Педагогикалық-психологиялық қызмет жұмысының жоспары бойынша өткізілген түзете-дамыту жұмысы
Күні: 19.01.2025ж
Мақсаты: Тұлғаның жақсы 10 қасиеті бойынша өзін қалайша санайтынын және бағалайтынын анықтау
Зерттеу объектісі: 5- сынып оқушылары
Әдістеме: «Мен қандаймын?»
Жұмыстың барысы: Оқушыларға дайын кесте ұсынылады.
|
№ Мен қандаймын? |
Иә |
Жоқ |
Кейде |
Білмеймін |
|
1 Мен жақсымын |
|
|
|
|
|
2 Мен қайырымдымын |
|
|
|
|
|
3 Мен ақылдымын |
|
|
|
|
|
4 Мен тиянақты ұқыптымын |
|
|
|
|
|
5 Мен тілалғышпын |
|
|
|
|
|
6 Мен ықыласты,зейіндімін |
|
|
|
|
|
7 Мен сыпайымын |
|
|
|
|
|
8 Мен ақылды, қабілеттімін |
|
|
|
|
|
9 Мен еңбекқормын |
|
|
|
|
|
10 Мен шыншылмын |
|
|
|
|
Алынған нәтижені талдау.
Әдістеме баланың өзін бағалау деңгейін дамытуға арналған. Берілген протокол бойынша баладан тұлғаның жақсы 10 қасиеті бойынша өзін қалай санайтынын және бағалайтынын анықтаймыз. Баланың өзін бағалаудағы берген бағасын протоколдың сәйкес келетін бағандарына қойылып, ұпайларға аударылды.
Нәтижені бағалау
«иә» — 1 ұпай; «жоқ» — 0 ұпай; «білмеймін, кейде» — 0,5 ұпай
10 ұпай –өте жоғары; 8-9ұпай – жоғары
4-7 ұпай – орташа; 2-3ұпай – төмен; 0-1 ұпай — өте төмен.
Педагог-психолог: А.М.САйынова
Педагогикалық-психологиялық қызмет жұмысының жоспары бойынша өткізілген түзете-дамыту жұмысының
талдауы
Күні: 19.01.2025ж
Зерттеу объектісі: 5- сынып оқушылары
Әдістеме: «Мен қандаймын?»
Мақсаты: Тұлғаның жақсы 10 қасиеті бойынша өзін қалайша санайтынын және бағалайтынын анықтау
Жұмыстың барысы: Оқушыларға дайын кесте ұсынылды
|
№ |
Аты-жөні |
Қорытынды |
|
1 |
Абдулла Ақерке |
|
|
2 |
Әбен Қолқанат |
|
|
3 |
Атабаева Жания Онгаровна |
|
|
4 |
Әлнур Кәусар |
|
|
5 |
Жолдыбай Фарида |
|
|
6 |
Жұмабек Риана |
|
|
7 |
Кашимбай Назерке Майрамбайқызы |
|
|
8 |
Қойлыбай Ақниет |
|
|
9 |
Құрбанбай Мадияр Қуанышұлы |
|
|
10 |
Мадрей Ертілеу |
|
|
11 |
Мадьярова Аяна |
|
|
12 |
Молдағара Нұрсаят |
|
|
13 |
Мырат Азамат |
|
|
14 |
Назарбай Ернұр |
|
|
15 |
Орынбасар Раян |
|
|
16 |
Отеулі Нұрасыл Қуандықұлы |
|
|
17 |
Серікбай Інжу |
|
|
18 |
Сұлтанбай Бауыржан |
|
|
19 |
Тлеген Гаухар Мухтарқызы |
|
|
20 |
Тіркеш Нұрдәулет |
|
Алынған нәтижені талдау.
Әдістеме баланың өзін бағалау деңгейін дамытуға арналған. Берілген протокол бойынша баладан тұлғаның жақсы 10 қасиеті бойынша өзін қалай санайтынын және бағалайтынын анықтаймыз. Баланың өзін бағалаудағы берген бағасын протоколдың сәйкес келетін бағандарына қойылып, ұпайларға аударылды.
