Материалдар / Мен нимани ўргандим

Мен нимани ўргандим

Материал туралы қысқаша түсінік
Ўтилган мавзуларни мустахкамлаш учун қмж.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2024
139
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ўқитувчининг тўлиқ исми:


kуни:


синф: 3



дарс мавзу:

Мен нимани ўргандим?

Оқу бағдЎқиш дастурига мувофиқ кутилган натижалар

-утилган мавзуларни мустахкамлайди, уйинлар орқали эслаш қобилиятини орттиради

Дарснинг бориши

Дарснинг бориши босқичи / дарс вақти

ўқитувчи фаолияти

Укувчининг ҳаракатлари


фаолиятини баҳолаш


ресурслари-тар

дарснинг бошланиши

ташкилий босқич _

_ _ мин


олдин ўқувчиларнинг ижобий кайфиятини шакллантириш lesson.

МК:

"зўр ""офарин"

расмлар



мид-дарс

Акс еттириш

мусинг_ _ _ мин

дарс



ўқиш бўғинларни чиқиш.

Матнни ифодали ўқийди.


МК:

"зўр "


Слайд

расмлари" яхши-тер

бажарилган " _ _ _ мин

Дарслик билан ишлаш


Оқулықтағы дарсликдаги бутун расм давомида дарслик билан ишлашда ншаисмларни чақиради ва думларни ўзгартириш ҳақида гапиради.

МК:

"зўр ""яхши бажарилган"


Слайд


кулгичлари


мин

Сурет бойынша чизилган устида ишлаш.

Нотўғри audio таҳлил тўғри еканлигига ишонч ҳосил қилинг.


Яхши"


Слайд

расмлари "яхши бажарилган"

фарқлаш учун вазифалар

_ _ _ мин

вазифани мустақил бажарадилар.

сўзларни ўқийди.

укувчини қўллаб-қувватлаш

Талабалар билан ишлайдиган талабаларни қўллаб-қувватлаш Мино "яхши бажарилган"



миналар

талаба

берилган вазифани бажаради.

Луғатнинг audio таҳлилини бажаринг.



буклетда яхши



бажарилган вазифа

Тетиклантирувчи лаҳза


, йигитлар сизга айтадиган саволларга жавоб беришади.

Слайд

Обуна Слайд _

_ мин.

(СК,Р), обуналар,

G.азу йўли, зҳоларалйктй, сатрнинг юқори ва пастки сатрларида сақланг, ҳарфлар, ҳарф елементлари, бадиий ёзувлар ёзувлари муносабатлари ,

Д модели Илҳом билан хат ёзинг.

1. notebook юзасида макон ориентация;

2. нуқтали чизиқларни чоп етиш.

3. хат елементларини чоп етиш.

4.Сөздерді, сөйлемді сўз ва жумлаларни бадиий ёзиш.


Хабар сатрини, қаторни, сатрнинг юқори ва пастки сатрларини сақлангвахабар елементларини бир-бирига уланг. у бадиий ёзади.



Дафтарда яширинган сўзлар бор еди.

Жумлаларни тўғри тузингва тиниш белгиларини қўйинг.

укувчиларни қўллаб-қувватлаш


"яхши"

"яхши бажарилган"













иш дафтари



Дарснинг охири

"аъло" дарс охирирефлексСиёҳ

инк_ _ _ мин




уй вазифасини ўрганиш

тўғри принтерни танлаб ўзини баҳолайди.

Ўқувчини мақташ




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