Материалдар / менің атым қожа

менің атым қожа

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып кмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Сәуір 2023
394
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Қазақ әдебиеті

Мектеп:


Күні:

Мұғалім:


Сынып: 5 «Ә»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» (он жетінші тарау)


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

А/И1. Әдеби шығарманың композициясы

А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

Б/С2. Заманауилығы мен жаңашылдығы

Б/С2.5. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстырады;

Әңгімедегі кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстырады.

Бағалау критерийлері:

  • Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра алады, қарама-қарсы суреттеулерді таба алады;

  • Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Құндылықтарды дарыту

Балаларды отансүйгіштікке, елжандылыққа, еңбексүйгіштікке, шынайылыққа тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, тарих

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Сабақтың басы

5мин










Сабақтың ортасы

25









Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

«Теріп алу» әдісі арқылы балалрды екі топқа бөлу


алғыр, пысық, өтірікші, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, әділетті, ақын, әзілқой, арамза, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі, жағымсыз


Қожа – алғыр, пысық, ақылды , мейірімді, әділетті, ақын, әзілқой, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі.


Жантас – өтірікші, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, арамза, жағымпаз, сотқар, тентек


https://www.youtube.com/watch?v=gvRd-O0pOK4


Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады.



Оқушылардан шығарманың мазмұнын, не түйгендерін сұрау.



1-тапсырма. Венн диаграммасы арқылы Қожа мен Жантасты салыстыр.






                                                                   Қожа              Ұқсастығы          Жантас







2-тапсырма. Ж. «Бұл кім және қай сәт?»

1. Қай сәт бейнеленген?

 Төбемнен шатыр етіп жай түскендей болды. Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім. Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті. Ох, шіркін-ай!

Жауабы: Орыс әдебиетінен Анфиса Михайловна А. Пушкиннің «Қысқы кеш» өлеңін жатқа сұрағандағы сәт.

2.  Есікті аша бергенде,тынысым мүлде бітіп,жүрегімнің соғуы тоқтап қалғандай болды. Сол кездегі келбетім көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсар деймін.

Жауабы: Бақа оқиғасынан кейін апасына кездесер сәт.

3. Маңдайдан буым бұрқырап,есік алдына шықтым.Сәйбек көрінбейді. Омырауымды ағытып,желпініп,ойланып тұрмын. Не деп шешер екен? Мектептен шынымен-ақ шығара ма?

ЖауабыПедкеңес  болып жатқан сәт.

4.. Тағы да мамам тұрып,басын изеп,мақұлдап,бірдеңе айтты. Анасының сөзі.

Жауабы: Шығарсаңдар,шығарыңдар мектептен!Кетсін қаңғып.Менің де жүйкемді жүн етіп құртып бітті бұл оңбаған!

5. Көк көз келіншек сатушыға не деп дауыстап жатыр?

Жауабы:    Анау сұр кепкалы балаға бермеңіз. Ол кезексіз кіріп кетті.

6. Қожаның айтуы бойынша Жантас қандай бала?

Жауабы: Біреуді біреуге атыстырып,от тастап жүретін қу,сабақ үстінде сыбырлап сыпсыңдағыш,өзі тақтаға шыққанда көрінгенге құлақ түргіш бала.

7. Саған бұл жолы жолдама берілмейді.Екінші кезекте барасың.

       --Неге?

      --«Неге болушы еді»-деп Майқанова қандай себеп айтты.

Жауабы:   Барлық оқушыға бірден жетіспейді.Ал,екіншіден,ең әуелі біз Лагерьге  үлгілі,тәртіпті оқушыларды жібереміз.

8.   Сабақты жақсы оқу-үлгілі оқушының бірінші белгісі. Мен осы тоқсанның ішінде қалай еткенде де озат оқушылардың қатарына қосылуым керек.

Ол үшін құпия кеңесте Қожа не істеймін деп шешті?

Жауабы: а) Сабақтан бір сағат та себепсіз қалмаймын.

                ә) Үйге берілген тапсырманы мезгілінде орындап  отырамын.

 

 

Неліктен Қожаның келбеті көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсады?

Себебі: Бұл сәтте ол бақа оқиғасынан кейін апасымен кездесетін еді.

Неліктен Қожа лагерге бара алған жоқ?

Себебі: Қожаға лагерге жолдама берілген жоқ. Жолдама үлгілі, тәртіпті оқушыларға  берілетін еді.

Неліктен Қожа құпия кеңес жасады?

Себебі: Қожа үлгілі,тәртіпті оқушы болғысы келді.


3-тапсырма. Жаңа тақырып бойынша Қожаның жағымды,жағымсыз жақтарын көрсет.

 

          Жағымды жақтары                                          Жағымсыз жақтары  






Сабақтың соңы

10мин

Бағалау критерийі бойынша топтар бір-бірін бағалайды.


Бағалау критерийлері

Дискрипторлар

Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра алады, қарама-қарсы суреттеулерді таба алады


  • Әңгіменің мазмұнын біледі;

  • Салыстыру жасай алады.


Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра алады.

  • Суреттеулерді таба алады;

  • Шынайы өмірмен

байланыстыра алады.


Үйге тапсырма


 Қожаға  хат



аShape1 лғыр

Shape2 пысық

Shape3 өтірікші

Shape4 ақылды

Shape5 сотқар

Shape6 тентек

Shape7 мейірімді

Shape8 қу

Shape9 зымиян

Shape10 шыдамсыз

Shape11 тиянақсыз

Shape12 әділетті

Shape13 ақын

Shape14 әзілқой

Shape15 арамза

Shape16 тапқыр

Shape17 қателіктерін түсіне біледі

жағымсыз



Shape18
















ЖАНТАС































ҚОЖА


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