- Сәлеметсіңдер ме оқушылар?
Көңіл – күйлерің қалай?
Психологиялық
ахуал:
Бүгінгі сабағымызды дене
жаттығуларынан бастайық.
Сағаттың тіліндей иіліп солға
бір,
Сағаттың тіліндей иіліп онға
бір,
Оң аяқ, сол
аяқ.
Жаттығу оңай-
ақ.
Қанеки орнымызға
отырайық.
Үй жұмысын сұрау: «Сиқырлы
қорап» арқылы оқушылардан үй жұмысын
сұрау.
Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен
таныстыру.
Мен бір таңбалы сандарды
ондықтан аттап өту арқылы қосу кестесін құруды және қолдануды
үйренемін.
Барлығымыз оқулығымыздың 38 бетін
ашайық.
Бүгін біз осы күнге дейін не өттік соны
қайталаймыз.
1 –
тапсырма. Анам әртүрлі бәліш пен тоқаш
пісірді.Кестедегі мәліметтерді пайдаланып есеп
құрастыр.
Есеп:
Бәліш-15 дана Ш: 15 –
8 = 7
Тоқаш-8 дана Ж: 7 дана
кем
Тоқаш бәліштен неше дана
кем?
2-
тапсырма. Тиісті қосынды шығу үшін балалардың әрқайсысы
қандай карточканы алады? Әртүрлі жағдайды
қарастыр.
14= 9+5, 8+6,
7+7
15= 9+6,
8+7
16= 9+7,
8+8
17=
9+8,10+7
3
тапсырма. Сызба бойынша есептер құрастырып ,оларды
шығар.
Сырым дүкеннен 3 доп сатып алды. Ал Әлия 6
ойыншық сатып алды.Нешеуі
кем?
Сырым - 3 (д) Ш: 6 –
3 = 3
Әлия – 6 (о) Ж: 3
кем
Нешеуі
кем?
|