Материалдар / Мені қоршаған әлем
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мені қоршаған әлем

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәнінен сыныптан тыс жұмыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2024
53
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 16.02.2021

Тақырыбы: Мені қоршаған әлем

Мақсаты:  Оқушылардың жаратылыстану пәніне деген қызығушылығын арттыра отырып, алған білімдерін дамыту, тұрмыста, еңбекте, өмірде қолдану.

   Оқушыларды адамгершілікке, шеберлікке,шығармашылыққа, сөз сөйлеу мәнеріне, жылдамдыққа, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.


Сайыс жоспары:

І. Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Сайыстың кезеңдерімен таныстыру.

  1. Ребус шешу

  2. «Сиқырлы әлем»

  3. «Адасқан әріптер»

  4. «Қызықты тәжірибе алаңы»

ІІІ. Қорытынды

Әділқазылар алқасына 5 баллдық жүйемен есептеу.


Барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылар «Өрмекші торы» арқылы бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.


-Сайыстың тақырыбы мен мақсатын таныстыру

-Қатысушы оқушылармен танысу

-Әділқазыларды таныстыру


ІІ. Сайыс кезеңдері

1.Ребусты шешу

Үш топқа ребус беріледі. Ребусті шешу арқылы, топтарының атын атайды.

1-топ: Атмосфера

2-топ: Литосфера

3-топ: Гидросфера


2.Сиқырлы әлем

Бұл кезеңде топтарға сұрақтар беріледі. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

1-топ сұрақтары:

  • Литосфера жердің қандай қабығы? (қатты)

  • Ең құнарлы топырақты ата. (қаратопырақ)

  • Өсімдіктер мен жануарлардың шіріген қалдықтары не деп аталады? (қарашірік)

  • Топырақтың құрамын ата. (құм, саз, қарашірік, ауа, су)

  • Бір шөкім топырақта қанша микроб бар?


2-топ сұрақтары:

  • Ғарышқа алғаш рет қандай дене ұшырылды? (жасанды серік)

  • Ғарышқа адамға дейін не ұшырылды? (ғарышкер иттер)

  • Ғарышқа ең алғаш ұшқан ғарышкер кім? (Ю.Гагарин)

  • Орбиталық станса не үшін қажет? (Ғарышкерлер тұратын, жұмыс істейтін үй)

  • Зымыран аспанға көтерілу үшін оған не орнатылады? (реактивті қозғалтқыш)


3-топ сұрақтары:

  • Жердің су қабығы не деп аталады?

  • Жер бетіндегі тірі ағзалар алғаш рет неде пайда болған.

  • Судың әртүрлі қалпын ата.

  • Жер бетіндегі судың қанша пайызын адам қолданады?

  • Судың тіршілік үшін маңызы қандай?


3. Адасқан әріптер

Оқушылар адасқан әріптерден сөз шығарады.

1-топ: электр, энергия.

2-топ: топырақ, қарашірік

3-топ: зат, күй


4.Қызықты тәжірибе алаңы

1-топ: Көкөніс және жеміс жидектерден электр энергиясы шыға ма? Осы сұрақ төңірегінде зерттеу жұмысын жүргізеді.

2-топ: Топырақ қандай болады? Осы сұрақ төңірегінде зерттеу жұмысын жүргізеді.

3-Топ: Түрлі күйдегі заттар қандай қасиетке ие болады? Осы сұрақ төңірегінде зерттеу жұмысын жүргізеді.


5.Мені қоршаған әлем

1-топ: Оқушылар сурет салады

2-топ: Аппликация жасайды

3-топ: Моделін құрады


ІІІ. Қорытынды

  • «Қоршаған ортаны қорғау» бейнеүзік көрсету

  • Әділ-қазыларға сөз беру

  • Жеңімпаз топты анықтау

  • Сайысты қорытындылау.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!