Мені қоршаған әлем

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мені қоршаған әлем

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәнінен сыныптан тыс жұмыс
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 16.02.2021

Тақырыбы: Мені қоршаған әлем

Мақсаты:  Оқушылардың жаратылыстану пәніне деген қызығушылығын арттыра отырып, алған білімдерін дамыту, тұрмыста, еңбекте, өмірде қолдану.

   Оқушыларды адамгершілікке, шеберлікке,шығармашылыққа, сөз сөйлеу мәнеріне, жылдамдыққа, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.


Сайыс жоспары:

І. Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Сайыстың кезеңдерімен таныстыру.

  1. Ребус шешу

  2. «Сиқырлы әлем»

  3. «Адасқан әріптер»

  4. «Қызықты тәжірибе алаңы»

ІІІ. Қорытынды

Әділқазылар алқасына 5 баллдық жүйемен есептеу.


Барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылар «Өрмекші торы» арқылы бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.


-Сайыстың тақырыбы мен мақсатын таныстыру

-Қатысушы оқушылармен танысу

-Әділқазыларды таныстыру


ІІ. Сайыс кезеңдері

1.Ребусты шешу

Үш топқа ребус беріледі. Ребусті шешу арқылы, топтарының атын атайды.

1-топ: Атмосфера

2-топ: Литосфера

3-топ: Гидросфера


2.Сиқырлы әлем

Бұл кезеңде топтарға сұрақтар беріледі. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

1-топ сұрақтары:

  • Литосфера жердің қандай қабығы? (қатты)

  • Ең құнарлы топырақты ата. (қаратопырақ)

  • Өсімдіктер мен жануарлардың шіріген қалдықтары не деп аталады? (қарашірік)

  • Топырақтың құрамын ата. (құм, саз, қарашірік, ауа, су)

  • Бір шөкім топырақта қанша микроб бар?


2-топ сұрақтары:

  • Ғарышқа алғаш рет қандай дене ұшырылды? (жасанды серік)

  • Ғарышқа адамға дейін не ұшырылды? (ғарышкер иттер)

  • Ғарышқа ең алғаш ұшқан ғарышкер кім? (Ю.Гагарин)

  • Орбиталық станса не үшін қажет? (Ғарышкерлер тұратын, жұмыс істейтін үй)

  • Зымыран аспанға көтерілу үшін оған не орнатылады? (реактивті қозғалтқыш)


3-топ сұрақтары:

  • Жердің су қабығы не деп аталады?

  • Жер бетіндегі тірі ағзалар алғаш рет неде пайда болған.

  • Судың әртүрлі қалпын ата.

  • Жер бетіндегі судың қанша пайызын адам қолданады?

  • Судың тіршілік үшін маңызы қандай?


3. Адасқан әріптер

Оқушылар адасқан әріптерден сөз шығарады.

1-топ: электр, энергия.

2-топ: топырақ, қарашірік

3-топ: зат, күй


4.Қызықты тәжірибе алаңы

1-топ: Көкөніс және жеміс жидектерден электр энергиясы шыға ма? Осы сұрақ төңірегінде зерттеу жұмысын жүргізеді.

2-топ: Топырақ қандай болады? Осы сұрақ төңірегінде зерттеу жұмысын жүргізеді.

3-Топ: Түрлі күйдегі заттар қандай қасиетке ие болады? Осы сұрақ төңірегінде зерттеу жұмысын жүргізеді.


5.Мені қоршаған әлем

1-топ: Оқушылар сурет салады

2-топ: Аппликация жасайды

3-топ: Моделін құрады


ІІІ. Қорытынды

  • «Қоршаған ортаны қорғау» бейнеүзік көрсету

  • Әділ-қазыларға сөз беру

  • Жеңімпаз топты анықтау

  • Сайысты қорытындылау.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.11.2024
234
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі