Тілдік
мақсаттар:
|
Тақырып барысында
кездесетін термин сөздермен жұмыс жасау: зертеушілер, саяхатшылар,
географиялық қоғам, Қазақстан Республикасының Ұлттық Ғылым
Академиясы, География институты, сел.Оқушылардың назарын ғылыми
тілге аудару, қажет тұрақты тіркестері бар лексиканы қолдану.
Айтылым барысында оқушылардың ғылыми тілде сөйлеу дағдыларын
қалыптастыру
|
Құндылықтарға
баулу:
|
Топтық, жұптық жұмыстарды
барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету, өзара сыйластық,
ынтымақтастық қалыптасады
|
Пәнаралық
байланыс:
|
Жаратылыстану, дүнинжүзі
тарихы сабақтарымен байланыстыруға
болады
|
Алдыңғы
білім:
|
5-сынып. Ғылымның қызметтерін
адам іс-әрекетінің түрі ретінде
анықтау
6-сынып. Саяхатшылар
жəне зерттеушілер
|
Кезең
|
Сабақтағы жоспар жаттығу
түрлері
|
Дерексөздер,
ресурстар
|
Сабақтың
басы
Уақыты
7
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық ахуал
қалыптастыру үшін «Жүректен-жүрекке» шаттық
шеңберін ұйымдастырамын.
Күндей жадырап,
Айдай арайлап,
Күндей таза көңілмен,
Бүгінгі cабағымызды
бастаймыз.
«Өрмекшінің
өрмегі» әдісі арқылы үйге берілген
тапсырманы еске түсіру.
Бағалау
критерийлер:
-
Тақырып мазмұнына
қатысты сұрақтарға дұрыс жауап
беред
Дескрипторлар:
-
Сұрақты
түсінеді.
-
Алған білімдерін
дұрыс қолданады.
-
Нақты, толық, дүрыс
жауап береді.
Бағалау:
«Жарайсың! Бәрекелді! » -мадақтау
Тақырыпқа шығу: Аудивиузалды
айғақ көрсету арқылы жаңа сабаққа
шығу.
|
География.
А.Егорина, С.Нүркенова,
Е.Шимина-Алматы
:Атамұра
2017
Интернет-ресурс ,
жіп
Интернет-ресурс,
Интербелсенді тақта
|
Сабақтың
ортасы
Қолдану
(8
мин)
Мақсаты: Тақырыпты оқырып, мағынасын
түсіну
|
«Ойлан, бірік,
бөліс» әдісімен оқушылар тапсырманы
ортаға салып орындайды.
Берілген кестені
толтырыңыз:
№
|
Саяхатшылар мен
зерттешілердің география ғылымына қосқан
үлесі
|
Саяхатшылар мен
зерттеушілердің есімдері
|
1
|
Жер – шар тәрізді деген
түсінікті дәлелдеген
|
|
2
|
«Дүниежүзінің дөңгелек
картасы» еңбегінің авторы
|
|
3
|
Ендікті және бойлықты нақты
анықтаған ежелгі грек ғалымы
|
|
4
|
|
Эратосфен
|
5
|
|
Фалес және
Анаксимандр
|
6
|
|
П.П.Семенов
|
7
|
Топырақтану ғылымыныз негізін
салушы
|
|
8
|
|
В.А.
Обручев
|
9
|
|
Қ.И.
Сатбаев
|
Бағалау
критерийі:
Дескрипторлар:
-
Мәтінді қолданып
Қазақстанның табиғатын зертеген белгілі ғалымдардың, саяхатшылардың
географтардың аттарын
анықтайды.
-
Олардың география
ғылымына қосқан үлестерін сипаттайды, баға
береді.
Бағалау: «Дәптер
алмасу» арқылы
өзара
бағалайды
|
География.
А.Егорина, С.Нүркенова, Е.Шимина-Алматы:Атамұра
2017,
атлас
карта
|
Талдау
( 10
мин)
Мақсаты: География ғылымының
кезеңдерін
жіктей отырып,
талдау жасау
|
«Кубизм
стратегиясы» әдісі.
Кубик жасалынып, қырына түрлі тапсырма
жазылады. кубті ортаға тастап, қай қыры түссе, оқушы сол қырындағы
сұраққа топта болып жұмыс атқарады, ,
өзара талқылайды, постер
қорғайды.
1-топ: Географияның
ерте кезде дамуы
2-топ: Ежелгі грекия
ғалымдарының үлесі
3-топ: Эратосфен
және Птоломейдің карта мазмұның
салыстыру
Бағалау
критерийлер:
-
Географиялық
нысанның ерекшеліктерін бір-бірінен
ажыратады;
-
Географиялық
нысандарды біледі, түсінеді.
Дескрипторлар:
-
Географиялық
нысанның ерекшеліктерін
анықтайды;
-
Тірек-сызбаны
пайдаланып, негізгі қабаттарды бағыттарын ажыратады, бір-біріне
түсіндіреді;
Бағалау:
«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы
бағалау.
|
География.
А.Егорина, С.Нүркенова, Е.Шимина-Алматы:Атамұра
2017,
Кубик, флипчарт, маркер
,
|
Жинақтау
(10
мин)
Мақсаты: Тақырыптан алған білімін
біріктіреді
|
Бір саяхатшы
ғалымның немесе зерттеушінің ғылымға қосқан үлесін SWOT анализі
арқылы талдаңыз.
ТжДБО: SWOT талдауын
жасайды
КҚЕО : SWOT талдауын
жасауға қажетті сөздер мен сөз тіркестері
беріледі
S
жақсы
жақтары
|
|
W
Әлсіз
жақтары
|
|
O
мүмкіндіктер
|
|
T
Қауіп-қатерлері
|
|
Бағалау
критерийі:
-
Жеке саяхатшылардың
бағыттарын анықтай отырып, ғылымға қосқан үлесін
талдайды.
-
Жеке саяхатшылардың
немесе зерттеушінің ғылымға қосқан үлесін SWOT анализ арқылы
талдайды.
Дескриптор:
-
Саяхатшылар мен
зерттеушілердің ғылымға қосқан үлесінің жақсы жақтарын, әлсіз
жақтарын, мүмкіндіктерін және қауіп-қатерлерін
анықтайды.
-
Түйінді шешімдерін
жасайды.
Бағалау:SWOT –
шешімдері
|
География.
А.Егорина, С.Нүркенова, Е.Шимина-Алматы:Атамұра
2017,
кесте
SWOT кестесі
|
Бағалау.
Мақсаты:
( 5
мин)
Кері байланыс арқылы
келесі қадамды белгілеу
|
Рефлексия пирамидасы
әдісін қолдана отырып, сабақ жайлы ой пікірлерін
жинақтайды
|
Рефлексия пирамидасы
үлестірмелі қағазы
|