Менің алғашқы программам.1-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Менің алғашқы программам.1-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің алғашқы программам.1-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Информатика. 3-ші тоқсан.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары


Бөлім

Менің алғашқы суретім (ортақ тақырыбы: "Дәстүр және фольклор")

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 1

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Менің алғашқы программам

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1. 4. 1. 1. сызықтық алгоритмді іске асыру;
1. 4. 2. 1.программалау ойын алаңында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch(сретч));

Сабақтың мақсаты:

Сызықтық алгоритмді іске асырады;
Программалау ойын алаңында жобаны құрады

Жасампаздық және жаңашылдық айы

Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз

табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы

алғашқы түсініктің болуы

Білімнің жаратылыстану және гуманитарлық

салаларындағы тәжірибені бақылаудың, жүйелеудің және

түсінудің қарапайым дағдыларының болуы

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Оқушылармен амандасу

2. Психологиялық ахуал

«Жақсылық тамшысы»

Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді

3.Топқа бөлу

Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу; әр түрлі фигураларды оқушыларға таратып 3 –топқа бөлеміз

4.Уй тапсырмасын пысықтау

«Ыстық орындық» әдісі Кезекпен оқушыны орындыққа отырғызып өткен тарау бойынша сұрақтар қойылады

Дескриптор:

-Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Оқушылар жақсы қасиеттерімен бөліседі


Оқушылар 3 топқа бөлінеді

1 топ-шеңбер

2 топ-үшбұрыш

3 топ- төрбұрыш


Оқушылар үй тапсырмасын пысыққтау мақсатында тақтадағы сұрақтарға жауап береді


ҚБ














Қол шапалақтау

Оқулық

«Алматы кітап» баспасы


Стикерлер




Әртүрлі фигуралар






Слайд

А-3 қағаздары

Сабақтың ортасы


30 мин

Жаңа сабақ түсіндіру











Топтық жұмыс

  1. тапсырма

«Өкіл » әдісі бойынша топтарға сұрақтар беріледі. Топтар өздеріне берілген сұрақтарды дайындайды. Топтан бір оқушыны өкіл ретінде келесі топтарға жіберіп, олардың жұмыстарымен де танысып отырады.

Дескриптор:

-Сызықтық алгоритмнің не екенін айтады

-Программа деген не екенін айтады


Жұптық жұмыс

2-тапсырма

«Көршіңмен талқыла» әдісі арқылы жұптарымен «Тұсаукесер» дәстүрінің алгоритімін дәптерге жазады


Дескриптор:

-«Тұсаукесер» дәстүрінің алгоритімін дәптерге жазады


Жеке жұмыс. Компьютермен Жұмыс

3-тапсырма

«Миға шабуыл» әдісі

Дескриптор:

-Сызықтық алгоритм арқылы Scratch программасын қосады

Программаның терезесімен танысады



Сергіту сәті:

«Әріптер мен сандар»

Мұғалім сандар мен әріптерден тұратын фишкалар береді

Қатысушыларға мұғалім қалаған әріп не сан айтады. Қай топ 10 санағанша, әртүрлі тәсілмен бірінші құрастырып болса, солар жеңімпаз.


EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма

Алгоритм дегеніміз не?

Дескриптор:

Сұраққа жауап береді

Сабақты қорытындылау:

4-тапсырма

«Wordwall» платформасы бойынша сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіреді

Дескриптор:

-онлайн платформада сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіреді


Мұғалімді тыңдайды






































































1 тапсырманы орындайды


















2 тапсырманы орындайды.

















3 тапсырманы орындайды
















Сергіту сәтін жасайды









Тапсырманы орындайды







4- тапсырманы орындайды







































































Бәре келді;

Керемет
















«Комментарий» арқылы бір-бірін бағалау»
















«Жарайсыңдар»



























«Ұтымды жауап беретініңді білгенмін»

«Ақылдым»








































































Оқулық, А-4 парақшасы





















Тапсырма, Дәптер




















Ноутбук, оқулық























Тапсырма








https://wordwall.net/de/resource/53063901


Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс













стикерлер

Үй тапсырмасы

&5 оқу. 22-24 бет














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2025
383
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі