Тақырыбы: «Менің арманым»
Мақсаты:
Білімділік:оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, болашақ мамандыққа байланысты ұғымдарын тереңдетіп, қызығушылықтарын арттыру.
Дамытушылық:Жұмыстың мазмұнымен, мағынасымен
айрықшаланатын мамандық әлемінң түрлілігітуралы түсінік
қалыптастыру.
Тәрбиелік:Оқушылардың бойына жақсы қасиеттерді
сіңіру, мамандық таңдай білуге, еңбексүйгіштікке
тәрбиелеу.
Көрнекілік: мамандық туралы суреттер, мамандық аттары жазылған карточка, слайд көрсету.
Тәрбие сағатының барысы.
«Әдептілік белгісі, иіліп сәлем бергенің» оқушылармен амандасу.
Мұғалім: Балалар, бүгін біз мамандық туралы әңгімелесеміз.Айтыңдаршы, маман дегеніміз не? Белгілі бір мамандық иесі болу үшін не істеу керек?
Мұғалім:- Ендеше әрқайсымыз өз қалаған мамандығымызды айтайық.
1 – оқушы: Мамандық дегеніміз – адамның еңбек қызметінің түрі.
Мамандық таңдау да мектеп қабырғасынан басталады. Сондықтан бүгін өзіміз қалаған мамандық туралы өз ойымызды айтамыз.
Әсемепаз болма әрнеге
Өнерпаз болсаң арқалан
Сен де бір кірпіш дүниеге
Кетігін тапта бар қалан,
Деп өмірден өз орнын тауып, елімізге қажетті кәсіп иесі болу бәріміздің арманымыз.
Біздің таңдауымыз да әртүрлі. Біреуің ертең ақын, екіншің инженер, үшіншің құрылысшыболасың. Жаман мамандық жоқ. Мамандықтың бәрі жақсы.
Мұғалім: Ал, балалар, кім мамандық пен еңбек туралы мақал – мәтелдер біледі?
1)Еңбек түбі - береке.
Еңбек түбі - зейнет.
2)Ерінбей еңбекетсең – ерінің асқа тиеді,
Ерініпілбіп кетсең – иегің тасқа тиеді.
3)Шебердің инесі де алтын,
Соққан күймесі де алтын. 4)Жатқанға жан жуымас,
Жалқауға мал құралмас.
5)Еңбекқылмай ер оңбас,
Бірлікқылмай ел оңбас.
Ал ,енді еңбек пен мамандықтың айырмашылығы неде деп ойлайсыңдар?
1 – оқушы: Еңбек – адамның қызметі материалдық және рухани жағдайын құруға бағытталған. Еңбек әрқашан мақсатты, яғни әрдайым нәтижелі болу керек.
2 – оқушы: Ал мамандық – еңбек қызметіңтүрі, олар арнайы біліктілік пен білімділікті талап етеді.
Мұғалім: Сонымен балалар, белгілі бір мамандық иесі болу үшін арнайы оқу керек екен.
- Балалар, енді тақтаға назар аударамыз!
Мамандық
Ой еңбегі Дене еңбегі
Ақын ұстаз дәрігер құрылысшы шахтер ұста
- Балалар, сендер қандай көлік түрлерін білесіңдер?
- Машина, ұшақ, кеме, мотоцикл, велосипед, т.б.
- Ал қандай сусын түрлерін білесіңдер?
- Шай, какао, сүт, айран, қымыз, кофе, шырын, т.б.
- Қандай мамандық түрлерін білесіңдер?
- Мұғалім, кітапхнашы, аспаз, есепші, сәулетші, зергер, дәрігер, шахтер, загер, тігінші, т.б.
- Балалар, сендер қандай мамандықтықтарды көбірек естисіңдер?
- Мұғалім, кітапхнашы, аспаз, есепші, сәулетші, зергер, дәрігер, шахтер, загер, тігінші, т.б.
Ойын: «Кім жылдам?»
Үстел үстіне түрлі мамандық иелеріне қажет құралдарды қойып, екі баланы шығарамын, ойын шартын түсіндіремін. Екі бала екі түрлі мамандық иесіне қажет құралдарды екі үстелге бөліп жинайды (шаштараз-аспаз, мұғалім-дәрігер).
Ойын: «Қай мамандық иесі?»
- Тарағы бар қолында,
Кімдіа йтты мойымда? (шаштараз)
- Қалағы бар қолында,
Кімді айтты мойымда? (Құрылысшы)
- Ожауы бар қолында,
Кімді айтты мойымда? (Аспаз)
- Күрегі бар қолында,
Кімдіайттымойымда? (Диқан)
Абай атамыз айтқандай «болмасаң да ұқсап бақ, бір ғалымды сүйсеңіз. Ондай болмақ қайда деп, айтпа ғылым сүйсеңіз» дегендей алға ұмтылып арманымызға жетіп, мамандық иесі болайық.
