Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Атырау облысыҚызылқоға ауданы, Тасшағыл ауылы, Тасшағыл орта мектебіні педагог- психологы Төкеш Жаңагүл Әжігерейқызы
Тренинг тақырыбы:Менің болашақ өмірімМақсаты: -балалардың өмірге деген көзқарасын қалыптастыру;-бір-бірімен қарым-қатынасын жақсарту Қатысушылар: бастауыш сынып оқушылары.Көрнекілігі: микрафон, түрлі қарындаш, альбомСабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.1.Психологиялық жаттығу.Әркім өзіне ұнайтын қандай да бір мамандықты сөзсіз қимылмен көрсетеді. Ал басқалар оны табады.ІІ. Негізгі бөлім.
«Менің болашақ өмірім»
Бүгін біздің мектепке телерадионың журналистері келіп отыр. Олар сендермен «Менің болашақ өмірім» тақырыбында бағдарлама жасамақ. Бұл бағдарламада осы сынып оқушыларының келешек өміріне қандай жоспарлары бар, сол бойынша сұрақтар қоя отырып бағдарламаны жүргізеді.1.Келешекте кім боласың?2.Қандай және қайда жұмыс істейсің?3.Бос уақытыңды қалай өткізесің?Әр оқушы микрафонды алып, сұраққа жауап береді. Мүмкіндігінше барлық балалар қатысуы тиіс.
«Сөйлемді аяқта» ойыны.
Оқушыларға аяқталмаған сөйлемдер беріледі, балалар өз ойларынша сөйлемді аяқтайды.-Егер де мен.......... 3. «Менің болашақ үйім».Балалар өздерінің болашақ үйлерін салады және кіммен бірге тұратынын жазады. Салып болғандар өз еріктерімен суреттерін сынып оқушыларына көрсетеді.Балаларға сұрақ:-Неге сен осы адамдармен тұрғың келеді?-Сенің үйің басқалардан несімен ерекшеленеді?-Сен үйіңді қалай атайсың?ІІІ. Тренингті аяқтау.Сөйлемді аяқта«Менің болашағым... ұқсайды ......»
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз