Астана қ.
«№1 Психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеті» КММ
Тақырыбы: «Менің анам-менің айнам»
Баланың жасы: Ерте қолдау тобы 1 топ(1.5-3 жас)
Мақсаты : еліктеушілік әрекеттерін дамыту, ата-ана мен бірігіп тапсырма орындау реттілігін дамыту. Есте сақтау, құрастырушылық, жағымды қарым-қатынас орнату әрекеттерін дамыту.
Мақсаты:
-
Көңіл-күйлерді суреттер арқылы ажырата білу
-
Нұсқаулық арқылы, суреттердің кескіні мен ұқсастықтарды сәйкестендіру
-
Ескертулер мен көмекті қабылдауды дағдыландыру
-
Музыка арқылы көңіл-күй іс-әрекеттерін қайталау
-
Ірі және ұсақ мотрикасын дамыту.
-
Қатарластарымен бөлісуді, кезекті дағдыландыру.
-
Шаттық шеңберге тұруды үйрету.
Қажетті материалдар:
Күтілу нәтижесі:
Жеке нәтижелер:
-
бір-бірімен қарым-қатынас орнату, бірігіп жасау дағдысы,
-
нұсқаулықты орындауға дағдыландыру
-
зейіннің шоғырлануын дағдыландыру;
-
қабілдау қабілетін дамыту,
-
құммен тәжірибе жасау дағдыларын қалыптастыру;
-
балалардың тактильді тәжірибесін байыту;
-
суретте бағдарлану қабілетін бекіту.
-
кинестетикалық сезімталдықты және қолдың ұсақ моторикасын дамыту;
-
сөйлеу белсенділігін, коммуникативті дағдыларын, зейінін, есте сақтау қабілетін дамыту.
-
Топта жұмыс істеу, үйлесімді әрекет ету қабілеттерін дамыту.
Пәндік нәтижесі:
-
мұғалімнің іс-әрекетін мақсатты түрде орындай білу;
-
танымдық пәндік нәтижелерге қызығушылықты арттыру,
-
ескертулер мен қателіктерді тануға үйрету, түзеу жұмыстары,
Негізгі оқу дағдылары:
-
Көмек сұрауға және көмекті қабылдауға дағдыландыру,
-
Педагогтың нұсқаулығын орындау, еліктеу, тапсырманы соңына дейін жасау дағдылары.
-
тыңдау, күту. Педагогпен бірге жасау.
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациалық-ынталандыру |
Музыкалық сүйемел арқылы амандасу кезеңі, қимылдарды қайталау. Салем, салем шапалақ соғайық, Көкке керіліп, айналып тұрайық, Аяқты ұстайық, салем,салем. |
Балалар шаттық шеңберге тұрып, мұғалімді қайталау, амандасу дағдысы |
|
Ұсақ моторика Танымдылық әрекеті |
Сенсорлық терапия |
Балалар сенсорлық заттарды кескіндер арқылы топтастыру. Қолдың көмегімен |
|
Эмоционалдық қабілеті |
Бәріміз бірге тұрып, көңіл -күйді бимен бейнелейік. Көңіл -күйді бейнелейтін музыка. Қорабқа шарик салынып, төбесінен үшкір зат (ағаш шпашка) кіретін тесіктер жасау. Таңырқау немесе шошу эмоциасын бейнелеу. |
Балалар көңіл -күй бейнесін қимыл арқылы орындайды. Балалар ағаш шпашканы қорабқа тығып, шарикті жару, өз сезімін білдіру. |
|
Ұйымдастырушылық, ізденіс |
Әр қатар бойынша ретімен түрлі эмоциалар қойылады. Эмоциалар жабыстырылған жәшікті педагог лақтырғанда қандай көңіл-күй түседі сол қатардағы бала алға қарай секіреді. |
Бала көңіл-күй жолымен секіріп, қорабтағы эмоцианы тауып, орнына сәйкестендіру. |
|
Қабылдау қабілеті |
Нейрожаттығулар |
Нейрокілемшелермен жүру арқылы бір қолдан келесі ұолға доптарды алмастырып салу. |
|
Коммуникативтік аясы |
Музыкалық ұрмалы аспаптар арқылы топтық көңілді музыканы бірге ойнау. Бағыт-бағдарды ажыратып, жүру. Клавесы |
Балалар аспаптармен бірігіп, көңіл -күй әуенін еліктеу арқылы орындайды |
|
Релаксация |
Тыныштандыратын музыка қосылады. |
Балалар музыка әуені қосылғанда, балалар орындыққа отырады, 3 минут бойы қозғалмай тыңдау. |
|
Қорытынды кезең |
Сабын көпіршіктерімен баланың көңіл-күйін көтеру. |
Балалар сабын көпіршіктерімен ойнау. |
Психолог: Қожатаева Ә.Е.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
“Менің анам-менің айнам”
“Менің анам-менің айнам”
Астана қ.
«№1 Психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеті» КММ
Тақырыбы: «Менің анам-менің айнам»
Баланың жасы: Ерте қолдау тобы 1 топ(1.5-3 жас)
Мақсаты : еліктеушілік әрекеттерін дамыту, ата-ана мен бірігіп тапсырма орындау реттілігін дамыту. Есте сақтау, құрастырушылық, жағымды қарым-қатынас орнату әрекеттерін дамыту.
Мақсаты:
-
Көңіл-күйлерді суреттер арқылы ажырата білу
-
Нұсқаулық арқылы, суреттердің кескіні мен ұқсастықтарды сәйкестендіру
-
Ескертулер мен көмекті қабылдауды дағдыландыру
-
Музыка арқылы көңіл-күй іс-әрекеттерін қайталау
-
Ірі және ұсақ мотрикасын дамыту.
-
Қатарластарымен бөлісуді, кезекті дағдыландыру.
-
Шаттық шеңберге тұруды үйрету.
Қажетті материалдар:
Күтілу нәтижесі:
Жеке нәтижелер:
-
бір-бірімен қарым-қатынас орнату, бірігіп жасау дағдысы,
-
нұсқаулықты орындауға дағдыландыру
-
зейіннің шоғырлануын дағдыландыру;
-
қабілдау қабілетін дамыту,
-
құммен тәжірибе жасау дағдыларын қалыптастыру;
-
балалардың тактильді тәжірибесін байыту;
-
суретте бағдарлану қабілетін бекіту.
-
кинестетикалық сезімталдықты және қолдың ұсақ моторикасын дамыту;
-
сөйлеу белсенділігін, коммуникативті дағдыларын, зейінін, есте сақтау қабілетін дамыту.
-
Топта жұмыс істеу, үйлесімді әрекет ету қабілеттерін дамыту.
Пәндік нәтижесі:
-
мұғалімнің іс-әрекетін мақсатты түрде орындай білу;
-
танымдық пәндік нәтижелерге қызығушылықты арттыру,
-
ескертулер мен қателіктерді тануға үйрету, түзеу жұмыстары,
Негізгі оқу дағдылары:
-
Көмек сұрауға және көмекті қабылдауға дағдыландыру,
-
Педагогтың нұсқаулығын орындау, еліктеу, тапсырманы соңына дейін жасау дағдылары.
-
тыңдау, күту. Педагогпен бірге жасау.
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациалық-ынталандыру |
Музыкалық сүйемел арқылы амандасу кезеңі, қимылдарды қайталау. Салем, салем шапалақ соғайық, Көкке керіліп, айналып тұрайық, Аяқты ұстайық, салем,салем. |
Балалар шаттық шеңберге тұрып, мұғалімді қайталау, амандасу дағдысы |
|
Ұсақ моторика Танымдылық әрекеті |
Сенсорлық терапия |
Балалар сенсорлық заттарды кескіндер арқылы топтастыру. Қолдың көмегімен |
|
Эмоционалдық қабілеті |
Бәріміз бірге тұрып, көңіл -күйді бимен бейнелейік. Көңіл -күйді бейнелейтін музыка. Қорабқа шарик салынып, төбесінен үшкір зат (ағаш шпашка) кіретін тесіктер жасау. Таңырқау немесе шошу эмоциасын бейнелеу. |
Балалар көңіл -күй бейнесін қимыл арқылы орындайды. Балалар ағаш шпашканы қорабқа тығып, шарикті жару, өз сезімін білдіру. |
|
Ұйымдастырушылық, ізденіс |
Әр қатар бойынша ретімен түрлі эмоциалар қойылады. Эмоциалар жабыстырылған жәшікті педагог лақтырғанда қандай көңіл-күй түседі сол қатардағы бала алға қарай секіреді. |
Бала көңіл-күй жолымен секіріп, қорабтағы эмоцианы тауып, орнына сәйкестендіру. |
|
Қабылдау қабілеті |
Нейрожаттығулар |
Нейрокілемшелермен жүру арқылы бір қолдан келесі ұолға доптарды алмастырып салу. |
|
Коммуникативтік аясы |
Музыкалық ұрмалы аспаптар арқылы топтық көңілді музыканы бірге ойнау. Бағыт-бағдарды ажыратып, жүру. Клавесы |
Балалар аспаптармен бірігіп, көңіл -күй әуенін еліктеу арқылы орындайды |
|
Релаксация |
Тыныштандыратын музыка қосылады. |
Балалар музыка әуені қосылғанда, балалар орындыққа отырады, 3 минут бойы қозғалмай тыңдау. |
|
Қорытынды кезең |
Сабын көпіршіктерімен баланың көңіл-күйін көтеру. |
Балалар сабын көпіршіктерімен ойнау. |
Психолог: Қожатаева Ә.Е.
шағым қалдыра аласыз