«Ақжар жалпы орта білім беретін мектеп» ММ
Менің арманым
2017-2018 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің арманым
Менің арманым
Тақырыбы: «Менің арманым»
Мақсаты:
Білімділік:оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, болашақ мамандыққа байланысты ұғымдарын тереңдетіп, қызығушылықтарын арттыру.
Дамытушылық:Жұмыстың мазмұнымен, мағынасымен
айрықшаланатын мамандық әлемінң түрлілігітуралы түсінік
қалыптастыру.
Тәрбиелік:Оқушылардың бойына жақсы қасиеттерді
сіңіру, мамандық таңдай білуге, еңбексүйгіштікке
тәрбиелеу.
Көрнекілік: мамандық туралы суреттер, мамандық аттары жазылған карточка, слайд көрсету.
Тәрбие сағатының барысы.
«Әдептілік белгісі, иіліп сәлем бергенің» оқушылармен амандасу.
Мұғалім: Балалар, бүгін біз мамандық туралы әңгімелесеміз.Айтыңдаршы, маман дегеніміз не? Белгілі бір мамандық иесі болу үшін не істеу керек?
Мұғалім:- Ендеше әрқайсымыз өз қалаған мамандығымызды айтайық.
1 – оқушы: Мамандық дегеніміз – адамның еңбек қызметінің түрі.
Мамандық таңдау да мектеп қабырғасынан басталады. Сондықтан бүгін өзіміз қалаған мамандық туралы өз ойымызды айтамыз.
Әсемепаз болма әрнеге
Өнерпаз болсаң арқалан
Сен де бір кірпіш дүниеге
Кетігін тапта бар қалан,
Деп өмірден өз орнын тауып, елімізге қажетті кәсіп иесі болу бәріміздің арманымыз.
Біздің таңдауымыз да әртүрлі. Біреуің ертең ақын, екіншің инженер, үшіншің құрылысшыболасың. Жаман мамандық жоқ. Мамандықтың бәрі жақсы.
Мұғалім: Ал, балалар, кім мамандық пен еңбек туралы мақал – мәтелдер біледі?
1)Еңбек түбі - береке.
Еңбек түбі - зейнет.
2)Ерінбей еңбекетсең – ерінің асқа тиеді,
Ерініпілбіп кетсең – иегің тасқа тиеді.
3)Шебердің инесі де алтын,
Соққан күймесі де алтын. 4)Жатқанға жан жуымас,
Жалқауға мал құралмас.
5)Еңбекқылмай ер оңбас,
Бірлікқылмай ел оңбас.
Ал ,енді еңбек пен мамандықтың айырмашылығы неде деп ойлайсыңдар?
1 – оқушы: Еңбек – адамның қызметі материалдық және рухани жағдайын құруға бағытталған. Еңбек әрқашан мақсатты, яғни әрдайым нәтижелі болу керек.
2 – оқушы: Ал мамандық – еңбек қызметіңтүрі, олар арнайы біліктілік пен білімділікті талап етеді.
Мұғалім: Сонымен балалар, белгілі бір мамандық иесі болу үшін арнайы оқу керек екен.
- Балалар, енді тақтаға назар аударамыз!
Мамандық
Ой еңбегі Дене еңбегі
Ақын ұстаз дәрігер құрылысшы шахтер ұста
- Балалар, сендер қандай көлік түрлерін білесіңдер?
- Машина, ұшақ, кеме, мотоцикл, велосипед, т.б.
- Ал қандай сусын түрлерін білесіңдер?
- Шай, какао, сүт, айран, қымыз, кофе, шырын, т.б.
- Қандай мамандық түрлерін білесіңдер?
- Мұғалім, кітапхнашы, аспаз, есепші, сәулетші, зергер, дәрігер, шахтер, загер, тігінші, т.б.
- Балалар, сендер қандай мамандықтықтарды көбірек естисіңдер?
- Мұғалім, кітапхнашы, аспаз, есепші, сәулетші, зергер, дәрігер, шахтер, загер, тігінші, т.б.
Ойын: «Кім жылдам?»
Үстел үстіне түрлі мамандық иелеріне қажет құралдарды қойып, екі баланы шығарамын, ойын шартын түсіндіремін. Екі бала екі түрлі мамандық иесіне қажет құралдарды екі үстелге бөліп жинайды (шаштараз-аспаз, мұғалім-дәрігер).
Ойын: «Қай мамандық иесі?»
- Тарағы бар қолында,
Кімдіа йтты мойымда? (шаштараз)
- Қалағы бар қолында,
Кімді айтты мойымда? (Құрылысшы)
- Ожауы бар қолында,
Кімді айтты мойымда? (Аспаз)
- Күрегі бар қолында,
Кімдіайттымойымда? (Диқан)
Абай атамыз айтқандай «болмасаң да ұқсап бақ, бір ғалымды сүйсеңіз. Ондай болмақ қайда деп, айтпа ғылым сүйсеңіз» дегендей алға ұмтылып арманымызға жетіп, мамандық иесі болайық.
«Ақжар жалпы орта білім беретін мектеп» ММ
Менің арманым
2017-2018 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз













