«Мен өмірдітаңдаймын»
тренинг сабақ
Әлеуметтік
педагог,
Успен мектеп-балабақша
кешені,
Батыс Қазақстан облысы, бөрлі
ауданы, Успен ауылы
Тренинг
мақсаты: Өзін-өзі
тану, тұлғалық даму тәсілдерін таба білу,
көңіл-күйдіжәнеэмоцияныреттеу;
байланысжәнеөзара
әрекеттесумүмкіндігінқамтамасызету.
Көрнекілігі: слайд,
кеспеқағаздары
Сабақтыңбарысы:
«Танысу» жаттығуы
Жаттығубарысы:
Мұғалім: Еңалдыментаныспасбұрын шеңбер
жасалған орындыққа отырайық. Қолымдағыдоптыоқушығаберіп
есімдерінататқызаотырыпөз
бойындағыесімініңбіріншіәрібіненбасталатынқасиетінкезекпенайтады.
Мысалы, Мен салмақтыСалтанатпын. Келесіоқушыжалғастырады,
СізсалмақтыСалтанатболсаңыз, Мен … .
Бұл
жаттығудыңмақсаты,
оқушыларғакелесітапсырмаларғаыздағаттыжауапберуінеқолайлыжағдайжасауүшінорындалады.
Өміршендікережесі.
Әр
адамның ережесі-өз жүрек қалауыменжүружәнебатыләрекетжасау.
Солсияқтыиығыңдытіктеп, жарқынкөңілменіштейтабысқа
жетугеталаптанып,
Өміршеңдікережелерінайтайық. Хормен
Жігердеген-Мен
Күшдеген-Мен
Кешірімдеген-Мен
Жасөспірімдеген-Мен
.Жастықшақдеген-Мен
Денсаулықдеген-Мен
Адалдықдеген-Мен
Жарқындылықдеген-Мен
Бар ғажайыпдеген-Мен
Бәрімағанбайланысты,
Бәрі менің қолымда.
«Мейірімділікалаңы»
жаттығуы
Мақсаты:Өзбойындағы жаман, жақсықасиеттерін
жазу. Іштегіжағымсыз жайттардысыртқа
шығарту.
Әрадамсиқырлы жасылайнасыз-ақөзіңің
жақсы-жаманқасиеттерін біледі.
Оқушылар тақтадағы гүлдергежақсы
(плюстарын +)
жақтарынжазады. Ал жаманқасиеттерін (минус- ) шоғайнаға
арам шөпкежазады да
ортадатұрғанқоқысжәшігінеумаждаплақтырыптастайды.
«Меніңкөңілкүйімқандай?»
Балаларөзкөңілкүйлеріне
сәйкескелетін суреттітақтадантауыпайтады. (Көңілді, көңілсіз,
ренжеулі, қорқынышты, …т.с.с.). Солкездегіөздерініңкөңілкүйлерініңнеліктенсондайекенінбаяндайды.
«Ақиқат орындығы»
Мақсаты:Оқушылардыңқорқыныштары мен
стресстерінен арылту, ашықболуға шақырту.
Мұғалім :Алдарыңызда топтыңортасында
карточкаларжиынытұр. Ендісендеркезекпенортағашығып,
аяқталмағанойлары бар карточкаларғажауап берулеріңді
сұраймын.
Карточкадағы сөйлемдер
-Ең
үлкен қорқыныш –бұл…
-Мен мынадайадамдарға
сенбеймін…
-Мен ренжимін, егер…
-Мен ұмытпаймын, егер…
-Мағанкөңілсіз, егер…
-Егермағандауыскөтерсе, мен…
-Мен қарсыласқанда…
-Егер мен сенімсізболсам…
-Егер мен қателігімдітүсінсем …
Мұғалім :
Сөйлемдіаяқтағандасізқандайсезімдеболдыңы? Әрине,
әрқайсымызқорқыныш, сенімсіздік, сәтсіздіксезімдерінен өттік.
Ренжіген, нашаркөңіл-күйнемесе көңілсізідік болған шығар. Бұл
сәтте қолдау мен сүйенішті қажететеміз.
Ежелгікездеадамдарөздерінеталисмандаройлаптабатынболған.
Бүгінбізөзімізгеқолдауойлаптабамыз.
«Меніңтаңбам»
Мұғалім : 15
ғасырдыңекіншіжартысындаЕуропалықтарқоғамдағыөз
орындарынбілдіру үшінарнайыэмблемаларпайдаланған.
Атақтыадамдарөзтаңбаларынмақтан тұтқан.
Бұлтаңбаданадамныңжекеерекшеліктерін, отбасыжетістіктерін,
мінезінбілугеболған. Таңба –негізгі қалқанболыптабылған.
Қалқан –қиынкезде қорғаныш, көмекші. Қазір
әрқайсымызөзімізгетаңбажасаймыз. Олүшінсендертаңбабейнесі бар
парақтараласыңдар, ол бес бөліккебөлінген.
Сендереңбіріншіненіістейаласыңдар,
екіншіден-өздеріңдіжақсысезінетінжер (отбасы, мектеп,
достарыңныңортасы, т.б.).Үшіншіден- еңүлкенжетістігім.
Төртіншіден-сенімдіүшадам. Осыныңбәрінсөз, сурет, символ
арқылыкөрсетіңдер. Бесіншіден-өзіңтуралы естігіңкелетінүш
сөз.
Біздайындағанжұмысөзімізге көмектеседі.
Осыныәрқайсымызесіміздесақтауымызкерек:
-ішіңпысқанкездеөзіңістейалатынжұмыстыескетүсіру;
-жалғыздықтысезінгендеөзіңніңойларыңдыбөлісеалатын
адамдардыеске түсіру;
-өзжетістіктеріңді ескетүсіріп,
сенімдітүрде тағы да қандай жетістікке жете
алатының туралыойлан;
-өзіңежайлы,
демалатынжердіойла;
-өзіңдінашарсезінгенде, ренжіп, қорыққанда,
қапаланғанкездерухыңды
көтеруүшінөзіңтуралыестігіңкелетінүшсөзді
дауыстапайт.
«Күн шуағы»
Балалар «Мен өмірдітаңдаймын» деп отырып өмірге
деген құлшыныстарыңды біздің мектеп оқушыларына үндеу
жолдайық. Әр қайсымыз өз ойларымызды мына күннің тұсына
ілейік.
Күн-денсаулықтың, қуаныштың, жылылықтың символы.
Ал сендер мемлекетіміздің болашағысыңдар. Республикамыздың ертеңгі
жағдайы сендердің қандай азамат болып өскендеріңе
байланысты. Шындығын да мемлекетті құрайтын адам, ал ертеңгі
күні сендер әрқайсың әр мамандықтың иесі боласыңдар, белгілібір
қызмет атқарасыңдар.
Бүгінгі тренинг сағатымызды Мұқағали Мақатаевтың
өлең жолдарымен аяқтағым келеді:
Көтеріп тұрып, құлатады өмір.
Күлдіріп тұрып, жылатады өмір.
Етегің толып еңіреген кезде
Қайтадан өзі жұбатады өмір.
Үмітіңді үзіп, түңіле көрме,
Құлапбарып та гүлатады өмір.
Үп еткен желгедірілдей берме
Шыдамдылықты ұнатады өмір-дей келе алдағы өмірлерің тек жарқын
болсын деймін.