Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру
ұйымының атауы
Пәні:
Жаратылыстану
Бөлім:
Мен
зерттеушімін
Педагогтің
аты-жөні:
Күні:
Сынып:
2сынып
Сабақтың
тақырыбы:
№
1сабақ. Мен
зерттеушімін
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
2.1.1.1 - қоршаған әлем
құбылыстары, үрдістері мен нысандарын зерделеуге қажетті
жағдайларды және тұлғалық қасиеттерін
анықтау;
2.1.2.2 –бақылаудың басты
белгілерін анықтау(мақсат, нысан, жоспар, мерзім,
нәтиже);
2.1.2.3-бақылау
нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей
білу.
Сабақтың
мақсаты
Зерттеуші қандай
қасиеттерге ие болуы керек екенін, ақпарат көздері туралы, бақылау
мен тәжірибені қалай жүргізу керектігін білетін
болады
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//
уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
тың
басы
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Шаттық
шеңбері
Қуанамын мен де
,
Қуанасың сен
де.
Қуанайық,
достарым,
Арайлап атқан
күнге.
Міне, менің қолым
бос,
Жылуыма жылу
қос.
Тақырыпты
ашу
«Ойлан,тап»
әдісі
Сөзжұмбақты
шеш
Сөзжұмбақтың шешуі:
Тәжірибе
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
Топтық
жұмыс
1-топ
Жауап
бер
1Зерттеуші деп кімді
айтамыз?
2Бақылау деген
не?
2-топ
Мәтінді түсініп
оқы
Суретпен жұмыс
жаса
Инелік пен тікұшақтың қандай
ұқсастығы бар?
3-топ
Зерттеу жүргізу үшін қандай
ақпарат құралдарын пайдалануға
болады?
Сол туралы
айт.
ЕБҚ
Айналадағы табиғатты қалай
зерттеугеболады?Бүгінгі ауа райы туралы
айт
2-тапсырма
Тәжірибе жасап
көрейік
Судың еріткіштік қасиетін
зерттейік
Тәжірибе қорытындысын
айтыңдар.
1-топ
Суға қант сал. Еріді ме, жоқ
па?
2-топ
Суға тұз сал.Тұз еріді
ме?
3-топ
Суға құм сал. Құм суда ериді
ма екен?
3-тапсырма
Деңгейлік
тапсырма
А
деңгей
Дұрыс жауапты
таңда
Тәжірибе жүргізу үшін қандай
құрал-жабдықтар керек?
А) компьютер, теледидар,
қуыршақ
Ә) микроскоп,термометр,
лупа
Б) музыкалық аспап, мәшине,
кәмпит
Дұрыс жауап
Ә
В
деңгей
Ойланып жауап бер. Жауаптың
қай нұсқасы дұрыс? Адам газет-журналдан қандай ақпарат алуы
мүмкін?
А) көршілер
туралы
Ә) әлемдегі
жаңалықтар
Б) сабақ
кестесі
Дұрыс жауап
Ә
С
деңгей
Талқыла. Қандай тәжірибе
арқылы судың кейбір заттарды еріте алатынына көз жеткізуге
болады?
Жауап: заттарды суға салып
көру арқылы.
ҚЖ:
Суда еритін және ерімейтін
заттарды жаз.
Оқушылар бір-бірін қолдарынан
алып, бір-біріне жылуын
сыйлайды
Балаларға сөзжұмбақ ұсынылады.
Сөзжұмбақ
тың шешуін табу арқылы
тақырыпты анықтайды.
Топтық жұмыс
жасайды
Жеке жұмыс
жасайды
Тәжірибе
жасайды
Саусақтары
мен жаңбыр дыбысын
салады
Деңгейлік тапсырма
орындайды
Қосымша жұмыс
орындайды
Кері байланыс
жасайды
Мақтап, мадақтап
отыру
ҚБ:
«Баскетбол»
әдісі
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді-1б
Суретпен жұмыс жасай
алады-1б
Зерттеу үшін керекті ақпаратты
қайдан алатынын
біледі-1б
Дескриптор:
Тәжірибе жасауды біледі,
қолданады-1б
Судың еріткіштік қасиетін
зерттейді-1б
Дескриптор:
338тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз