Материалдар / «Менің денсаулығым. Мен қалай тамақтанамын?»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Менің денсаулығым. Мен қалай тамақтанамын?»

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниетану пәнінен 1 сынып ҚМЖ
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: ДОІЖО ________________ А.Балиева

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

«№15 жалпы білім беретін мектеп» КММ

Пәні:

Ана тілі

Бөлім:

Сөз және оның мағынасы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

04.04.202 ж

Сынып: 1 « »

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

58 сабақ. Сөз және оның мағынасы. Қазым, қазым, қаңқылда.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.2.5.1.мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру.

1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы жазу;

1.2.6.1* мұғалімнің қолдауымен мәтіннің жанрын (жаңылтпаш, жұмбақ, мақал-мәтел, өлең, әңгіме, ертегі) ажырату;

Сабақтың мақсаты

1.Мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын, айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі сөздерді ажыратады.

2.Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут







Өткенді пысықтау

5 минут











Сабақ

тың ортасы

20 минут
















































Сергіту сәті

2 минут


Сабақты қорыту

6минут












Қосымша тапсырма

2минут





















Кері байланыс

5 минут


Психологиялық ахуал қалыптастыру

Ал, балалар, сабақты бастамас бұрын өзімізге сәттілік тілейік.

Барлығы бірге:

Қуан, шаттан! Қуан, шаттан!

Қуанатын күн бүгін.

Баршаңызға Қайырлы күн!

Күліп шықты күн бүгін!


Өткенді пысықтау

«5 сұрақ» ойыны

Өткен сабақтан алған білімдерін еске түсіру мақсатында сұрақтарға жауап береді:

1.Сөйлем неден құралады?

2.Сөз дегеніміз не?

3.Сөз қандай мағына береді?

4.Батыр сөзіне мағынасы қарсы сөз?

5.Ақылды сөзіне мағынасы қарсы сөз?


Тақырыпты ашу

Оқулықпен жұмыс

Өлеңнің авторы Сапарғали Бегалин жайлы қысқаша мағлұмат береді.

Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы. 1895 жылы Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданы Дегелең ауылында дүниеге келген. Қазақ балалар әдебиетінің негізін қалаушы. Оның балаларға арналған «Ермектің алмасы»,

«Бақыт» тағы басқа жинақтары бар. Алматыда Сапарғали Бегалин атындағы балалар кітапханасы бар.


Жаңа тақырып

ФС тапсырмасы

Тыңдалым. Айтылым

1-жаттығу ауызша орындалады. Мұғалім оқулықта берілген «Қазым, қазым, қаңқылда» өлеңін дауыстап, мәнерлеп оқып береді.

Өлең не туралы?

Үй құстары немен қоректенеді?

Қаз кәмпитті жақсы көре ме?


ЕБҚ

Үй құстары не білесің? Оларға қандай қамқорлық жасау керек?

Ж:Үй құстарына қаз, үйрек, тауық, әтеш, күркетауық жатады. Қаздың пайдасы мол. Оның еті дәрумендерге толы. Адамдар оның жұмыртқасын жейді, мамығынан жастық жасайды. Оларға жем, су беріп қамқорлық жасайды. Қаз, үйректер суда жақсы жүзеді.


ЕҚБ

Үй құстарының және дала құстарының тізімін жаса


Жазылым

Көркем жазу

Көркем жазуды орындайды:

қаңқылда қаңқылда

жарқын жарқын жарқын


2-жаттығуда берілген сөйлемдерді көшіріп жазады.

Жүз сөзінің мағынасын түсіндіреді.

Қаз суда жүзеді. Мен жүзге дейін санаймын. Жүзің жарқын болсын.



3-жаттығу

Жаңылтпашты тыңда.

Таптырмай қырдан құр,

Қайттық біз құрдан-құр.


Жаңылтпашты хормен айтып, жаттау



ҚЖ:

ФС тапсырмасы

« Сөздер қалтасы» ойыны

Шығармашылық тапсырма.

Үстел үстіндегі қима қағаздарға жазылған мағынасы жуық, қарама-қарсы, әртүрлі сөздерді қалтаның үш жағына бөліп салуы тиіс.

Асқабақ – ас – қабақ – бақ – бақа – қас – бас.

Арыстан – ар – арыс – атан –сары – ыс, тана – нар – ары–тары.

Балапан – бал – бала – ал – апа – пана – ана – ала.


Кері байланыс






Өлеңді оқып, сәттілік тілейді








Сұрақтарға жауап береді










Автормен танысады












Өлең мазмұнымен жұмыс жасайды









Тапсырмалар

ды орындайды





Жеке жұмыс жасайды





Дәптермен жұмыс жасайды








Өлеңді оқи отырып қимылдар жасайды






Жаңылтпаш жаттайды









Үстел үстіндегі қима қағаздарға жазылған мағынасы жуық, қарама-қарсы, әртүрлі сөздерді қалтаның үш жағына бөліп салады










Кері байланыс береді


Көңіл күйлерін көтеріп отыру




Тамаша !




Дескриптор:

Өткен тақырыпты меңгерген

Сұрақтарға жауап береді






«Банкомат» әдісі арқылы мадақтап отыру






Дескриптор:

Өлең соңындағы сұрақтарға жауап береді.

Өлең мазмұнын өз сөздерімен әңгімелеп айтады.






Тамаша!







Дескриптор:

Көркем жазу емлесін сақтап жазады

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!