Материалдар / Менің әріптерім!
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Менің әріптерім!

Материал туралы қысқаша түсінік
әріатер туралы Көркем жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2018
432
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі: № 28
Пән: математикаКүні: 10.10.2018 ж Мұғалім: Байбосынова Э.Д
Сынып: 3 «Ә»Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:1 – бөлім. Жанды табиғат. 1В. Көбейту және бөлу
Сабақтың тақырыбы:Мүмкіндіктер тармағы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)3.4.4.1. «мүмкіндіктер тармағы» туралы түсінігі болу, күнделікті өмірде кездесетін түрлі жағдаяттар мен есеп шығаруда қолдану
Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар:


комбинаторлық есептерді шығару тәсілі ретіндегі «мүмкіндіктер тармағы» туралы түсінігі болу.


Бірқатар оқушылар:


Есептерді шығаруды «мүмкіндіктер тармағын» пайдалану.


Кейбір оқушылар:


күнделікті өмірде кездесетін түрлі жағдаяттарда есеп шығаруда «мүмкіндіктер тармағын» пайдалану.
Бағалау критерийлері «Мүмкіндіктер тармағы» туралы түсінігі болу, күнделікті өмірде кездесетін түрлі жағдаяттар мен есеп шығаруда қолданады
Тілдік мақсат:Дағдыларын дамыту:«мүмкіндіктер тармағын» қалай құруды түсінетін болады.Пәндік лексика және терминология:«мүмкіндіктер тармағы», шешу нұсқалары.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды Қазақстанның табиғатын қорғауға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс:Әдебиеттік оқу, дүниетану, қазақ тілі
Бастапқы білім:Мүмкіндіктер тармағы
Сабақ барысы
жоспарланған кезеңіСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы2 минут

Ынталандыру.Санаймыз, балалар, тезірек санаймыз.Әрқашан жақсы істерді қалаймыз.Жаман істерге қадам баспаймыз.Жұмысымызды тезірек бастаймыз!Өзектендіру.Үстелде 3 алма және 2 алмұрт жатыр. Екі жемісті таңдаудың қанша нұсқасы бар?Мақсат қою (мәселелі жағдаят)Оқушылар оқулықтағы 1-тапсырманы орындайды, тапсырманың шартына сәйкес балалардың барлық мүмкін болатын орналастыру нұсқаларын жазып алу үшін кестелерді толтырады. Оқушылар бұл тәсілдің «таңдап алу тәсілі» деп аталатынын айтады. Мұндай тапсырмаларды қандай тәсілмен оңай шешуге болатынын сұрайды. Проблемалық жағдаят туындайды.айтылым





айтылым

тыңдалым







айтылым




Сабақтың ортасы34 минут



Жаңаны ашу.Проблемалық жағдаяттан шығу үшін сұрақтарға бірден жауап беруді ұсына отырып, жұмыс жоспарын құру.Тапсырманы негізге ала отырып, оқушылар «мүмкіндіктер тармағының» суретін салады, таңдап алу әдісінің орнына бұл әдістің ішінен тиісті кестені таңдап алады, бірдей нұсқаларды бірдей түспен бояйды. Оқушылар балаларды сәкіге орналастыру нұсқаларының саны екі тәсілде де сәйкес келеді деген қорытындыға келеді.Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.Оқушылар оқулықтағы 1-(ә) тапсырманы орындайды, ұсынылған 2-сызба бойынша «мүмкіндіктер тармағын» құрады, таңдап алу тәсілінің ішінен берілген кестеге сәйкес келетін «тармақтарды» белгілейді.Өзіндік жұмысОқушылар оқулықтағы 3-тапсырманы орындайды, егер цифрлар бір санда қайталанатын болса, 3 цифрды пайдалана отырып, қанша мүмкін болатын екі таңбалы сан алуға болатынын анықтайды.№4. Есептерді шығару.а) Шешуі: 25 : 5 = 5 (есе) ә) 25 – 5 = 20 (см)б) 5 + 5 * 4 = 25 (кітап)айтылым



тыңдалым



айтылым

тыңдалым

өзіндік жұмыс

айтылым
1 минут Сергіту сәті



№5. Есепте.8 дм2 + 49 дм2 = 57 дм2 9 см2 * 4 = 36 см240 м 2 : 5 = 8 м2 500 см2 - 235 см2 = 265 см2

Топтық жұмыс.№6. Балалардың бұйым жасау үшін қиып алған қағаздарының ауданын палетканың көмегімен есептеңдер.

Шығармашылық жұмыс. №7. «Балалар әлемі» дүкенінің бір бөлімінде тоқылған заттар сатылды: қара(Қ), жасыл (ж) бөкебайлар, көк(К), ақ(А) тақиялар және сары(С), қызғылт сары (ҚС) қолғаптар.Үш заттан тұратын неше жиынтық жасауға болады?Мүмкіндіктер тармағын сызып, алынған нәтижелерді салыстыр.№8. Кесте бойынша есептер құрастыр, оларды шығарШешуі: 45 : 9 = 5(дана) 6 * 5 = 30 (тг) 40 : 8 =5 (тг)Зертте. №10. Шешуі: 29 – (16 – 5 + 16 – 3) = 5 Жауабы: 5 оқушы
жазылымдәптер

топтық жұмыс



шығармашылық жұмысжазылым



зертте
Сабақтың соңы2 минутСабақтың тақырыбы бойынша тапсырмалар мен сұрақтар құрастыр.
  • Ойыңмен бөліс.
  • Ойластыр
  • ұсын
  • айтылым
    1 минут





    Үйге тапсырма № 9 76 – бет (бағыт – бағдар беру)
    күнделік
    Дифференциация – топпен жұмыс жүргізу, жұптық жұмыста өз ойларын жеткізу дағдыларын жетілдіру

    Бағалау: «Мүмкіндіктер тармағы» туралы түсінігі болу, күнделікті өмірде кездесетін түрлі жағдаяттар мен есеп шығаруда қолданады

    Оқушыларды Қазақстанның табиғатын қорғауға тәрбиелеу.




    Тексерілді:



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!