|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: І Менің Отаным – Қазақстан |
|||||
|
Күні: 17.09.2024 |
Педагогтің аты-жөні: Картпаева А.А. |
|||||
|
Сынып: 4 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Менің ауылым |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді/сөйлемді толықтырады және түйінді тұстарын анықтайды/кесте толтырады/кластер құрастырады |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Әне, міне,анау, мынау,тану |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы (5 минут) |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Сенім аралы» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Оқушылар шеңбер болып отырады. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстап, «Мен саған сенемін, себебі сен ...» сөйлемді бір сөзбен аяқтайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады, соңында бір-бірлерінің қолдарын ұстайды. Сөйлемді мынандай сөздермен аяқтайды: мейірімдісің, ақылдысың, әдептісің, ұқыптысың, тәртіптісің, әдемісің, т.б. Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. |
Қолпаштау |
Слайд |
|||
|
Сабақтың ортасы (6-37 минут) |
1.Сөздікпен жұмыс. Әне-тот Міне-вот Анау-вон тот Мынау-это Тану- знать Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады. 2. Оқылым.Айтылым Жаңа сөз үйренейік. 3.Оқылым.Айтылым. 1-тапсырма Сөйлемдерді оқы. Мағынасына қарай ажырат. Сергіту сәті 4. Жазылым. 2-тапсырма. А,ә) қажет қосымшаны жалға. Үлгіні қолданып жаз. 5.Оқылым. Жазылым 3- тапсырма. Б) Сұраулы сөйлем құрастырып жаз |
Тыңдалым,айтылым. Оқылым. Айтылым Міне, менің үйім. Әне, менің үйім. Мынау-менің ауылым. Анау-менің ауылым. Оқылым.Айтылым. ЖАҚЫНДА АЛЫСТА Үлгі: Міне, менің тұлпарым- жақында. Анау- менің ағашым-алыста. Сергіту сәтін орындайды. Жазылым тапсырмасын орындайды Менің ағашым Менің қалам Жазылым тапсырмасын орындайды Үлгі: Менің балам қалада тұрады. Сіздің балаңыз қайда тұрады? |
«Бас бармақ»
Дескриптор: - оқыған сөйлемдердің мағынасын түсінеді, тыныс белгілеріне назар аударады. Өзара бағалау Дескриптор: -жаңа сөздерді пайдаланады, сөйлемдерді дұрыс құрастырып айтады. Өзара бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын» «Бас бармақ»
|
Оқулық 24 бет сөздік слайд Слайд Оқулық 25 бет |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : Жазу дәптер. 1- тапсырма, 13 бет |
|
||||
|
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Қызыл- мүлдем түсінбедім Сары- жартылай түсіндім Жасыл-толық түсінікті |
Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің ауылым
Менің ауылым
|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: І Менің Отаным – Қазақстан |
|||||
|
Күні: 17.09.2024 |
Педагогтің аты-жөні: Картпаева А.А. |
|||||
|
Сынып: 4 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Менің ауылым |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді/сөйлемді толықтырады және түйінді тұстарын анықтайды/кесте толтырады/кластер құрастырады |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Әне, міне,анау, мынау,тану |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы (5 минут) |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Сенім аралы» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Оқушылар шеңбер болып отырады. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстап, «Мен саған сенемін, себебі сен ...» сөйлемді бір сөзбен аяқтайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады, соңында бір-бірлерінің қолдарын ұстайды. Сөйлемді мынандай сөздермен аяқтайды: мейірімдісің, ақылдысың, әдептісің, ұқыптысың, тәртіптісің, әдемісің, т.б. Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. |
Қолпаштау |
Слайд |
|||
|
Сабақтың ортасы (6-37 минут) |
1.Сөздікпен жұмыс. Әне-тот Міне-вот Анау-вон тот Мынау-это Тану- знать Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады. 2. Оқылым.Айтылым Жаңа сөз үйренейік. 3.Оқылым.Айтылым. 1-тапсырма Сөйлемдерді оқы. Мағынасына қарай ажырат. Сергіту сәті 4. Жазылым. 2-тапсырма. А,ә) қажет қосымшаны жалға. Үлгіні қолданып жаз. 5.Оқылым. Жазылым 3- тапсырма. Б) Сұраулы сөйлем құрастырып жаз |
Тыңдалым,айтылым. Оқылым. Айтылым Міне, менің үйім. Әне, менің үйім. Мынау-менің ауылым. Анау-менің ауылым. Оқылым.Айтылым. ЖАҚЫНДА АЛЫСТА Үлгі: Міне, менің тұлпарым- жақында. Анау- менің ағашым-алыста. Сергіту сәтін орындайды. Жазылым тапсырмасын орындайды Менің ағашым Менің қалам Жазылым тапсырмасын орындайды Үлгі: Менің балам қалада тұрады. Сіздің балаңыз қайда тұрады? |
«Бас бармақ»
Дескриптор: - оқыған сөйлемдердің мағынасын түсінеді, тыныс белгілеріне назар аударады. Өзара бағалау Дескриптор: -жаңа сөздерді пайдаланады, сөйлемдерді дұрыс құрастырып айтады. Өзара бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын» «Бас бармақ»
|
Оқулық 24 бет сөздік слайд Слайд Оқулық 25 бет |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : Жазу дәптер. 1- тапсырма, 13 бет |
|
||||
|
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Қызыл- мүлдем түсінбедім Сары- жартылай түсіндім Жасыл-толық түсінікті |
Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|||||
шағым қалдыра аласыз