Нәтижені бағалау
«иә» — 1 ұпай; «жоқ» — 0 ұпай; «білмеймін, кейде» — 0,5 ұпай
10 ұпай –өте жоғары; 8-9ұпай – жоғары
4-7 ұпай – орташа; 2-3ұпай – төмен; 0-1 ұпай — өте төмен.
|
№ Мен қандаймын? |
Иә |
Жоқ |
Кейде |
Білмеймін |
|
1 Мен жақсымын |
|
|
|
|
|
2 Мен қайырымдымын |
|
|
|
|
|
3 Мен ақылдымын |
|
|
|
|
|
4 Мен тиянақты ұқыптымын |
|
|
|
|
|
5 Мен тілалғышпын |
|
|
|
|
|
6 Мен ықыласты,зейіндімін |
|
|
|
|
|
7 Мен сыпайымын |
|
|
|
|
|
8 Мен ақылды, қабілеттімін |
|
|
|
|
|
9 Мен еңбекқормын |
|
|
|
|
|
10 Мен шыншылмын |
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
№ Мен қандаймын? |
Иә |
Жоқ |
Кейде |
Білмеймін |
|
1 Мен жақсымын |
|
|
|
|
|
2 Мен қайырымдымын |
|
|
|
|
|
3 Мен ақылдымын |
|
|
|
|
|
4 Мен тиянақты ұқыптымын |
|
|
|
|
|
5 Мен тілалғышпын |
|
|
|
|
|
6 Мен ықыласты,зейіндімін |
|
|
|
|
|
7 Мен сыпайымын |
|
|
|
|
|
8 Мен ақылды, қабілеттімін |
|
|
|
|
|
9 Мен еңбекқормын |
|
|
|
|
|
10 Мен шыншылмын |
|
|
|
|
|
№ Мен қандаймын? |
Иә |
Жоқ |
Кейде |
Білмеймін |
|
1 Мен жақсымын |
|
|
|
|
|
2 Мен қайырымдымын |
|
|
|
|
|
3 Мен ақылдымын |
|
|
|
|
|
4 Мен тиянақты ұқыптымын |
|
|
|
|
|
5 Мен тілалғышпын |
|
|
|
|
|
6 Мен ықыласты,зейіндімін |
|
|
|
|
|
7 Мен сыпайымын |
|
|
|
|
|
8 Мен ақылды, қабілеттімін |
|
|
|
|
|
9 Мен еңбекқормын |
|
|
|
|
|
10 Мен шыншылмын |
|
|
|
|
|
№ Мен қандаймын? |
Иә |
Жоқ |
Кейде |
Білмеймін |
|
1 Мен жақсымын |
|
|
|
|
|
2 Мен қайырымдымын |
|
|
|
|
|
3 Мен ақылдымын |
|
|
|
|
|
4 Мен тиянақты ұқыптымын |
|
|
|
|
|
5 Мен тілалғышпын |
|
|
|
|
|
6 Мен ықыласты,зейіндімін |
|
|
|
|
|
7 Мен сыпайымын |
|
|
|
|
|
8 Мен ақылды, қабілеттімін |
|
|
|
|
|
9 Мен еңбекқормын |
|
|
|
|
|
10 Мен шыншылмын |
|
|
|
|
|
№ Мен қандаймын? |
Иә |
Жоқ |
Кейде |
Білмеймін |
|
1 Мен жақсымын |
|
|
|
|
|
2 Мен қайырымдымын |
|
|
|
|
|
3 Мен ақылдымын |
|
|
|
|
|
4 Мен тиянақты ұқыптымын |
|
|
|
|
|
5 Мен тілалғышпын |
|
|
|
|
|
6 Мен ықыласты,зейіндімін |
|
|
|
|
|
7 Мен сыпайымын |
|
|
|
|
|
8 Мен ақылды, қабілеттімін |
|
|
|
|
|
9 Мен еңбекқормын |
|
|
|
|
|
10 Мен шыншылмын |
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Мен қандаймын" сауалнамасы
"Мен қандаймын" сауалнамасы
Педагогикалық-психологиялық қызмет жұмысының жоспары бойынша өткізілген түзете-дамыту жұмысы
Күні: 19.01.2025ж
Мақсаты: Тұлғаның жақсы 10 қасиеті бойынша өзін қалайша санайтынын және бағалайтынын анықтау
Зерттеу объектісі: 5- сынып оқушылары
Әдістеме: «Мен қандаймын?»
