Мен-қазіргі заман
педагогімін.
«Ұстаздар-құдды жұрт
айтатын, тамшысымен тас тесетін су сияқты»
Әл-Фараби
Заман. Қоғам. Уақыт. Тұлға. 21
–ғасырда осы төрт ұғымды біріктіруші ұлы күш иесі-мұғалім. Сынаптай
тез жылжыған уақытпен тез өзгеретін заманда қоғамына сай тұлға
тәрбиелеу мұғалім басты міндеті.
«Оқушының жетістігі-Мұғалімнің
жетістігі, ал мұғалімнің жетістігі жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді
қолдануда». «Ұстаздық ұлы іс»-деп кемеңгер жазушымыз М.Әуезов
айтқандай, лайық болу- үлкен абырой, басты борышым деп ойлаймын.
Мұғалім болу мен үшін мақтан, әрі бақыт. Қазіргі оқыту үйретудің
мазмұны да, сипаты да, амал тәсілдері де күрделене түсті. Жаңа
21-ғасырға сай өзгеше қабілет, қасиетке ие ұрпақ қалыптасып келеді.
Педагогтың шеберлігі-ол дарынды талант емес, үйрену, ізденудің
нәтижесі.
Ұлы ағылшын ағартушысы Уильям
Уорд: «жай мұғалім хабарлайды, жақсы мұғалім түсіндіреді, керемет
мұғалім көрсетеді, ұлы мұғалім шабыттандырады»,-дейді. Білім беру
жүйесі мамандардан кәсіби икемділік пен ұтқырлықты, сан қырлы
шығармашылық қызмет пен өзін-өзі басқару, өзін-өзі ұйымдастыру
жағдайындағы біліктілікті қажет етеді. Өйткені қазіргі жас
буын-еліміздің келер күнгі келбеті.
Өйткені, әрбір мемлекеттің
өсіп өркендеуінің, бәсекеге қабілетті болуының ең басты ошағы-ұстаз
берген білімде. Сондықтан да дамудың ең биік көкжиегінен көрінгісі
келген кез-келген мемлекет ең алдымен, білім беру саласын дұрыс
жолға қойып, сапасын көтеруді мақсат етеді. Егеменді еліміздің ең
басты мақсаты өркениетті елдер қатарына көтерілу болса, ал
өркениетке жетуде , жан-жақты дамыған, рухани бай тұлғаның алатын
орны ерекше.
Ұлы ағартушы Ыбырай
Алтынсариннің «Егер балалар бірдеңе түсінбейтін болса- оқытушы
оларды кінәлауға тиіс емес, оларға түсіндіре алмаған өзін кінәлауға
тиіс»-деген қанатты өсиетімен аяқтамақпын.