"Мен қандаймын?" тұлғалық сауалнамасы
Бұл сауалнама оқушының тұлғалық ерекшеліктерін анықтауға көмектеседі. Тапсырмалар оқушының мінез-құлық ерекшеліктерін, қарым-қатынасқа бейімділігін және эмоциялық тұрақтылығын бағалауға бағытталған. Әр сұраққа «ИӘ», «ЖОҚ» немесе «Білмеймін» деп жауап беру ұсынылады. Жауаптар оқушының өзін-өзі тануына және психологқа оны дұрыс бағыттауға көмектеседі.
Сауалнама сұрақтары
-
Мен көңіл-күйімнің жиі өзгеретінін байқаймын.
-
Қиындыққа тап болғанда сабыр сақтай аламын.
-
Мен оңай ренжимін немесе ашуланамын.
-
Достарым мені әрқашан қолдайды деп сенемін.
-
Қорқыныш пен уайымдарыммен өзім күресе аламын.
-
Мен жаңа адамдармен оңай танысамын.
-
Қарым-қатынаста өз ойымды анық және еркін жеткізе аламын.
-
Құрбыларым менімен жиі кеңеседі.
-
Үлкен топтарда өзімді сенімді сезінемін.
-
Мен ұжымдық іс-шараларға белсенді түрде қатысамын.
-
Мен тапсырмаларды уақытында орындауға тырысамын.
-
Өзіме сеніп тапсырылған істерді ұқыпты орындаймын.
-
Қателік жібергенде оны мойындап, түзетуге тырысамын.
-
Мақсат қойып, соған жетуге бар күшімді саламын.
-
Өз іс-әрекеттерімнің нәтижесі үшін жауапкершілік ала аламын.
-
Жаңа идеялар мен жобалармен айналысқанды ұнатамын.
-
Қиялдай білу мен үшін маңызды.
-
Шығармашылық тапсырмаларда өзімді еркін сезінемін.
-
Өнер немесе жаңа технологиялар саласы қызықтырады.
-
Мен әрдайым өзімді дамытуға ұмтыламын.
-
Қиын жағдайларда сабырлы болуға тырысамын.
-
Мен әртүрлі жағдайларға жылдам бейімделемін.
-
Қысым жағдайында да жұмысымды жалғастыра аламын.
-
Тыныштану үшін демалыс пен хоббимен айналысқанды жөн көремін.
-
Мен эмоцияны басқару әдістерін білемін және қолданамын.
Жауаптарды талдау:
Әр бөлім бойынша оқушының жауабы бағаланып, нәтижесі келесідей талданады:
-
Егер «ИӘ» жауаптары көп болса, бұл қасиеттер оқушыда жақсы дамығанын көрсетеді.
-
Егер «ЖОҚ» немесе «Білмеймін» жауаптары көп болса, осы бағытта қосымша жұмыс жүргізу қажет.
Қорытынды:
Психолог әр бөлімнің нәтижесін талқылап, оқушыға өзінің күшті және
әлсіз жақтарын көрсетіп, дамытуға бағыт береді. Сонымен қатар,
болашақта оқушының тұлғалық дамуына қажетті кеңестер
беріледі.
1. Эмоционалдық тұрақтылық
2. Қарым-қатынасқа бейімділік
3. Жауапкершілік және өзін-өзі басқару
4. Шығармашылық және өзіндік даму
5. Стреске төзімділік
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Мен қандаймын?" тұлғалық сауалнамасы
"Мен қандаймын?" тұлғалық сауалнамасы
"Мен қандаймын?" тұлғалық сауалнамасы
Бұл сауалнама оқушының тұлғалық ерекшеліктерін анықтауға көмектеседі. Тапсырмалар оқушының мінез-құлық ерекшеліктерін, қарым-қатынасқа бейімділігін және эмоциялық тұрақтылығын бағалауға бағытталған. Әр сұраққа «ИӘ», «ЖОҚ» немесе «Білмеймін» деп жауап беру ұсынылады. Жауаптар оқушының өзін-өзі тануына және психологқа оны дұрыс бағыттауға көмектеседі.
Сауалнама сұрақтары
-
Мен көңіл-күйімнің жиі өзгеретінін байқаймын.
-
Қиындыққа тап болғанда сабыр сақтай аламын.
-
Мен оңай ренжимін немесе ашуланамын.
-
Достарым мені әрқашан қолдайды деп сенемін.
-
Қорқыныш пен уайымдарыммен өзім күресе аламын.
-
Мен жаңа адамдармен оңай танысамын.
-
Қарым-қатынаста өз ойымды анық және еркін жеткізе аламын.
-
Құрбыларым менімен жиі кеңеседі.
-
Үлкен топтарда өзімді сенімді сезінемін.
-
Мен ұжымдық іс-шараларға белсенді түрде қатысамын.
-
Мен тапсырмаларды уақытында орындауға тырысамын.
-
Өзіме сеніп тапсырылған істерді ұқыпты орындаймын.
-
Қателік жібергенде оны мойындап, түзетуге тырысамын.
-
Мақсат қойып, соған жетуге бар күшімді саламын.
-
Өз іс-әрекеттерімнің нәтижесі үшін жауапкершілік ала аламын.
-
Жаңа идеялар мен жобалармен айналысқанды ұнатамын.
-
Қиялдай білу мен үшін маңызды.
-
Шығармашылық тапсырмаларда өзімді еркін сезінемін.
-
Өнер немесе жаңа технологиялар саласы қызықтырады.
-
Мен әрдайым өзімді дамытуға ұмтыламын.
-
Қиын жағдайларда сабырлы болуға тырысамын.
-
Мен әртүрлі жағдайларға жылдам бейімделемін.
-
Қысым жағдайында да жұмысымды жалғастыра аламын.
-
Тыныштану үшін демалыс пен хоббимен айналысқанды жөн көремін.
-
Мен эмоцияны басқару әдістерін білемін және қолданамын.
Жауаптарды талдау:
Әр бөлім бойынша оқушының жауабы бағаланып, нәтижесі келесідей талданады:
-
Егер «ИӘ» жауаптары көп болса, бұл қасиеттер оқушыда жақсы дамығанын көрсетеді.
-
Егер «ЖОҚ» немесе «Білмеймін» жауаптары көп болса, осы бағытта қосымша жұмыс жүргізу қажет.
Қорытынды:
Психолог әр бөлімнің нәтижесін талқылап, оқушыға өзінің күшті және
әлсіз жақтарын көрсетіп, дамытуға бағыт береді. Сонымен қатар,
болашақта оқушының тұлғалық дамуына қажетті кеңестер
беріледі.
1. Эмоционалдық тұрақтылық
2. Қарым-қатынасқа бейімділік
3. Жауапкершілік және өзін-өзі басқару
4. Шығармашылық және өзіндік даму
5. Стреске төзімділік
шағым қалдыра аласыз