Жұмыстың барысы: Оқушыларға дайын кесте ұсынылады.
|
№ Мен қандаймын? |
Иә |
Жоқ |
Кейде |
Білмеймін |
|
1 Мен жақсымын |
|
|
|
|
|
2 Мен қайырымдымын |
|
|
|
|
|
3 Мен ақылдымын |
|
|
|
|
|
4 Мен тиянақты ұқыптымын |
|
|
|
|
|
5 Мен тілалғышпын |
|
|
|
|
|
6 Мен ықыласты,зейіндімін |
|
|
|
|
|
7 Мен сыпайымын |
|
|
|
|
|
8 Мен ақылды, қабілеттімін |
|
|
|
|
|
9 Мен еңбекқормын |
|
|
|
|
|
10 Мен шыншылмын |
|
|
|
|
Алынған нәтижені талдау.
Әдістеме баланың өзін бағалау деңгейін дамытуға арналған. Берілген протокол бойынша баладан тұлғаның жақсы 10 қасиеті бойынша өзін қалай санайтынын және бағалайтынын анықтаймыз. Баланың өзін бағалаудағы берген бағасын протоколдың сәйкес келетін бағандарына қойылып, ұпайларға аударылды.
Нәтижені бағалау
«иә» — 1 ұпай; «жоқ» — 0 ұпай; «білмеймін, кейде» — 0,5 ұпай
10 ұпай –өте жоғары; 8-9ұпай – жоғары
4-7 ұпай – орташа; 2-3ұпай – төмен; 0-1 ұпай — өте төмен.
Педагог-психолог: А.М.САйынова
Педагогикалық-психологиялық қызмет жұмысының жоспары бойынша өткізілген түзете-дамыту жұмысының
талдауы
Күні: 19.01.2025ж
Зерттеу объектісі: 5- сынып оқушылары
Әдістеме: «Мен қандаймын?»
Мақсаты: Тұлғаның жақсы 10 қасиеті бойынша өзін қалайша санайтынын және бағалайтынын анықтау
Жұмыстың барысы: Оқушыларға дайын кесте ұсынылды
|
№ |
Аты-жөні |
Қорытынды |
|
1 |
Абдулла Ақерке |
|
|
2 |
Әбен Қолқанат |
|
|
3 |
Атабаева Жания Онгаровна |
|
|
4 |
Әлнур Кәусар |
|
|
5 |
Жолдыбай Фарида |
|
|
6 |
Жұмабек Риана |
|
|
7 |
Кашимбай Назерке Майрамбайқызы |
|
|
8 |
Қойлыбай Ақниет |
|
|
9 |
Құрбанбай Мадияр Қуанышұлы |
|
|
10 |
Мадрей Ертілеу |
|
|
11 |
Мадьярова Аяна |
|
|
12 |
Молдағара Нұрсаят |
|
|
13 |
Мырат Азамат |
|
|
14 |
Назарбай Ернұр |
|
|
15 |
Орынбасар Раян |
|
|
16 |
Отеулі Нұрасыл Қуандықұлы |
|
|
17 |
Серікбай Інжу |
|
|
18 |
Сұлтанбай Бауыржан |
|
|
19 |
Тлеген Гаухар Мухтарқызы |
|
|
20 |
Тіркеш Нұрдәулет |
|
Алынған нәтижені талдау.
Әдістеме баланың өзін бағалау деңгейін дамытуға арналған. Берілген протокол бойынша баладан тұлғаның жақсы 10 қасиеті бойынша өзін қалай санайтынын және бағалайтынын анықтаймыз. Баланың өзін бағалаудағы берген бағасын протоколдың сәйкес келетін бағандарына қойылып, ұпайларға аударылды.
Нәтижені бағалау
«иә» — 1 ұпай; «жоқ» — 0 ұпай; «білмеймін, кейде» — 0,5 ұпай
10 ұпай –өте жоғары; 8-9ұпай – жоғары
4-7 ұпай – орташа; 2-3ұпай – төмен; 0-1 ұпай — өте төмен.
|
№ Мен қандаймын? |
Иә |
Жоқ |
Кейде |
Білмеймін |
|
1 Мен жақсымын |
|
|
|
|
|
2 Мен қайырымдымын |
|
|
|
|
|
3 Мен ақылдымын |
|
|
|
|
|
4 Мен тиянақты ұқыптымын |
|
|
|
|
|
5 Мен тілалғышпын |
|
|
|
|
|
6 Мен ықыласты,зейіндімін |
|
|
|
|
|
7 Мен сыпайымын |
|
|
|
|
|
8 Мен ақылды, қабілеттімін |
|
|
|
|
|
9 Мен еңбекқормын |
|
|
|
|
|
10 Мен шыншылмын |
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
№ Мен қандаймын? |
Иә |
Жоқ |
Кейде |
Білмеймін |
|
1 Мен жақсымын |
|
|
|
|
|
2 Мен қайырымдымын |
|
|
|
|
|
3 Мен ақылдымын |
|
|
|
|
|
4 Мен тиянақты ұқыптымын |
|
|
|
|
|
5 Мен тілалғышпын |
|
|
|
|
|
6 Мен ықыласты,зейіндімін |
|
|
|
|
|
7 Мен сыпайымын |
|
|
|
|
|
8 Мен ақылды, қабілеттімін |
|
|
|
|
|
9 Мен еңбекқормын |
|
|
|
|
|
10 Мен шыншылмын |
|
|
|
|
|
№ Мен қандаймын? |
Иә |
Жоқ |
Кейде |
Білмеймін |
|
1 Мен жақсымын |
|
|
|
|
|
2 Мен қайырымдымын |
|
|
|
|
|
3 Мен ақылдымын |
|
|
|
|
|
4 Мен тиянақты ұқыптымын |
|
|
|
|
|
5 Мен тілалғышпын |
|
|
|
|
|
6 Мен ықыласты,зейіндімін |
|
|
|
|
|
7 Мен сыпайымын |
|
|
|
|
|
8 Мен ақылды, қабілеттімін |
|
|
|
|
|
9 Мен еңбекқормын |
|
|
|
|
|
10 Мен шыншылмын |
|
|
|
|
|
№ Мен қандаймын? |
Иә |
Жоқ |
Кейде |
Білмеймін |
|
1 Мен жақсымын |
|
|
|
|
|
2 Мен қайырымдымын |
|
|
|
|
|
3 Мен ақылдымын |
|
|
|
|
|
4 Мен тиянақты ұқыптымын |
|
|
|
|
|
5 Мен тілалғышпын |
|
|
|
|
|
6 Мен ықыласты,зейіндімін |
|
|
|
|
|
7 Мен сыпайымын |
|
|
|
|
|
8 Мен ақылды, қабілеттімін |
|
|
|
|
|
9 Мен еңбекқормын |
|
|
|
|
|
10 Мен шыншылмын |
|
|
|
|
|
№ Мен қандаймын? |
Иә |
Жоқ |
Кейде |
Білмеймін |
|
1 Мен жақсымын |
|
|
|
|
|
2 Мен қайырымдымын |
|
|
|
|
|
3 Мен ақылдымын |
|
|
|
|
|
4 Мен тиянақты ұқыптымын |
|
|
|
|
|
5 Мен тілалғышпын |
|
|
|
|
|
6 Мен ықыласты,зейіндімін |
|
|
|
|
|
7 Мен сыпайымын |
|
|
|
|
|
8 Мен ақылды, қабілеттімін |
|
|
|
|
|
9 Мен еңбекқормын |
|
|
|
|
|
10 Мен шыншылмын |
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













