Мағынаны тану
кезеңі
(ЖЖ) «Есіңе түсір» айдары«Қойын
дәптер» әдісі арқылы
жүзеге асады. Қадыр Мырза
Әлидің өмірі мен
шығармашылығы
жайлы мағлұматтар жинақтап,
тірек сөздер арқылы
мәліметтер
қорын
толықтырады. 1.Қадыр Мырза Әлидің өмірбаяны
мен шығармаларымен танысады.
2.Өлеңнің әр
тармағының мағынасын
талдайды.
3. Әр тармаққа сәйкес
суретті сәйкестендіреді.4.
5-тапсырмадағы өлеңнен
аллитерацияны табады.
Аты-жөні
|
|
Туған
жылы
|
|
Шығармалары
|
|
Ақпарат
|
|
Жаңалық
|
|
(Т) «Түсініп оқы»
айдары бойынша Қадыр Мырза
Әлидің
«Арман» өлеңін
оқулықтағы суретпен салыстыра отырып
оқып,
өлеңнің әр тармағына
сәйкес суретті табады.
Мақсаты: Өлеңді
суретпен салыстыра отырып оқуға
үйренеді.
Тиімділігі: Топ
ішінде талдай отырып, өлең мазмұны мен
сурет
мазмұнын салыстыра
отырып оқуға дағдыланады.
Дескрипторы:
1. Өлеңнің әр
тармағының мағынасын топта
талдайды.
2. Әр тармаққа
сәйкес суретті
сәйкестендіреді.
ҚБ: Өзін-өзі
бағалау.
(Ұ) «Жаңа сөздер
сандығы» айдары бойынша
оқушылардың
өлең бойынша
түсінбеген сөздерінің мағынасын топ
ішінде
талдап, түсініктеме
жасауларына ықпал ету.
Ертең – келешекте,
өскенде деген мағынада
Жұмақ – рақат
өмір
Пұшпағы – бөлігі,
шеті
Түзімнің– бұл жерде:
даламның деген мағынада.
(ЖЖ) «Дәлелде»
айдары бойынша жұмыс. Егер тақырыбын өзгертсең, осы өлеңге қай
тақырып лайықты деп ойлайсың? Балалар өлеңнің 1-жақта айтылғанын
анықтап, «Менің арманым» тақырыбы сәйкес келетінін анықтай алуы
тиіс.
Менің
арманым.
Біздің
армандарымыз.
Дескрипторы:
1. Сәйкес атауды
анықтайды;
2. 2. Өз пікірлерін
тұжырымдайды.
|