Күні: 16.02.2021
Тақырыбы: Мені қоршаған әлем
Мақсаты: Оқушылардың жаратылыстану пәніне деген қызығушылығын арттыра отырып, алған білімдерін дамыту, тұрмыста, еңбекте, өмірде қолдану.
Оқушыларды адамгершілікке, шеберлікке,шығармашылыққа, сөз сөйлеу мәнеріне, жылдамдыққа, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Сайыс жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Сайыстың кезеңдерімен таныстыру.
ІІІ. Қорытынды
Әділқазылар алқасына 5 баллдық жүйемен есептеу.
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар «Өрмекші торы» арқылы бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.
-Сайыстың тақырыбы мен мақсатын таныстыру
-Қатысушы оқушылармен танысу
-Әділқазыларды таныстыру
ІІ. Сайыс кезеңдері
1.Ребусты шешу
Үш топқа ребус беріледі. Ребусті шешу арқылы, топтарының атын атайды.
1-топ: Атмосфера
2-топ: Литосфера
3-топ: Гидросфера
2.Сиқырлы әлем
Бұл кезеңде топтарға сұрақтар беріледі. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
1-топ сұрақтары:
-
Литосфера жердің қандай қабығы? (қатты)
-
Ең құнарлы топырақты ата. (қаратопырақ)
-
Өсімдіктер мен жануарлардың шіріген қалдықтары не деп аталады? (қарашірік)
-
Топырақтың құрамын ата. (құм, саз, қарашірік, ауа, су)
-
Бір шөкім топырақта қанша микроб бар?
2-топ сұрақтары:
-
Ғарышқа алғаш рет қандай дене ұшырылды? (жасанды серік)
-
Ғарышқа адамға дейін не ұшырылды? (ғарышкер иттер)
-
Ғарышқа ең алғаш ұшқан ғарышкер кім? (Ю.Гагарин)
-
Орбиталық станса не үшін қажет? (Ғарышкерлер тұратын, жұмыс істейтін үй)
-
Зымыран аспанға көтерілу үшін оған не орнатылады? (реактивті қозғалтқыш)
3-топ сұрақтары:
-
Жердің су қабығы не деп аталады?
-
Жер бетіндегі тірі ағзалар алғаш рет неде пайда болған.
-
Судың әртүрлі қалпын ата.
-
Жер бетіндегі судың қанша пайызын адам қолданады?
-
Судың тіршілік үшін маңызы қандай?
3. Адасқан әріптер
Оқушылар адасқан әріптерден сөз шығарады.
1-топ: электр, энергия.
2-топ: топырақ, қарашірік
3-топ: зат, күй
4.Қызықты тәжірибе алаңы
1-топ: Көкөніс және жеміс жидектерден электр энергиясы шыға ма? Осы сұрақ төңірегінде зерттеу жұмысын жүргізеді.
2-топ: Топырақ қандай болады? Осы сұрақ төңірегінде зерттеу жұмысын жүргізеді.
3-Топ: Түрлі күйдегі заттар қандай қасиетке ие болады? Осы сұрақ төңірегінде зерттеу жұмысын жүргізеді.
5.Мені қоршаған әлем
1-топ: Оқушылар сурет салады
2-топ: Аппликация жасайды
3-топ: Моделін құрады
ІІІ. Қорытынды
-
«Қоршаған ортаны қорғау» бейнеүзік көрсету
-
Әділ-қазыларға сөз беру
-
Жеңімпаз топты анықтау
-
Сайысты қорытындылау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мені қоршаған әлем
Мені қоршаған әлем
Күні: 16.02.2021
Тақырыбы: Мені қоршаған әлем
Мақсаты: Оқушылардың жаратылыстану пәніне деген қызығушылығын арттыра отырып, алған білімдерін дамыту, тұрмыста, еңбекте, өмірде қолдану.
Оқушыларды адамгершілікке, шеберлікке,шығармашылыққа, сөз сөйлеу мәнеріне, жылдамдыққа, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Сайыс жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Сайыстың кезеңдерімен таныстыру.
ІІІ. Қорытынды
Әділқазылар алқасына 5 баллдық жүйемен есептеу.
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар «Өрмекші торы» арқылы бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.
-Сайыстың тақырыбы мен мақсатын таныстыру
-Қатысушы оқушылармен танысу
-Әділқазыларды таныстыру
ІІ. Сайыс кезеңдері
1.Ребусты шешу
Үш топқа ребус беріледі. Ребусті шешу арқылы, топтарының атын атайды.
1-топ: Атмосфера
2-топ: Литосфера
3-топ: Гидросфера
2.Сиқырлы әлем
Бұл кезеңде топтарға сұрақтар беріледі. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
1-топ сұрақтары:
-
Литосфера жердің қандай қабығы? (қатты)
-
Ең құнарлы топырақты ата. (қаратопырақ)
-
Өсімдіктер мен жануарлардың шіріген қалдықтары не деп аталады? (қарашірік)
-
Топырақтың құрамын ата. (құм, саз, қарашірік, ауа, су)
-
Бір шөкім топырақта қанша микроб бар?
2-топ сұрақтары:
-
Ғарышқа алғаш рет қандай дене ұшырылды? (жасанды серік)
-
Ғарышқа адамға дейін не ұшырылды? (ғарышкер иттер)
-
Ғарышқа ең алғаш ұшқан ғарышкер кім? (Ю.Гагарин)
-
Орбиталық станса не үшін қажет? (Ғарышкерлер тұратын, жұмыс істейтін үй)
-
Зымыран аспанға көтерілу үшін оған не орнатылады? (реактивті қозғалтқыш)
3-топ сұрақтары:
-
Жердің су қабығы не деп аталады?
-
Жер бетіндегі тірі ағзалар алғаш рет неде пайда болған.
-
Судың әртүрлі қалпын ата.
-
Жер бетіндегі судың қанша пайызын адам қолданады?
-
Судың тіршілік үшін маңызы қандай?
3. Адасқан әріптер
Оқушылар адасқан әріптерден сөз шығарады.
1-топ: электр, энергия.
2-топ: топырақ, қарашірік
3-топ: зат, күй
4.Қызықты тәжірибе алаңы
1-топ: Көкөніс және жеміс жидектерден электр энергиясы шыға ма? Осы сұрақ төңірегінде зерттеу жұмысын жүргізеді.
2-топ: Топырақ қандай болады? Осы сұрақ төңірегінде зерттеу жұмысын жүргізеді.
3-Топ: Түрлі күйдегі заттар қандай қасиетке ие болады? Осы сұрақ төңірегінде зерттеу жұмысын жүргізеді.
5.Мені қоршаған әлем
1-топ: Оқушылар сурет салады
2-топ: Аппликация жасайды
3-топ: Моделін құрады
ІІІ. Қорытынды
-
«Қоршаған ортаны қорғау» бейнеүзік көрсету
-
Әділ-қазыларға сөз беру
-
Жеңімпаз топты анықтау
-
Сайысты қорытындылау.
шағым қалдыра аласыз













