Материалдар / "Мен қандаймын?" тұлғалық сауалнамасы

"Мен қандаймын?" тұлғалық сауалнамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
"Мен қандаймын?" тұлғалық сауалнамасы
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

"Мен қандаймын?" тұлғалық сауалнамасы

Бұл сауалнама оқушының тұлғалық ерекшеліктерін анықтауға көмектеседі. Тапсырмалар оқушының мінез-құлық ерекшеліктерін, қарым-қатынасқа бейімділігін және эмоциялық тұрақтылығын бағалауға бағытталған. Әр сұраққа «ИӘ», «ЖОҚ» немесе «Білмеймін» деп жауап беру ұсынылады. Жауаптар оқушының өзін-өзі тануына және психологқа оны дұрыс бағыттауға көмектеседі.


Сауалнама сұрақтары

  1. Мен көңіл-күйімнің жиі өзгеретінін байқаймын.

  2. Қиындыққа тап болғанда сабыр сақтай аламын.

  3. Мен оңай ренжимін немесе ашуланамын.

  4. Достарым мені әрқашан қолдайды деп сенемін.

  5. Қорқыныш пен уайымдарыммен өзім күресе аламын.

  1. Мен жаңа адамдармен оңай танысамын.

  2. Қарым-қатынаста өз ойымды анық және еркін жеткізе аламын.

  3. Құрбыларым менімен жиі кеңеседі.

  4. Үлкен топтарда өзімді сенімді сезінемін.

  5. Мен ұжымдық іс-шараларға белсенді түрде қатысамын.

  1. Мен тапсырмаларды уақытында орындауға тырысамын.

  2. Өзіме сеніп тапсырылған істерді ұқыпты орындаймын.

  3. Қателік жібергенде оны мойындап, түзетуге тырысамын.

  4. Мақсат қойып, соған жетуге бар күшімді саламын.

  5. Өз іс-әрекеттерімнің нәтижесі үшін жауапкершілік ала аламын.

  1. Жаңа идеялар мен жобалармен айналысқанды ұнатамын.

  2. Қиялдай білу мен үшін маңызды.

  3. Шығармашылық тапсырмаларда өзімді еркін сезінемін.

  4. Өнер немесе жаңа технологиялар саласы қызықтырады.

  5. Мен әрдайым өзімді дамытуға ұмтыламын.

  1. Қиын жағдайларда сабырлы болуға тырысамын.

  2. Мен әртүрлі жағдайларға жылдам бейімделемін.

  3. Қысым жағдайында да жұмысымды жалғастыра аламын.

  4. Тыныштану үшін демалыс пен хоббимен айналысқанды жөн көремін.

  5. Мен эмоцияны басқару әдістерін білемін және қолданамын.












Жауаптарды талдау:

Әр бөлім бойынша оқушының жауабы бағаланып, нәтижесі келесідей талданады:

  • Егер «ИӘ» жауаптары көп болса, бұл қасиеттер оқушыда жақсы дамығанын көрсетеді.

  • Егер «ЖОҚ» немесе «Білмеймін» жауаптары көп болса, осы бағытта қосымша жұмыс жүргізу қажет.

Қорытынды:
Психолог әр бөлімнің нәтижесін талқылап, оқушыға өзінің күшті және әлсіз жақтарын көрсетіп, дамытуға бағыт береді. Сонымен қатар, болашақта оқушының тұлғалық дамуына қажетті кеңестер беріледі.

1. Эмоционалдық тұрақтылық

2. Қарым-қатынасқа бейімділік

3. Жауапкершілік және өзін-өзі басқару

4. Шығармашылық және өзіндік даму

5. Стреске төзімділік


ЖИ арқылы жасау
25 Қараша 2024
454
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі