Менің бабаларым қыпшақтар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің бабаларым қыпшақтар

Материал туралы қысқаша түсінік
3-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Сабақ:

Мектеп: Бозтал орта мектебі

Күні: 14.02

Мұғалім:

Сынып: 3

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Бөлім:

Сабақтың тақырыбы: Менің бабаларым қыпшақтар

Оқу мақсат:

3.3.2.1 Әр түрлі материалдарды зерттеу негізінде түркілердің өмір салтын анықтау

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:

зерттеу негізінде қыпшақтар қалай өмір сүргенін, немен айналысқанын анықтайды

Көпшілігі орындай алады:

Өз сөздерінде мәтіндегі ақпаратты пайдаланады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Қорытынды ойды таба алады.

Ойлау дағдылары

Айтылым

Бағалау критерийлері

- қыпшақтардың өмір салтын сипаттайды;

-қыпшақтардың пайда болуы жайлы айтып бере алады;

-қыпшақтар мен қазақтардың өмір салтын салыстырады;

-қыпшақтардың өміріндегі маңызды ерекшеліктерді атайды (3тен кем емес)

Құндылықтарды игерту:

Патриотизмді дамыту тарихи және мәдени ескерткіштерді сақтау маңыздылығын түсіну, көне түркілер тарихын танып білу арқылы жүзеге асады

Пәнаралық байланыс:

Көркем еңбек:кадрларға сурет салады.

Күнделікті өмірмен, тарихпен, АКТ-мен байланысты.

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар:

-оқушылар көне түркілерінің өмір сүру салты туралы айта алады.

Терминология:

  • Көне түркі халқы

  • Қыпшақтар. Қыпшақ даласы.

Талқылауға арналған сұрақтар:

- Көне түркілер мен қыпшақтар қалай өмір сүрген?

Осыған дейін меңгерілген білім

Оқушылар ежелгі түркілердің өмір сүру салты туралы мағлұматтар алған.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақ басы


10 мин


















  1. «Егер мен күн болсам»

Сабақтың алдында оқушылар шеңберге жиналады. Олар топтың ортасына шығып,қолына күннің суретін немесе макетін ұстап тұрып сабаққа жақсы тілек айтып, жақсы көңіл күй сыйлайды.

Содан соң оларға ақын О. Сүлейменовтың «Арғымақ» өлеңінен үзінді оқылады:

Қыпшақтардың ой-хой құба жондары-ай,

Жер тарпыған тұлпарын айт, тұлпарын!

Шарайнадай сауырына қомдап ай,

Арғымақ жүр

Көк шалғынға-көк кілемге

Сүртіп мүйіз ұлтанын.


Берші менің тақымыма біреуін,

Жеті қиян жер түбіне асайын.

Арғымақтай аласұрған жүрегім

Оны қалай басамын.

  1. Талқылау (ұжымда)

Осы үзіндіні мұғалім өзі немесе бір оқушы оқиды.

Оқушылар өлеңді тыңдап, соңынан талқылау жүргізіледі.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Өлеңдегі дала қалай аталады?

  • Қандай түсініксіз мәліметтер кездесті?

  • Арғымақ өлеңі мен қыпшақтардың арасында қандай байланыс бар деп ойлайсың?

Сұрақтарға оқушылар жауап беруге тырысады. Соңғы сұрақтың жауабы сабақтың тақырыбымен тікелей байланысты екені айтылып, сабақ мақсаты анықталады.

  1. Сабақ мақсатын анықтау(ұжымда)

  • Сабақ тақырыбы мен мақсаты жайлы оқушылардың болжамдары айтылады.

  • Сабақ мақсаты ұсынылады:

- зерттеу негізінде қыпшақтар қалай өмір сүргенін, немен айналысқанын анықтайды

Интербелсенді тақта





карточка












Сабақ ортасы


25мин









  1. «Қабырғаға қарап оқу» стратегиясы (жеке, топта, ұжымда)

Оқушыларға Қыпшақтардың өмір сүру ерекшеліктері туралы мәліметтермен танысу ұсынылады. Мәліметпен танысқаннан соң, мәліметі талқылайды.

Талқылауға арналған сұрақ:

«Қыпшақтар немен айналысқан, қалай өмір сүрген?»

Пікірталас«Қалам ортада» стратегиясы арқылы өткізіледі.

Бағалау критерийлері:

-қыпшақтардың өмір салтын сипаттайды;

  1. «Бейнематериалды көрсету» (жұпта, ұжымда)

Мұғалім Дешті-Қыпшақ, құпия таңбалар туралы бейнематериал көрсетеді

Оқушылар бейнефильмді көріп, соңынан талқылау жүргізіледі.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Бейнефильм не жайында?

Дешті – Қыпшақ, қыпшақ даласы деген не?

Құпия таңбалардың қандай мағыналары бар?

Қыпшақтар қалай өмір сүрген?

Бағалау критерийлері:

Қыпшақтардың пайда болуы жайлы айтып бере алады;

  1. «Венн диаграммасы» стратегиясы(топта)

Мұғалім оқушыларға қазақтар мен қыпшақтарды салыстыруға тапсырма береді. Олар киімдерін, тілдерін, жазуларын, жалпы өмір сүрулері, немен айналысатындықтарын салыстырады. Әр топ салыстырған диаграммаларын келесі топқа жылжытады да, ол топ стикерге пікір жазу арқылы бағалайды.

Бағалау критерийі:

қыпшақтар мен қазақтардың өмір салтын салыстырады;


  1. «Ара ұясы» стратегиясы.

1)Елестетіңдер.

Сендер қыпшақ отбасында қонақта отырсыңдар. Үйдің қожайындары сендерге қандай тағамдар ұсынады?

Сендер олардан не жайында сұрайсыңдар? Қыпшақтардың сөйлегенін түсінесіңдер ме?

Егер қыпшақ жылқыларына жоғарғы құн төленсе, оның бойында қызығатын қандай қасиеттер болуы мүмкін?

2)Сен қыпшақтар туралы фильмнің сценарийін құрастырып жатырсың. Қыпшақтардың өміріндегі қандай маңызды сәттерді кадрға енгізер едің? (суретін сал немесе жаз).

Бағалау критерийлері:

-қыпшақтардың өміріндегі маңызды ерекшеліктерді атайды (3тен кем емес)


Интербелсенді тақта







Сурет қиындылары мен интербелсенді тақта







суретттер









Сабақ соңы

5 мин





Үй тапсырмасы

Рефлексия (жеке):

«Үш жағымды сәт» стратегиясы.

Оқушыларға сабақтың барысында орын алған үш жағымды сәтті, яғни, тапсырманы орындауда болған үш жағдайды және келесі сабақта олардың жұмыстарын жақсарта түсуге керек болатын бір әрекетті атау ұсынылады. Кейбір жауаптарды оқып талдап, пікірлерін білдіреді.

Мазмұндау

Карточка

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)




Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады.

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2..

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.03.2019
579
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі