Күні: Сынып: 1 қазақ | Мұғалім: Н.К.ТлеуоваҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Мен ұнататын жыл мезгілі. Дыбыс. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.8.1 берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.1.9.2 дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Жыл мезгілері-seasons |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
| Бүгін қандай күн?Жылдың қай мезгілі?Саған қай мезгіл ұнайды?Неліктен?Қазір кім қай жыл мезгілінде туылғанын айтып шығады.Олай болса қыс, жаз, көктем, қыс болып топқа бөлініп отыра қоямыз |
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы
| №1Суреттердегі жыл мезгілдерін ата. Сызбаға назар аудар.Әр топ өз жыл мезгілі туралы әңгімелеп береді. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті
| Жыл мезлілдерін қимылмен көрсетейік!Жаңбыр жауып тұр.Боран соғып жатыр.Күн жарқырап ашылды.Жапырақтар жерге түсіп жатыр | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Қызықты тапсырма
| Сурет қималарынан әр топ өз жыл мезгілін тауып, жылдам құрастыру.Қане,кім жылдам?
Есіңде сақта!Сөз дыбыстардан тұрады. Оны сызбамен былай белгілеуге болады.
Мына сөздерді сызбамен көрсетАт, ана,шаш,от,бала,бас | Түрлі тапсырмалар
|
Аяқталуы
|
Сен жылдың қай мезгілін ұнатасың? Өз ойыңмен бөліс.
Өз жыл мезгіліңнің суретін сал!Топпен жұмыс |
Оқулық, дәптерлер.
|
Сабақтың соңы
| Рефлексия
Еркін микрофон:Өз ойыңды ашық айт! |
Кеменің суреттері |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |