Мен неге келіспеушілікке барамын

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мен неге келіспеушілікке барамын

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Қазақстан Республикасы Жастар жетістігі орталығында жасақталған бағдарлама және әдістемелік көмекші құралы. Т.П. Стекольниковой., Кошкербаева С.М., Кудайбергенова С.К., Ким Е.Т. - Алматы 2003ж. 2.«Психология» Ф.Н. Гоноболин «Мектеп», Алматы – 1976ж. 3. «Жантануға кіріспе» Қ.Жарықбаев., Ө. Озғанбаев Алматы 2000ж. 4. «Игры обучение тренинг досуг» М – 1994ж. «Новая школа» В. В. Петрусинского. 5. «Психологиялық тренингтер». (Көмекші құрал). Ақтау – 2008ж. 6. Әдістемелік көмекші құрал: «Жеке адамның психологиялық даму ерекшелігі» Маңғыстау – 2010ж. Баймуратова Б.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бейнеу ауданы

Манашы орта мектеп педагог – психолог

Сарсенбаева Қарлығаш Юсуповна



Психология - 8 сынып

Сабақтың тақырыбы:


«Мен неге келіспеушілікке барамын?»

Сілтеме:

1.Қазақстан Республикасы Жастар жетістігі орталығында жасақталған бағдарлама және әдістемелік көмекші құралы. Т.П. Стекольниковой., Кошкербаева С.М., Кудайбергенова С.К., Ким Е.Т. - Алматы 2003ж.

2.«Психология» Ф.Н. Гоноболин «Мектеп», Алматы – 1976ж.

3. «Жантануға кіріспе» Қ.Жарықбаев., Ө. Озғанбаев Алматы 2000ж.

4. «Игры обучение тренинг досуг» М – 1994ж. «Новая школа» В. В. Петрусинского.

5. «Психологиялық тренингтер». (Көмекші құрал). Ақтау – 2008ж.

6. Әдістемелік көмекші құрал: «Жеке адамның психологиялық даму ерекшелігі» Маңғыстау – 2010ж. Баймуратова Б.

Сабақтың мақсаты:

Мектеп оқушылары келіспеушілік себебі ретіндегі қарым – қатынастағы тосқауыл ұғымымен танысады.

Міндеті:

Өзіне деген және айналасындағыларға деген қарым- қатынасты бағалау арқылы дағдыларын қалыптастырады.

Оқыту нәтижелері:

  1. Оқушылар келіспеушілік себебі ретіндегі қарым – қатынастағы тосқауылды тани алады.

  2. Салыстыру арқылы топтық және өзіндік бағалауға дағдыланады.

Жаттығулар:




Ситуациялық тапсырма, топтық жұмыс: «Мен неге келіспеушілікке барамын?», презентация: «Келіспеушілікке әсер етуші факторлар», тренинг: «Тілек», тренинг: «Жеке тұлғалық ерекшелік»

Тапсырмалар:



Шығарма жазу: «Тиімді қарым - қатынас»



Блум таксаномиясы

Жұмыстың атауы

Мазмұны

Білім

Үй тапсырмасы:

Ситуация: «Келіспеушілік»








Топтық жұмыс:Келіспеушіліктің түрлері: (Презентация)




Оқушылар үй тапсырмасына берілген ситуацияны «Келіспеушілік» тақырыбында орындап келіп жұптық және топтық жұмыс арқылы талдайды. Ең жақсы ситуацияны ортаға салып талдайды. Өзге топтың оқушылары өз пікірлерін білдіреді.

Оқушыларға үй тапсырмасында талқыланған келіспеушілік ситуациялармен қоса өмірден алынған ситуацияларды ортада талқылау арқылы түрлерін анықтайды.

Түсіну

Топтық жұмыс:

Ситуациялық тапсырма: «Мен неге келіспеушілікке барамын?»,


Оқушылар енді сұрақты өздеріне қою арқылы өз – өздеріне сыни тұрғыда қарай отырып, өздеріне талдау жасайды. Бірінші сабақта жасалған диагностикалық жұмыстағы талдамаларын басшылыққа ала отырып, шынайы өмірмен байланыстырыды. Қойылған сұраққа нақты жауап беруге тырысады. Өз – өзін реттейді. Орта мерзімдегі тақырыптар арқылы қалай өзгергенін түсіндіреді.

Қолдану

Презентация: «Келіспеушілікке әсер етуші факторлар»,

Оқушылар өздерінің келіспеушілікке бару себептерін түсіндіру арқылы, оған әсер етуші факторлар бар екенін дәлелдей алады. Себепсізден – себепсіз келіспеушілік болмайтынына көздері жетеді.

Талдау

Тренинг: «Жеке тұлғалық ерекшелік»


Тренинг арқылы оқушылар қай уақытта да өмірде бірінші жеке тұлғалық роль алатынын түсіне алады және талдайды, зерделейді.

Жинақтау

Тренинг: «Тілек»,

Тренинг кезінде оқушылар жалпы келіспеушілікке бармау үшін күнделікті өмірде бір – біріне жағымды сөздерді қолдануға болатынын тұжырымдайды және бір – біріне жағымды сөзді ұсынады.

Бағалау

Көшбасшы:

Үй тапсырмасы:

Слайд: «Іскерлік қарым - қатынас»

(әдеп және имиджге байланысты)

Оқушыларды салыстыру арқылы форматифті түрде бағалайды. Топты бағалаймыз. Көшбасшыны бағалаймыз







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2018
695
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі