|
Мектеп: |
№5 мектеп -лицейі |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Жанелова Алтынай Елемесқызы |
|
|
Күні: |
02.09.24ж |
|
|
Сынып: 8а |
Қатысушылар 13 |
Қатыспағандар саны |
|
Сабақ тақырыбы: |
Менің отаным - Қазақстан |
|
|
Құндылығы: |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік |
|
|
Құзыреттілігі: |
Инновациялық ойлау |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
1.Білімге деген құндылықты қалыптастыру, өз Отаны үшін қажет және пайдалы болуға деген ұмтылыс. 2. Белсенді өмірлік ұстанымды, кәсіби маңызды қасиеттерді және олардың қоғам өмірінің түрлі салаларында көрініс табуына дайындығын қалыптастыру. 3. Өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі дамытуға, жеке тұлғаның шығармашылық қасиеттерін дамытуға бағдарлау. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Сәлемдесу. Таныстыру. «Сен де бір кірпіш, дүниеге».... Алдымен хормен- «Сәлем беріп
өтейін, Жарайсыңдар, балалар, ендігі кезекте сендер осы Қазақстанымыздың болашағы өздеріңді таныстырып,осы мемлекетіміздің бір кірпіші ретінде қалануларың үшін бір бір маманық иесі болуларың керек, сол армандаған мамандықтарың мен өз есімдеріңді айтып таныстырып өтіңдер. .(Мысалы: Мен суретші Айдармын) Психологиялық ахуал туғызу. «Сәлем саған мектебім» әні
Жаңа сабақ. Қазақстан Республикасының Президенті Қ. Тоқаев 2024 жылы Ұлттық құрылтайдың «Адал адам – Адал еңбек – Адал табыс» атты үшінші отырысында елімізді дамытуға қатысты маңызды бастамалар көтерді. Еліміздің болашақтағы негізгі сұлбасын «Әділетті Қазақстан – Адал азамат – Озық ойлы ұлт» деген үштаған ұғым арқылы сипаттады. Үштаған – бір-бірінен бастау алатын және өзара тығыз байланысты ұғымдар, ел ішінде заң мен тәртіпті қатаң сақтауды қамтамасыз етуді жүктеді. «Озық ойлы ұлт» идеясы балалар мен жастардың бойында білімге құштарлық, шығармашылық және инновациялық ойлау, кәсіби даму, бірлік пен ынтымақ құндылықтарды терең меңгеруді талап етеді. «Даналық ойдан дән ізде» айдары «Менің Отаным-Қазақстан!» бейнебаян қарау. Отан — елдің анасы, ел — ердің анасы. Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас. Отанды сүю — от басынан басталады. Отан оттан да ыстық. Ел іші — алтын бесік. Пәлен жерде алтын бар, өз жеріңдей қайда бар. Ел-елдің бәрі жақсы, өз елің бәрінен де жақсы. Ел аралаған сыншы болады, тоғай аралаған үйші болады. Әркімнің өз жері —жұмақ. Ер — елінде, гүл —жерінде. Топтық жұмыс. Ұсынылған суреттер арқылы «Отанымды гүлдендірудегі менің үлесім» тақырыбында постер қорғайды. Қорытындылау. Халқымыздың бүгінгі уақытқа дейінгі жеткен жетістіктері біз үшін қымбат қазына. Еліміздің еркіндігін сақтар мықты ұрпақ, мықты азамат болу үшін тек қана жақсы тәртіп пен терең білім қажет етеді. Жолдарың ашық, жарқын болсын, Тәуелсіз елдің азаматтары Өз отанымыз Қазақстанды болашақта гүлденген, дамыған елдердің қатарына қосу үшін, үлгілі, тәртіпті болу, үлкенді сыйлау, іздену мен талаптану мақсатын ұстануымыз керек. Қатысушы ұстаз және аналарға сөз ұсыну. |
Оқушылар көтеріңкі көңіл - күйде сәлемдесіп, өздерін таныстырады. Өзінің қалаған мамандығы туралы сипаттайды. лалар ән шырқап сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады Слайдтар көрсету. Слайдтағы ғұламалар сөзін оқиды,мағынасын ашады. Бейнежазбаны көріп, білімдерін толықтырады. Ұсынылған мақал-мәтелдердің мағынасын ашып, өз ойын білдіреді.
