Күні: 16.02.2021
Тақырыбы: Мені қоршаған
әлем
Мақсаты:
Оқушылардың жаратылыстану пәніне деген
қызығушылығын арттыра отырып, алған білімдерін дамыту, тұрмыста,
еңбекте, өмірде қолдану.
Оқушыларды
адамгершілікке, шеберлікке,шығармашылыққа, сөз сөйлеу мәнеріне,
жылдамдыққа, ұқыптылыққа, тазалыққа
тәрбиелеу.
Сайыс
жоспары:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
ІІ. Сайыстың кезеңдерімен
таныстыру.
-
Ребус
шешу
-
«Сиқырлы
әлем»
-
«Адасқан
әріптер»
-
«Қызықты тәжірибе
алаңы»
-
ІІІ.
Қорытынды
Әділқазылар алқасына 5 баллдық
жүйемен есептеу.
Барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылар «Өрмекші торы» арқылы
бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.
-Сайыстың тақырыбы мен
мақсатын таныстыру
-Қатысушы оқушылармен
танысу
-Әділқазыларды
таныстыру
ІІ. Сайыс
кезеңдері
1.Ребусты
шешу
Үш топқа ребус беріледі.
Ребусті шешу арқылы, топтарының атын
атайды.
1-топ:
Атмосфера
2-топ:
Литосфера
3-топ:
Гидросфера
2.Сиқырлы
әлем
Бұл кезеңде топтарға сұрақтар
беріледі. Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
1-топ
сұрақтары:
-
Литосфера жердің қандай
қабығы? (қатты)
-
Ең құнарлы топырақты ата.
(қаратопырақ)
-
Өсімдіктер мен жануарлардың
шіріген қалдықтары не деп аталады?
(қарашірік)
-
Топырақтың құрамын ата. (құм,
саз, қарашірік, ауа, су)
-
Бір шөкім топырақта қанша
микроб бар?
2-топ
сұрақтары:
-
Ғарышқа алғаш рет қандай дене
ұшырылды? (жасанды серік)
-
Ғарышқа адамға дейін не
ұшырылды? (ғарышкер иттер)
-
Ғарышқа ең алғаш ұшқан
ғарышкер кім? (Ю.Гагарин)
-
Орбиталық станса не үшін
қажет? (Ғарышкерлер тұратын, жұмыс істейтін
үй)
-
Зымыран аспанға көтерілу үшін
оған не орнатылады? (реактивті қозғалтқыш)
3-топ
сұрақтары:
-
Жердің су қабығы не деп
аталады?
-
Жер бетіндегі тірі ағзалар
алғаш рет неде пайда болған.
-
Судың әртүрлі қалпын
ата.
-
Жер бетіндегі судың қанша
пайызын адам қолданады?
-
Судың тіршілік үшін маңызы
қандай?
3. Адасқан
әріптер
Оқушылар адасқан әріптерден
сөз шығарады.
1-топ: электр,
энергия.
2-топ: топырақ,
қарашірік
3-топ: зат,
күй
4.Қызықты тәжірибе
алаңы
1-топ: Көкөніс және жеміс
жидектерден электр энергиясы шыға ма? Осы сұрақ төңірегінде зерттеу
жұмысын жүргізеді.
2-топ: Топырақ қандай болады?
Осы сұрақ төңірегінде зерттеу жұмысын
жүргізеді.
3-Топ: Түрлі күйдегі заттар
қандай қасиетке ие болады? Осы сұрақ төңірегінде зерттеу жұмысын
жүргізеді.
5.Мені қоршаған
әлем
1-топ: Оқушылар сурет
салады
2-топ: Аппликация
жасайды
3-топ: Моделін
құрады
ІІІ.
Қорытынды