"Мен өмірді жақсы
көремін!»
Мақсаты-өмірге деген оң көзқарасты
қалыптастыру.
Тапсырмалар:
Өмірге бейімделгіш көзқарасты, стресске
төзімділікті қалыптастыру, өмірдің құндылығын
түсіну.
Дағдарысқа өзін-өзі дамыту мүмкіндігі ретінде
көзқарас қалыптастыру.
Жабдық:
Қатысушылар саны бойынша тапсырма үшін басып
шығарылған бланк (1-қосымша)
Тұтқалар
Банк сағыздары (қатысушылар саны
бойынша)
Проекторы бар мультимедиялық
тақта
Сабақ жоспары:
1.
Кіріспе сөз, мәселенің өзектілігі (5 мин.)
2.
Практикалық бөлім (35 мин.)
3.
Рефлексия. Қорытындылау (5 мин.)
2-жаттығу. "Өмірді мағынамен толтыру" (10
мин.)
Әдістемелік нұсқаулар:
Студенттерді 2-3 апта ішінде болған жағымсыз
жағдайларды еске түсіруге және оларды "оқиғалар"бағанына жазуға
шақырыңыз. "Мағынаға толы оқиғалар" бағанында сол оқиғаны басқа
көзқараспен қарау керек, студент қандай да бір жағдайдың арқасында
қандай оң тәжірибе алды (1-қосымша).
Жаттығу нәтижелері бойынша талқылау өткізіңіз.
Студенттерді кез-келген оқиғаның жағымсыз да, жағымды да жағы бар
және өз бойында позитивті ойлау қабілетін дамыту керек деген
қорытындыға келтіріңіз.
3-жаттығу. "Көмек қолы" (5
мин.)
Әдістемелік нұсқаулар:
Әр
оқушыға банктік серпімді жолақ беріңіз.
Резеңке таспаны алақанның сыртында болатындай
етіп сол қолдың қызғылт және бас бармағына қоюды
ұсыныңыз.
Оң
қолдың көмегінсіз оқушылардан серпімді жолақты алып тастауды
сұраңыз. Олардың басына келетін барлық тәсілдерді қолданып
көріңіз.
Тапсырманы аяқтағаннан кейін сұрақтар
қойыңыз:
Резеңке таспаны алып тастай алдыңыз ба?
Қалай?
Тапсырманың мәні неде?
Ескерту: шешімдердің бірі-резеңке таспаны бұзбай
алып тастай алатын басқалардан көмек сұрау.
Топты мәселенің ең жақсы шешімі көмек сұрау сирек
емес деген қорытындыға келтіріңіз.
4-жаттығу. "Метафора" (5-7
мин.)
Әдістемелік нұсқаулар:
2.
Студенттерді астарлы әңгімені талдауға және негізгі ойды табуға
шақырыңыз.
3.
Студенттерді өмірде бізге қажет күш деп ойлаңыз. Егер бізге
қиындықсыз өмір сүруге рұқсат етілсе, біз шеттетілетін едік.
Қиындықтардан қорқудың қажеті жоқ, өйткені олар адамды қатайтады,
күшті, тәжірибелі етеді.
5-жаттығу. "Өмір-бұл ҰБТ" (5-7
мин.)
Әдістемелік нұсқаулар:
Слайдқа Тереза Анаға хат жазыңыз (3-қосымша),
студенттерге өзіңізге ұнайтын кез-келген жолды таңдап, неге олар
үшін өмір ұраны болатыны туралы түсініктеме
беріңіз.
Рефлексия. Қорытындылау (5-7
мин.)
1.Сабақты қорытындылаңыз, негізгі ойды тағы бір
рет тұжырымдаңыз.
Сабаққа қатысушыларға белсенді жұмысы үшін алғыс
білдіріңіз.
Аяқталмаған сөз тіркестерін қолдана отырып,
оқушыларға сабақ туралы өз әсерлерін айтуға
шақырыңыз:
Мені таң қалдырды…
Мені таң қалдырды…
Мен
білдім…
Мен
бәрінен бұрын жетістікке жеттім…
Мен
сезіндім…
Мен
ойладым…
Мен
сатып алдым…
Мен
осы сабақтан алдым…
Маған маңызды болып көрінді…
Қиын болды…
Менің сезімдерім…
Мен
үйрендім…
Сабақ қызықты болды…
Сабақ ойландырды…
Сабақ мені ойландырды…
Бұл
үшін Мен әлі де жұмыс істеуім керек…
Мен
риза емеспін, өйткені…
Көбелек туралы астарлы
әңгіме
Бір
күні коконда кішкене алшақтық пайда болды. Кездейсоқ өтіп бара
жатқан адам ұзақ уақыт тұрып, көбелектің осы кішкентай саңылаудан
шығуға тырысып жатқанын көрді. Көп уақыт өтті, көбелек күш-жігерін
тастап кеткендей болды, ал алшақтық кішкентай болып қалды. Көбелек
қолынан келгеннің бәрін жасаған сияқты және оның басқа ештеңеге
күші жетпеген сияқты.
Содан кейін адам көбелекке көмектесуге
шешім қабылдады, ол қалта пышағын алып, коконды кесіп тастады.
Көбелек бірден шықты. Бірақ оның денесі әлсіз болды, қанаттары
мөлдір және әрең қозғалды.
Адам көбелектің қанаттары жайылып, күшейіп, ол
ұшып кетеді деп ойлап, бақылауды жалғастырды. Ештеңе болған
жоқ!
Көбелек өмірінің қалған бөлігін әлсіз денесін,
түзетілмеген қанаттарын жерге сүйреп апарды. Ол ешқашан ұша алмады.
Мұның бәрі оған көмектескісі келетін адам коконның тар саңылауынан
шығуға күш салу көбелекке денеден сұйықтық қанаттарға өтіп, көбелек
ұша алатындай етіп қажет екенін түсінбегендіктен. Өмір көбелектің
өсіп, дамуы үшін бұл қабықты әрең тастап кетуіне себеп
болды.