Берілген суреттер бойынша қандай өзінің алға қойған міндеті мен мақсаты туралы өз ойын ашық жеткізеді. |
Сәлем-сөздің анасы (танысу айдары)
https://www.youtube.com/watch?v=LQBmdC2RS1k
|
№5 мектеп – лицейі
Сынып сағатының тақырыбы:
МЕНІҢ ОТАНЫМ - ҚАЗАҚСТАН

ӨТКІЗГЕН: Жанелова Алтынай Елемесқызы
Сыныбы: 8а
2024-2025 оқу жылы
Сынып сағаты анализінің хаттамасы
(сыныптан тыс іс-шаралар)
Күні:__________
Сынып:_________
Білім алатын оқушылар саны:_________
Сынып жетекшісі:________________________________________________________________________________________
Сынып сағатының тақырыбы:______________________________________________________________________________
Онкүндік немесе айлық атауы:______________________________________________________________________________
Қатысушылар: ___________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
|
№ |
Не бағаланады |
|
|
|
1 |
Сынып жетекшісінің негізгі жеке басының бағасы. |
|
|
|
|
Сынып жетекшісінің толықтай ой өрісі және білімі |
|
|
|
|
Педагогикалық және әдістемелік шеберлігінің деңгейі |
|
|
|
|
Сөйлеу мәдениеті, дикция, шапшаңдық, қарқындылық, бейнелілік, сезімдік |
|
|
|
|
Әдептілік және демократияшылдық деңгейінде оқушылармен қарым-қатынас |
|
|
|
|
Мұғалімнің сыртқы келбеті, мимикасы, қылықтары, өз- өзін ұстау |
|
|
|
2 |
Сынып сағатындағы оқушылардың негізгі мінездемелері |
|
|
|
|
Танымдық белсенділігі, шығармашылық және өз бетінше жұмыс жасау деңгейі |
|
|
|
|
Жалпы тәрбиелеу және арнайы икемділігі және дағдылары |
|
|
|
|
Ұжымдық (топтық) жұмыстар формаларының тиімділігі |
|
|
|
|
Тәртіптілік, ұйымшылдылық, қызығушылық деңгейі. |
|
|
|
3 |
Сынып жетекшісінің және оқушылардың ұстанымын бағалау. |
|
|
|
|
Тәрбиелік материалдың ғылымилығы, қол жетімділігі. |
|
|
|
|
Өзектілік және өмірмен байланыс |
|
|
|
|
Жаңа нәрсенің деңгейі, тәрбиелік материалдың тартымдылығы. |
|
|
|
4 |
Тәрбие берушінің және оқушылардың сынып сағаты барысында қызмет әдісі тиімділігін бағалау. |
|
|
|
|
Сабақ уақытын ұтымды және тиімді пайдалану, оның оңтайлылығы, кезектесуі және қызмет түрлерін алмастыру. |
|
|
|
|
ТСО және көрнекіліктің мақсаттылығы және тиімділігі. |
|
|
|
|
Сынып сағатының барысында оқушылармен кері байланыс |
|
|
|
|
Сынып сағатының оқушыларға тигізетін эстетикалық ықпалының деңгейі. |
|
|
|
5 |
Өткізілген сынып сағатының қорытындыларын және мақсаттарын бағалау. |
|
|
|
|
Сынып сағатының тұжырымдамаларының нақтылық, анықтылық және қысқа айтушылық деңгейі. |
|
|
|
|
Мақсатқа бір уақытта нақтылы, күрделілік және қолдан келерлік қол жеткізу. |
|
|
|
|
Жүргізілген сабақтың оқушыларға ықпалын тигізу. (не нәрсеге және қандай дәрежеде оқытылды) |
|
|
|
|
Тәрбие беру ықпалдылығының деңгейі. (олардың тәрбиелеуге не себеп болды ) |
|
|
|
|
Сабақтың оқушыларға тигізген ықпалдылығының деңгейі (олардың дамуына не себеп болды) |
|
|
|
|
Қорытынды: |
|
|
Әр өлшемнің жоғары бағасы 3 ұпай: жоғары деңгейі 57-63, жақсы деңгейі 50-56, орташа деңгейі 43-49,төмен деңгейі 36-42
Шешімі:
1.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
3._____________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Мектеп директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары :
Топ жетекшісі:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің -Отаным Қазақстан
Менің -Отаным Қазақстан
|
Мектеп: |
