Мені қоршаған орта

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Мені қоршаған орта

Материал туралы қысқаша түсінік
Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. Құндылық жасампаздық және жаңашылдық өзәрекеттерінің қоршаған әлем үшін маңыздылығымен салдарын түсіну
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар

     

Әдебиеттік оқу 64-сабақ


Мектеп

«№25 жалпы білім беретін мектебі»

Бөлім

Қоршаған ортаны қорғау

Педагогтіңаты-жөні

Искакова Үрімқыз Алдабергеновна

Күні:

11.02.2025ж

Сынып:4

Қатысушылар саны: 14

Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы

64Мені қоршаған орта

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

4.1.3.1 – шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру.

4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу

Сабақтың мақсаты

Шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжайды

Шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтап,мәтінге дерек келтіре отырып дәлелдейді

Құндылықты дарыту

Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылықжасампаздық және жаңашылдықөзәрекеттерініңқоршағанәлемүшінмаңыздылығыменсалдарын түсіну


Сабақтың барысы

Сабақтыңкезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

Психологиялық ахуал

Сақтайық, қане, тыныштық,

Бүгінгі сабақ тым қызық.

«Ойлан, ойлан және ойлан»

Есесіне бар сыйлық.

Ол не сыйлық?

«Сабақты жақсы тыңдап,

Санамызға білім құю»

Мақсатымызға жетеміз!

Үй тапсырмасын сұрау.

"Табиғат қалай ашуланады?" немесе "Табиғат мінезі" тақырыбында эссе жаз. Эссе жазуда

-бірнеше эпитет сөз;

-теңеу сөздер;

-етістіктерді қолдан(мысалы:гуілдеді,...)

Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық жасампаздық және жаңашылдықөзәрекеттерініңқоршағанәлемүшінмаңыздылығыменсалдарын түсіну


Сұрақтарға жауап береді


















ҚБ.Бағалау

«Көпіршік»

Дескриптор:

Тапсырманы орындайды 2 балл

Акт тақта, слайд, үлестірмелі парақтар.


Сабақтың ортасы

10 мин



ФС 1-тапсырма Топтық жұмыс

ОДД:білу,түсіну,қолдану

«Көпіршік» әдісі

Көпіршіктегі сөздер қай ғаламшарды сипаттайды?

Көпіршіктегі сөздер жер ғаламшарын сипаттайды.

Берілген сөздерді пайдаланып, қоршаған орта туралы әңгімелеңдер.

Біздің қоршаған орта жасыл алқапқа оранған. Нұрланып жаныңды рақатқа бөлейді. Тура бір ертегідей. Жеріміз үлкен әрі күшті.


Көпіршіктегі сөздер қай ғаламшарды сипаттайтынын анықтайды.

Берілген сөздерді пайдаланып, қоршаған орта туралы әңгімелейді.


Дескриптор:

Көпіршіктегі сөздер қай ғаламшарды сипаттайтынын анықтайды.1балл

Берілген сөздерді пайдаланып, қоршаған орта туралы әңгімелейді.

1балл


суреттер

10 мин









ҚБ 2-тапсырма Топтық жұмыс

ОДД:білу,түсіну,қолдану

«Ойлан,топтас,талқыла» әдісі

Нұсқау"Джигсо" әдісі. Түсініп оқы

Дарқан жер


Адам жер бетінде не жасай алды?

Адам жер бетінде қоректенетін азық жасай алды.

Табиғат адамға не берді?

Табиғат адамға барлық сыйын берді. Бізге таза ауасын, хош иісін, қорегін, таза, мөлдір суын берді.

ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі жоғары ) балаға тапсырмаӨлеңді оқиды

Мәтінді түсініп оқиды.


Сұрақтарға жауап береді,өз ойларын айтады.


Бағалау критерийіШығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқидыДескриптор:

Мәтінді түсініп оқиды.

1балл

Сұрақтарға жауап береді,өз ойларын айтады.1балл

Өлеңдегі кейіпкер сияқты өздері не өсіргендерін айтады.1балл

оқулық











10 мин

ҚБ 3-тапсырма Жұптық жұмыс.

ОДД:білу,түсіну,қолдану

«Фантазерлар»әдісі 1 жұп Өлеңдегі кейіпкер сияқты өздерің не өсірдіңдер?

Мен гүл өсірдім.

2 жұпКестемен жұмыс

"Жер ана жомарт", "Жер ана дарқан" деген сөздердің мағынасында айырмашылық жоқ.

"Жер ана қамқор" (басқа тіркес)

3 жұп"Біз адамдар, табиғат алдында қарыздармыз" дегенді қалай түсінесің?

"Біз адамдар, табиғат алдында қарыздармыз" деген -табиғат бізге барлық сыйын берді, біз де табиғатты қорғап, қастерлеуіміз керек.

4 жұп Өлеңнің соңғы шумағын оқып, негізгі ойды түсіндір.

Дарқан жеріміз бізге бәрін береді. Оны өсіріп алып жатқан адамдар данышпан

"Біз адамдар, табиғат алдында қарыздармыз" дегенді қалай түсінетіндерін айтады.

Өлеңнің соңғы шумағын оқып, негізгі ойды түсіндіреді.


Бағалау критерийіШығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтап,мәтінге дерек келтіре отырып дәлелдейдіДескриптор:

"Біз адамдар, табиғат алдында қарыздармыз" дегенді қалай түсінетіндерін айтады.1балл

Өлеңнің соңғы шумағын оқып, негізгі ойды түсіндіреді.1балл

Кестемен жұмыс 1 балл


плакаттар

Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия: «Белгі бер»


Үй тапсырмасы .

Өлеңді түсініп оқу.

"Өзім еккен едім" тақырыбына сурет сал немесе фотоға түсіріп, дайында.


Жинаған балдарының санына қарай қолмен тақтадағы нұсқаулық бойынша белгі береді.

ҚБ қойылады.













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.03.2025
145
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі