Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
менің атым қожа
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: Қазақ әдебиеті |
Мектеп: |
||||||||
Күні: |
Мұғалім: |
||||||||
Сынып: 5 «Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» (он жетінші тарау) |
||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
А/И1. Әдеби шығарманың композициясы А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу. Б/С2. Заманауилығы мен жаңашылдығы Б/С2.5. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау |
||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстырады; Әңгімедегі кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстырады. |
||||||||
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Балаларды отансүйгіштікке, елжандылыққа, еңбексүйгіштікке, шынайылыққа тәрбиелеу |
||||||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, тарих |
||||||||
Жоспар |
|||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
||||||||
Сабақтың басы 5мин Сабақтың ортасы 25 |
Ұйымдастыру кезеңі:
«Теріп алу» әдісі арқылы балалрды екі топқа бөлу
https://www.youtube.com/watch?v=gvRd-O0pOK4 Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады. Оқушылардан шығарманың мазмұнын, не түйгендерін сұрау.
1-тапсырма. Венн диаграммасы арқылы Қожа мен Жантасты салыстыр.
Қожа Ұқсастығы Жантас
2-тапсырма. Ж. «Бұл кім және қай сәт?» 1. Қай сәт бейнеленген? Төбемнен шатыр етіп жай түскендей болды. Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім. Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті. Ох, шіркін-ай! Жауабы: Орыс әдебиетінен Анфиса Михайловна А. Пушкиннің «Қысқы кеш» өлеңін жатқа сұрағандағы сәт. 2. Есікті аша бергенде,тынысым мүлде бітіп,жүрегімнің соғуы тоқтап қалғандай болды. Сол кездегі келбетім көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсар деймін. Жауабы: Бақа оқиғасынан кейін апасына кездесер сәт. 3. Маңдайдан буым бұрқырап,есік алдына шықтым.Сәйбек көрінбейді. Омырауымды ағытып,желпініп,ойланып тұрмын. Не деп шешер екен? Мектептен шынымен-ақ шығара ма? Жауабы: Педкеңес болып жатқан сәт. 4.. Тағы да мамам тұрып,басын изеп,мақұлдап,бірдеңе айтты. Анасының сөзі. Жауабы: Шығарсаңдар,шығарыңдар мектептен!Кетсін қаңғып.Менің де жүйкемді жүн етіп құртып бітті бұл оңбаған! 5. Көк көз келіншек сатушыға не деп дауыстап жатыр? Жауабы: Анау сұр кепкалы балаға бермеңіз. Ол кезексіз кіріп кетті. 6. Қожаның айтуы бойынша Жантас қандай бала? Жауабы: Біреуді біреуге атыстырып,от тастап жүретін қу,сабақ үстінде сыбырлап сыпсыңдағыш,өзі тақтаға шыққанда көрінгенге құлақ түргіш бала. 7. Саған бұл жолы жолдама берілмейді.Екінші кезекте барасың. --Неге? --«Неге болушы еді»-деп Майқанова қандай себеп айтты. Жауабы: Барлық оқушыға бірден жетіспейді.Ал,екіншіден,ең әуелі біз Лагерьге үлгілі,тәртіпті оқушыларды жібереміз. 8. Сабақты жақсы оқу-үлгілі оқушының бірінші белгісі. Мен осы тоқсанның ішінде қалай еткенде де озат оқушылардың қатарына қосылуым керек. Ол үшін құпия кеңесте Қожа не істеймін деп шешті? Жауабы: а) Сабақтан бір сағат та себепсіз қалмаймын. ә) Үйге берілген тапсырманы мезгілінде орындап отырамын.
Неліктен Қожаның келбеті көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсады? Себебі: Бұл сәтте ол бақа оқиғасынан кейін апасымен кездесетін еді. Неліктен Қожа лагерге бара алған жоқ? Себебі: Қожаға лагерге жолдама берілген жоқ. Жолдама үлгілі, тәртіпті оқушыларға берілетін еді. Неліктен Қожа құпия кеңес жасады? Себебі: Қожа үлгілі,тәртіпті оқушы болғысы келді.
3-тапсырма. Жаңа тақырып бойынша Қожаның жағымды,жағымсыз жақтарын көрсет.
Жағымды жақтары Жағымсыз жақтары
|
||||||||
Сабақтың соңы 10мин |
Бағалау критерийі бойынша топтар бір-бірін бағалайды.
|
||||||||
Үйге тапсырма |
Қожаға хат |
а лғыр
пысық
өтірікші
ақылды
сотқар
тентек
мейірімді
қу
зымиян
шыдамсыз
тиянақсыз
әділетті
ақын
әзілқой
арамза
тапқыр
қателіктерін түсіне біледі
жағымсыз
ЖАНТАС
ҚОЖА