№5 мектеп -лицейі |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Жанелова Алтынай Елемесқызы |
|
|
Күні: |
02.09.24ж |
|
|
Сынып: 8а |
Қатысушылар 13 |
Қатыспағандар саны |
|
Сабақ тақырыбы: |
Менің отаным - Қазақстан |
|
|
Құндылығы: |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік |
|
|
Құзыреттілігі: |
Инновациялық ойлау |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
1.Білімге деген құндылықты қалыптастыру, өз Отаны үшін қажет және пайдалы болуға деген ұмтылыс. 2. Белсенді өмірлік ұстанымды, кәсіби маңызды қасиеттерді және олардың қоғам өмірінің түрлі салаларында көрініс табуына дайындығын қалыптастыру. 3. Өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі дамытуға, жеке тұлғаның шығармашылық қасиеттерін дамытуға бағдарлау. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Сәлемдесу. Таныстыру. «Сен де бір кірпіш, дүниеге».... Алдымен хормен- «Сәлем беріп
өтейін, Жарайсыңдар, балалар, ендігі кезекте сендер осы Қазақстанымыздың болашағы өздеріңді таныстырып,осы мемлекетіміздің бір кірпіші ретінде қалануларың үшін бір бір маманық иесі болуларың керек, сол армандаған мамандықтарың мен өз есімдеріңді айтып таныстырып өтіңдер. .(Мысалы: Мен суретші Айдармын) Психологиялық ахуал туғызу. «Сәлем саған мектебім» әні
Жаңа сабақ. Қазақстан Республикасының Президенті Қ. Тоқаев 2024 жылы Ұлттық құрылтайдың «Адал адам – Адал еңбек – Адал табыс» атты үшінші отырысында елімізді дамытуға қатысты маңызды бастамалар көтерді. Еліміздің болашақтағы негізгі сұлбасын «Әділетті Қазақстан – Адал азамат – Озық ойлы ұлт» деген үштаған ұғым арқылы сипаттады. Үштаған – бір-бірінен бастау алатын және өзара тығыз байланысты ұғымдар, ел ішінде заң мен тәртіпті қатаң сақтауды қамтамасыз етуді жүктеді. «Озық ойлы ұлт» идеясы балалар мен жастардың бойында білімге құштарлық, шығармашылық және инновациялық ойлау, кәсіби даму, бірлік пен ынтымақ құндылықтарды терең меңгеруді талап етеді. «Даналық ойдан дән ізде» айдары «Менің Отаным-Қазақстан!» бейнебаян қарау. Отан — елдің анасы, ел — ердің анасы. Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас. Отанды сүю — от басынан басталады. Отан оттан да ыстық. Ел іші — алтын бесік. Пәлен жерде алтын бар, өз жеріңдей қайда бар. Ел-елдің бәрі жақсы, өз елің бәрінен де жақсы. Ел аралаған сыншы болады, тоғай аралаған үйші болады. Әркімнің өз жері —жұмақ. Ер — елінде, гүл —жерінде. Топтық жұмыс. Ұсынылған суреттер арқылы «Отанымды гүлдендірудегі менің үлесім» тақырыбында постер қорғайды. Қорытындылау. Халқымыздың бүгінгі уақытқа дейінгі жеткен жетістіктері біз үшін қымбат қазына. Еліміздің еркіндігін сақтар мықты ұрпақ, мықты азамат болу үшін тек қана жақсы тәртіп пен терең білім қажет етеді. Жолдарың ашық, жарқын болсын, Тәуелсіз елдің азаматтары Өз отанымыз Қазақстанды болашақта гүлденген, дамыған елдердің қатарына қосу үшін, үлгілі, тәртіпті болу, үлкенді сыйлау, іздену мен талаптану мақсатын ұстануымыз керек. Қатысушы ұстаз және аналарға сөз ұсыну. |
Оқушылар көтеріңкі көңіл - күйде сәлемдесіп, өздерін таныстырады. Өзінің қалаған мамандығы туралы сипаттайды. лалар ән шырқап сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады Слайдтар көрсету. Слайдтағы ғұламалар сөзін оқиды,мағынасын ашады. Бейнежазбаны көріп, білімдерін толықтырады. Ұсынылған мақал-мәтелдердің мағынасын ашып, өз ойын білдіреді.
