарым- қатынасты бағалау арқылы дағдыларын қалыптастырады. |
|
Оқыту нәтижелері: |
|
|
Жаттығулар: |
Ситуациялық тапсырма, топтық жұмыс: «Мен неге келіспеушілікке барамын?», презентация: «Келіспеушілікке әсер етуші факторлар», тренинг: «Тілек», тренинг: «Жеке тұлғалық ерекшелік» |
|
Тапсырмалар: |
Шығарма жазу: «Тиімді қарым - қатынас» |
|
Блум таксаномиясы |
Жұмыстың атауы |
Мазмұны |
|
Білім |
Үй тапсырмасы: Ситуация: «Келіспеушілік» Топтық жұмыс:Келіспеушіліктің түрлері: (Презентация) |
Оқушылар үй тапсырмасына берілген ситуацияны «Келіспеушілік» тақырыбында орындап келіп жұптық және топтық жұмыс арқылы талдайды. Ең жақсы ситуацияны ортаға салып талдайды. Өзге топтың оқушылары өз пікірлерін білдіреді. Оқушыларға үй тапсырмасында талқыланған келіспеушілік ситуациялармен қоса өмірден алынған ситуацияларды ортада талқылау арқылы түрлерін анықтайды. |
|
Түсіну |
Топтық жұмыс: Ситуациялық тапсырма: «Мен неге келіспеушілікке барамын?», |
Оқушылар енді сұрақты өздеріне қою арқылы өз – өздеріне сыни тұрғыда қарай отырып, өздеріне талдау жасайды. Бірінші сабақта жасалған диагностикалық жұмыстағы талдамаларын басшылыққа ала отырып, шынайы өмірмен байланыстырыды. Қойылған сұраққа нақты жауап беруге тырысады. Өз – өзін реттейді. Орта мерзімдегі тақырыптар арқылы қалай өзгергенін түсіндіреді. |
|
Қолдану |
Презентация: «Келіспеушілікке әсер етуші факторлар», |
Оқушылар өздерінің келіспеушілікке бару себептерін түсіндіру арқылы, оған әсер етуші факторлар бар екенін дәлелдей алады. Себепсізден – себепсіз келіспеушілік болмайтынына көздері жетеді. |
|
Талдау |
Тренинг: «Жеке тұлғалық ерекшелік» |
Тренинг арқылы оқушылар қай уақытта да өмірде бірінші жеке тұлғалық роль алатынын түсіне алады және талдайды, зерделейді. |
|
Жинақтау |
Тренинг: «Тілек», |
Тренинг кезінде оқушылар жалпы келіспеушілікке бармау үшін күнделікті өмірде бір – біріне жағымды сөздерді қолдануға болатынын тұжырымдайды және бір – біріне жағымды сөзді ұсынады. |
|
Бағалау |
Көшбасшы: Үй тапсырмасы: Слайд: «Іскерлік қарым - қатынас» (әдеп және имиджге байланысты) |
Оқушыларды салыстыру арқылы форматифті түрде бағалайды. Топты бағалаймыз. Көшбасшыны бағалаймыз |
шағым қалдыра аласыз













