Мен таңдаған жол
тренинг
Мақсаты:
Кәсіптік бағдар таңдау
бойынша психологиялық қолдау көрсету
Қатысушылыр:
9, 11 класс
оқушылары
Тренинг барысы
1 Кіріспе сөз (тренингтің тақырыбын, мақсатын, жоспарын,
эпиграфын айтып кету)
Тақтада бірінен соң бірі слайдтар шығады.
Тренингтің эпиграфы «Кәсіп таңдау-тек қана
болашаққа үңілу емес, ол өзіңнің ішкі жан-дүниеңе
үңілу...»
Жоспар:
-
Мен ұнатқан есім
-
Мамандық таңдауда ұстанатын ережелер
-
Ең-ең... (ойын)
-
«Мен қаладым» сұрақнаманың қорытындысымен таныстыру
-
Мамандықты тап (ойын)
-
Мейірімділік алаңы (жаттығу)
-
Бос микрофон
2 «Мен ұнатқан есім»
тренингке қатысушылар өздерін қандай есіммен
атағанын, еркелеткенін қалар еді немесе үйде ата-ана қалай еркелетеді соны айтып шығады
3 «Мамандық таңдауда ұстанатын ережелер»
байланысты жұмыстың ұнайтынын
білдірмейді.
-
Қалаған мамандықтың мазмұнына көңіл
аудару.
-
Егер мамандық сенің досына ұнаса, саған ұнайды деген қорытынды
жасауға болмайды.
-
Мамандықтың мазмұны, қызықты қырлары, жұмыс тәртібі мен жағдайы
туралы сұрақтарға жауап бере алғанда ғана сенің таңдаудағы
ой-ниетің салмақтана түспек.
-
Сән қуып, мамандық таңдаудық қажеті жоқ.Лқуды тәмамдап, жұмас
істегенше, ол мамандық сәннен шығып қалуы мүмкін.
-
Алдағы өмірлік жоспарын қандай болмасын, шетел тілін үйреніп,
компьютерде жұмыс істеуді игерген аса пайдалы.
-
Заманның ағымына қарай кейьір мамандықтар тез еакеріп, оның орнын
жаңа мамандықтар басып жатыр. Сондықтан кез келген жағдайда қосалқы
таңдаған мамандық болу керек.
-
Мүмкіндігінше таңдаған мамандықтың өзіңнің денсаулық жағдайыңа тура
келетін- келмейтіндігі жөнінде кеңес алған жөн.
(Оқушылар мен ата-аналар арасында ережелер туралыпікір алмасу
жүргізіледі)
4 «Ең-ең...» (ойын)
Оқушылар 5 топқа тренингтің басында
бөлініп отырады. Әр топқа
парақшалар таратылады. Ол парақшаларда келесі жазулар болады :
-
ең
жасыл мамандықтар
-
ең
ақшалы мамандықтар
-
ең
таза мамандықтар
-
ең
көңілді мамандықтар
-
ең
тәтті мамандықтар
2-3 минуттың ішінде топтың ішінде ақылдасып мамандықтардың тізімін
құру керек
және де топтың мүшесі тізімдерімен таныстырып шығады.
5 «Мен қаладым» сұрақнаманың қорытындысы
Алдын ала жүргізілген «Мен қаладым» атты сұрақнаманың қорытындысы
интерактивті
тақтада көрсетіледі. Мақсаты – оқушының бейімділігн және кәсіби
қызығушылығын
анықтыу. Оқушылардың таңдауларын қорыта келгенде қандай еңбек
түріне бейім
екендігі анықталады. (Салалар: табиғат, техника, басқа адамдар,
белгі жүйесі, көркем
образдар, адамның өзі.)
6 «Мамандықты тап» (ойын)
Тренингке қатысушыларға карточкаларға жазылған мамандықтар
таратылады, ал олар
сол мамандықтарды ыммен көрсетуге тырысу керек. Қалғандыры
мамандықты табу
керек.
Мамандықтар:
Хирург
Фабрика басшысы
Хатшы
Кітапханашы
Банк қызметкері
Сатушы
Мұғалім
Бухгалтер
Слесарь
Сварщик
7 «Мейірімділік алаңы» (жаттығу)
Қатысушыларға түрлі түсті қағаздардан қиылған күннің шуақтары,
гүлдер, жасыл
шөптер таратылады. Гүлдерге – оқушыларға, жасыл шөптерге –
ата-аналарға, күннің
шауқтарына - ұстаздарға арналған кәсіби бағалар таңдауда ұсыныстар жазылады және
де
ақ ватманға бекітіледі.
8 «Бос микрофон» (рефлексия)
Еркін түрінде қатысушылар психологиялық тренингтен алған әсерлері
туралы пікір
бөліседі.