Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Мен зерттеушімін 2-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
2922
81 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҰМЖ тарауы: Зерттеу және зерттеушілерКүні: Сынып: 7Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар:Қатыспағандар: | |
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Зерттеу және зерттеушілер | |
Сабақтың тақырыбы: | География ғылымының дамуы |
Оқу мақсаты: | 7.1.1.2 -Саяхатшылар мен зерттеушілердің география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттап, баға береді |
Сабақ мақсаты: | Жалпы мақсат: Cаяхатшылар мен зерттеушілердің география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттап, баға бередіБарлығы: Ғалымдар мен саяхатшыларды олардың зерттеген жерлерін біледі, сипаттайды.Басым көпшілігі: География ғылымының дамуына үлесін қосқан ғалымдар мен саяхатшыларды біледі, сипаттайды.Кейбіреуі: Ғалымдар мен саяхатшылардың география ғылымының дамуына қосқан үлесінің маңыздылығына баға береді. |
Бағалау критериилері: |
Тілдік мақсаттар: | Тақырып барысында кездесетін термин сөздермен жұмыс жасау: зертеушілер, саяхатшылар, географиялық қоғам, Қазақстан Республикасының Ұлттық Ғылым Академиясы, География институты, сел.Оқушылардың назарын ғылыми тілге аудару, қажет тұрақты тіркестері бар лексиканы қолдану. Айтылым барысында оқушылардың ғылыми тілде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру | |
Құндылықтарға баулу: | Топтық, жұптық жұмыстарды барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету, өзара сыйластық, ынтымақтастық қалыптасады | |
Пәнаралық байланыс: | Жаратылыстану, дүнинжүзі тарихы сабақтарымен байланыстыруға болады | |
Алдыңғы білім: | 5-сынып. Ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау6-сынып. Саяхатшылар жəне зерттеушілер | |
Кезең | Сабақтағы жоспар жаттығу түрлері | Дерексөздер, ресурстар |
Сабақтың басыУақыты7 мин | Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін «Жүректен-жүрекке» шаттық шеңберін ұйымдастырамын.Күндей жадырап,Айдай арайлап,Күндей таза көңілмен,Бүгінгі cабағымызды бастаймыз.«Өрмекшінің өрмегі» әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы еске түсіру.Бағалау критерийлер: | География. А.Егорина, С.Нүркенова, Е.Шимина-Алматы:Атамұра 2017Интернет-ресурс , жіп Интернет-ресурс, Интербелсенді тақта |
Сабақтың ортасыҚолдану(8 мин)Мақсаты: Тақырыпты оқырып, мағынасын түсіну | «Ойлан, бірік, бөліс» әдісімен оқушылар тапсырманы ортаға салып орындайды. Берілген кестені толтырыңыз: Бағалау критерийі: | География. А.Егорина, С.Нүркенова, Е.Шимина-Алматы:Атамұра 2017,атлас карта |
Талдау( 10 мин) Мақсаты: География ғылымының кезеңдерінжіктей отырып, талдау жасау | «Кубизм стратегиясы» әдісі. Кубик жасалынып, қырына түрлі тапсырма жазылады. кубті ортаға тастап, қай қыры түссе, оқушы сол қырындағы сұраққа топта болып жұмыс атқарады, , өзара талқылайды, постер қорғайды.1-топ: Географияның ерте кезде дамуы2-топ: Ежелгі грекия ғалымдарының үлесі3-топ: Эратосфен және Птоломейдің карта мазмұның салыстыруБағалау критерийлер: | География. А.Егорина, С.Нүркенова, Е.Шимина-Алматы:Атамұра 2017,Кубик, флипчарт, маркер , |
Жинақтау(10 мин)Мақсаты: Тақырыптан алған білімін біріктіреді | Бір саяхатшы ғалымның немесе зерттеушінің ғылымға қосқан үлесін SWOT анализі арқылы талдаңыз. ТжДБО: SWOT талдауын жасайдыКҚЕО : SWOT талдауын жасауға қажетті сөздер мен сөз тіркестері беріледі Бағалау критерийі: | География. А.Егорина, С.Нүркенова, Е.Шимина-Алматы:Атамұра 2017,кестеSWOT кестесі |
Бағалау. Мақсаты: ( 5 мин)Кері байланыс арқылы келесі қадамды белгілеу | Рефлексия пирамидасы әдісін қолдана отырып, сабақ жайлы ой пікірлерін жинақтайды | Рефлексия пирамидасы үлестірмелі қағазы |
Саралау – Сіз оқушыларғақандай тəсілмен көмектесесіз?Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз? | Пəнаралық байланыстар.Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялықтехнологиялардықолдану |
ТжДБО: SWOT талдауын жасайдыКҚЕО : SWOT талдауын жасауға қажетті сөздер мен сөз тіркестері беріледі | SWOT – шешімдері , дәптер алмасу«Рефлексия пирамидасы» әдісі ,«Екі жұлдыз, бір тілек» | Жаратылыстану, дүниежүзі тарихы |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)