Берілген суреттер бойынша қандай өзінің алға қойған міндеті мен мақсаты туралы өз ойын ашық жеткізеді. |
Сәлем-сөздің анасы (танысу айдары)
https://www.youtube.com/watch?v=LQBmdC2RS1k
|
№5 мектеп – лицейі
Сынып сағатының тақырыбы:
МЕНІҢ ОТАНЫМ - ҚАЗАҚСТАН

ӨТКІЗГЕН: Жанелова Алтынай Елемесқызы
Сыныбы: 8а
2024-2025 оқу жылы
Сынып сағаты анализінің хаттамасы
(сыныптан тыс іс-шаралар)
Күні:__________
Сынып:_________
Білім алатын оқушылар саны:_________
Сынып жетекшісі:________________________________________________________________________________________
Сынып сағатының тақырыбы:______________________________________________________________________________
Онкүндік немесе айлық атауы:______________________________________________________________________________
Қатысушылар: ___________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
|
№ |
Не бағаланады |
|
|
|
1 |
Сынып жетекшісінің негізгі жеке басының бағасы. |
|
|
|
|
Сынып жетекшісінің толықтай ой өрісі және білімі |
|
|
|
|
Педагогикалық және әдістемелік шеберлігінің деңгейі |
|
|
|
|
Сөйлеу мәдениеті, дикция, шапшаңдық, қарқындылық, бейнелілік, сезімдік |
|
|
|
|
Әдептілік және демократияшылдық деңгейінде оқушылармен қарым-қатынас |
|
|
|
|
Мұғалімнің сыртқы келбеті, мимикасы, қылықтары, өз- өзін ұстау |
|
|
|
2 |
Сынып сағатындағы оқушылардың негізгі мінездемелері |
|
|
|
|
Танымдық белсенділігі, шығармашылық және өз бетінше жұмыс жасау деңгейі |
|
|
|
|
Жалпы тәрбиелеу және арнайы икемділігі және дағдылары |
|
|
|
|
Ұжымдық (топтық) жұмыстар формаларының тиімділігі |
|
|
|
|
Тәртіптілік, ұйымшылдылық, қызығушылық деңгейі. |
|
|
|
3 |
Сынып жетекшісінің және оқушылардың ұстанымын бағалау. |
|
|
|
|
Тәрбиелік материалдың ғылымилығы, қол жетімділігі. |
|
|
|
|
Өзектілік және өмірмен байланыс |
|
|
|
|
Жаңа нәрсенің деңгейі, тәрбиелік материалдың тартымдылығы. |
|
|
|
4 |
Тәрбие берушінің және оқушылардың сынып сағаты барысында қызмет әдісі тиімділігін бағалау. |
|
|
|
|
Сабақ уақытын ұтымды және тиімді пайдалану, оның оңтайлылығы, кезектесуі және қызмет түрлерін алмастыру. |
|
|
|
|
ТСО және көрнекіліктің мақсаттылығы және тиімділігі. |
|
|
|
|
Сынып сағатының барысында оқушылармен кері байланыс |
|
|
|
|
Сынып сағатының оқушыларға тигізетін эстетикалық ықпалының деңгейі. |
|
|
|
5 |
Өткізілген сынып сағатының қорытындыларын және мақсаттарын бағалау. |
|
|
|
|
Сынып сағатының тұжырымдамаларының нақтылық, анықтылық және қысқа айтушылық деңгейі. |
|
|
|
|
Мақсатқа бір уақытта нақтылы, күрделілік және қолдан келерлік қол жеткізу. |
|
|
|
|
Жүргізілген сабақтың оқушыларға ықпалын тигізу. (не нәрсеге және қандай дәрежеде оқытылды) |
|
|
|
|
Тәрбие беру ықпалдылығының деңгейі. (олардың тәрбиелеуге не себеп болды ) |
|
|
|
|
Сабақтың оқушыларға тигізген ықпалдылығының деңгейі (олардың дамуына не себеп болды) |
|
|
|
|
Қорытынды: |
|
|
Әр өлшемнің жоғары бағасы 3 ұпай: жоғары деңгейі 57-63, жақсы деңгейі 50-56, орташа деңгейі 43-49,төмен деңгейі 36-42
Шешімі:
1.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
3._____________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Мектеп директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары :
Топ жетекшісі:
шағым қалдыра аласыз















