Материалдар / Мен неге келіспеушілікке барамын
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мен неге келіспеушілікке барамын

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Қазақстан Республикасы Жастар жетістігі орталығында жасақталған бағдарлама және әдістемелік көмекші құралы. Т.П. Стекольниковой., Кошкербаева С.М., Кудайбергенова С.К., Ким Е.Т. - Алматы 2003ж. 2.«Психология» Ф.Н. Гоноболин «Мектеп», Алматы – 1976ж. 3. «Жантануға кіріспе» Қ.Жарықбаев., Ө. Озғанбаев Алматы 2000ж. 4. «Игры обучение тренинг досуг» М – 1994ж. «Новая школа» В. В. Петрусинского. 5. «Психологиялық тренингтер». (Көмекші құрал). Ақтау – 2008ж. 6. Әдістемелік көмекші құрал: «Жеке адамның психологиялық даму ерекшелігі» Маңғыстау – 2010ж. Баймуратова Б.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
564
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бейнеу ауданы

Манашы орта мектеп педагог – психолог

Сарсенбаева Қарлығаш Юсуповна



Психология - 8 сынып

Сабақтың тақырыбы:


«Мен неге келіспеушілікке барамын?»

Сілтеме:

1.Қазақстан Республикасы Жастар жетістігі орталығында жасақталған бағдарлама және әдістемелік көмекші құралы. Т.П. Стекольниковой., Кошкербаева С.М., Кудайбергенова С.К., Ким Е.Т. - Алматы 2003ж.

2.«Психология» Ф.Н. Гоноболин «Мектеп», Алматы – 1976ж.

3. «Жантануға кіріспе» Қ.Жарықбаев., Ө. Озғанбаев Алматы 2000ж.

4. «Игры обучение тренинг досуг» М – 1994ж. «Новая школа» В. В. Петрусинского.

5. «Психологиялық тренингтер». (Көмекші құрал). Ақтау – 2008ж.

6. Әдістемелік көмекші құрал: «Жеке адамның психологиялық даму ерекшелігі» Маңғыстау – 2010ж. Баймуратова Б.

Сабақтың мақсаты:

Мектеп оқушылары келіспеушілік себебі ретіндегі қарым – қатынастағы тосқауыл ұғымымен танысады.

Міндеті:

Өзіне деген және айналасындағыларға деген қарым- қатынасты бағалау арқылы дағдыларын қалыптастырады.

Оқыту нәтижелері:

  1. Оқушылар келіспеушілік себебі ретіндегі қарым – қатынастағы тосқауылды тани алады.

  2. Салыстыру арқылы топтық және өзіндік бағалауға дағдыланады.

Жаттығулар:




Ситуациялық тапсырма, топтық жұмыс: «Мен неге келіспеушілікке барамын?», презентация: «Келіспеушілікке әсер етуші факторлар», тренинг: «Тілек», тренинг: «Жеке тұлғалық ерекшелік»

Тапсырмалар:



Шығарма жазу: «Тиімді қарым - қатынас»



Блум таксаномиясы

Жұмыстың атауы

Мазмұны

Білім

Үй тапсырмасы:

Ситуация: «Келіспеушілік»








Топтық жұмыс:Келіспеушіліктің түрлері: (Презентация)




Оқушылар үй тапсырмасына берілген ситуацияны «Келіспеушілік» тақырыбында орындап келіп жұптық және топтық жұмыс арқылы талдайды. Ең жақсы ситуацияны ортаға салып талдайды. Өзге топтың оқушылары өз пікірлерін білдіреді.

Оқушыларға үй тапсырмасында талқыланған келіспеушілік ситуациялармен қоса өмірден алынған ситуацияларды ортада талқылау арқылы түрлерін анықтайды.

Түсіну

Топтық жұмыс:

Ситуациялық тапсырма: «Мен неге келіспеушілікке барамын?»,


Оқушылар енді сұрақты өздеріне қою арқылы өз – өздеріне сыни тұрғыда қарай отырып, өздеріне талдау жасайды. Бірінші сабақта жасалған диагностикалық жұмыстағы талдамаларын басшылыққа ала отырып, шынайы өмірмен байланыстырыды. Қойылған сұраққа нақты жауап беруге тырысады. Өз – өзін реттейді. Орта мерзімдегі тақырыптар арқылы қалай өзгергенін түсіндіреді.

Қолдану

Презентация: «Келіспеушілікке әсер етуші факторлар»,

Оқушылар өздерінің келіспеушілікке бару себептерін түсіндіру арқылы, оған әсер етуші факторлар бар екенін дәлелдей алады. Себепсізден – себепсіз келіспеушілік болмайтынына көздері жетеді.

Талдау

Тренинг: «Жеке тұлғалық ерекшелік»


Тренинг арқылы оқушылар қай уақытта да өмірде бірінші жеке тұлғалық роль алатынын түсіне алады және талдайды, зерделейді.

Жинақтау

Тренинг: «Тілек»,

Тренинг кезінде оқушылар жалпы келіспеушілікке бармау үшін күнделікті өмірде бір – біріне жағымды сөздерді қолдануға болатынын тұжырымдайды және бір – біріне жағымды сөзді ұсынады.

Бағалау

Көшбасшы:

Үй тапсырмасы:

Слайд: «Іскерлік қарым - қатынас»

(әдеп және имиджге байланысты)

Оқушыларды салыстыру арқылы форматифті түрде бағалайды. Топты бағалаймыз. Көшбасшыны бағалаймыз







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!