Сабақтың басы
10 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Сәлемдесу.
2.Оқушыларды
түгендеу
Ширату жаттығуын
жасау.
Келді көктем қоңыр
салқын желімен,
Келді көктем нұрын
шашқан күнімен.
Келді көктем
қызыл,жасыл, гүлімен,
Келді көктем әдемі
құс үнімен.
Өткенді
пысықтау
« Сәттілік
дөңгелегі» әдісі
-
Біз қай мемлекетте
тұрамыз?
-
Мемлекеттік
рәміздерді ата
-
Көне жазулар деген
не?
-
«Алтын адам» туралы
не білесің?
-
Өзің тұратын аймақ
туралы айт.
-
Қазақтың салт-дәстүрлері
туралы білесің бе?
|
Оқушылардың назарын
сабаққа аудару
Өлеңді хормен
оқиды
Өтілген бөлімді
пысықтайды
|
Көңіл күйлерін
көтеру
Тамаша!
Дескриптор:
«Салт-дәстүр және
ауыз әдебиеті» бөлімін
меңгерген
Сұрақтарға жуап
береді
Смайликтер арқылы
бағалау
|
Сәттілік
дөңгелегі
Сұрақтар жазылған
парақтар

|
|
Сабақтың
ортасы
25мин
|
Жаңа
сабақ
Мұғалім әңгіме ұйымдастырады. – Балалар, қалай
ойлайсыңдар, «Мен қалай тамақтанамын» мәселесі сендер үшін неге өте
маңызды?
– Күні бойы не жегенімізді еске
түсірейік. (Мұғалім бірнеше оқушыдан таңғы аста, түсте, кешке қалай
тамақтанғандарын
сұрайды).
Оқушылардың ойы
тыңдалады
Оқулықпен
жұмыс.
Мәтінді оқу .Арманның
суреттегі ас мәзірін қарап шығу. Оқулық сұрақтары бойынша
талқылау:
– адамдар таңғы асқа, түскі
тамаққа, бесіндікке және кешкі асқа не ішіп- жейтінін
айтыңдар;
– денсаулыққа пайдалы азық-
түліктерді атаңдар;
– үнемі тамақтанып жүрудің
маңызын
түсіндіріңдер.
Әселдің суреттегі ас мәзірін
қарап шығу. Сұрақтар бойынша
талқылау:
– Қыз бала күні бойы не
жейді?
– Әселдің тамақтану тәртібін
дұрыс деуге бола ма?
Неге?
Жұптық
жұмыс
– Парталас көршіңнен күні бойы
қалай тамақтанатынын, қандай пайдалы азық-түліктерді жейтінін
сұра.
– Сұрақты
талдаңдар:
Бірден көп тамақ жеуге бола
ма?
Пайдалы азық- түліктердің
суреттерін салыңдар
Олардың пайдасы туралы
жазыңдар
Сергіту
сәті
Еркін ұста
денеңді,
Тарсылдатпай
еденді.
Орнымыздан тұрып
ап,
Жүгірейік бір
енді.
Бір, екі, үш, бір, екі,
үш,
Аяқты алға
созайық,
Тік көтеріп
қозғайық.
Тым сылбырда
болмайық,
Алға қарай
озбайық
ЕБҚ
Өзіңнің бір күнде
жейтін тамақтарыңды айт. Олардың қайсысы пайдалы екенін
айт
Пайдасыз тағамдарды
не үшін жейсің?
ЕҚБ
Өз ас мәзіріңнен
пайдалы тағамдар тізімін
жаса
Топтық
жұмыс
Пайдалы
тағамдардың тізімін
жасату
Отбасыңдағы бір
күндік ас мәзірінің тізімін
жасаңдар
Мектеп асханасынан
жеп жүрген тағамдарыңның тізімін
жасаңдар
Дүкендерден сатып
алуға болатын пайдалы тағамдардың тізімін
жасаңдар
Әр топтан бір оқушы
шығып, жұмыстарын қорғайды
|
Әңгімелесу
жүргізеді
Арман мен Әселдің тамақтану
мәзірін талқылайды
Диалог
құрады
Жаттығу
жасайды
Жеке жұмыс
жасайды
Топтық жұмыс
жасайды
Тізім
жасайды
|
Дескриптор:
Өз ойларын еркін жеткізуге
тырысады
Тамақтану туралы
айтады
Дескриптор:
Бірден жеуге (шикі күйінде)
болатын азық- түліктерді
бояйды.
Қайнатуды немесе қуыруды қажет
ететін азық-түліктер туралы айтып
береді
Смайликтер арқылы
бағалау
Дескриптор:
Қандай азық- түліктер пайдалы
екендігін сыныптасымен бірге
талдайды.
Пайдалы азық- түліктердің
суреттерін салады.
Олардың қандай пайдасы бар
екендігін жазады.
Смайликтер арқылы
бағалау
Тамаша!
Әдемі
жауап!
Керемет!
Дескриптор:
Отбасыңдағы бір
күндік ас мәзірінің тізімін
жасайды
Мектеп асханасынан
жеп жүрген тағамдарыңның тізімін
жасайды
Дүкендерден сатып
алуға болатын пайдалы тағамдардың тізімін
жасайды
Смайликтер арқылы
бағалау
|
Оқулық


Суреттер

Жұмыс
дәптері
Қимылдар

Оқушы
жұмысы
Топтық жұмысқа арналған
заттар


|
|
Сабақтың
соңы
10
мин
Кері
байланыс
|
ҚЖ
Мұғалім «Үстелге отырмас
бұрын, не жейтінімді ойланамын» атты дидактикалық ойын
ұйымдастырады. Мұғалім тағамдық азық-түліктер бейнеленген заттық
суреттерді ұсынады, оқушылар оларды жейтін, жемейтіндіктерін айтып,
жауаптарын негіздейді
Суреттерді екі топқа
бөледі
« Ауа
райы» әдісі арқылы кері байланыс
жаса.
|
Ойын
ойнайды
Кері байланыс
жасайды
|
Дескриптор:
Тағамдық азық- түліктер
бейнеленген заттық суреттерді қарап, таңдайды Оларды жейтін,
жемейтіндіктерін айтып, жауаптарын
негіздейді.
Смайликтер арқылы
бағалау
«Себетке сал»
ойыны
|
Суреттер
Кері байланыс
тақтасы
|
|