Материалдар / Менің денсаулығым. Мен қалай тамақтанамын?

Менің денсаулығым. Мен қалай тамақтанамын?

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалім тағамдық азық-түліктер бейнеленген заттық суреттерді ұсынады, оқушылар оларды жейтін, жемейтіндіктерін айтып, жауаптарын негіздейді
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Білім беру ұйымының атауы

«Қорам орта мектебі» КММ


Пәні:

Дүниетану


Бөлім:

Тағам мен сусын


Педагогтің аты-жөні:

Тлепбергенов Қ.М.


Күні:

06.03.25ж


Сынып:

1 «Б» Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

26- сабақ. Менің денсаулығым. Мен қалай тамақтанамын?


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.3.1.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу

1.1.4.2 тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру


Сабақтың мақсаты

Тамақтану тәртібінің не екенін білетін болады

Дұрыс тамақтану үшін азық-түлікті таңдауды үйренеді


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

10 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Сәлемдесу.

2.Оқушыларды түгендеу

Ширату жаттығуын жасау.

Келді көктем қоңыр салқын желімен,

Келді көктем нұрын шашқан күнімен.

Келді көктем қызыл,жасыл, гүлімен,

Келді көктем әдемі құс үнімен.



Өткенді пысықтау

« Сәттілік дөңгелегі» әдісі

  1. Біз қай мемлекетте тұрамыз?

  2. Мемлекеттік рәміздерді ата

  3. Көне жазулар деген не?

  4. «Алтын адам» туралы не білесің?

  5. Өзің тұратын аймақ туралы айт.

  6. Қазақтың салт-дәстүрлері туралы білесің бе?

Оқушылардың назарын сабаққа аудару



Өлеңді хормен оқиды








Өтілген бөлімді пысықтайды







Көңіл күйлерін көтеру


Тамаша!








Дескриптор:

«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» бөлімін меңгерген

Сұрақтарға жуап береді

Смайликтер арқылы бағалау




Сәттілік дөңгелегі











Сұрақтар жазылған парақтар






Сабақтың ортасы

25мин

Жаңа сабақ

Мұғалім әңгіме ұйымдастырады. – Балалар, қалай ойлайсыңдар, «Мен қалай тамақтанамын» мәселесі сендер үшін неге өте маңызды?

Күні бойы не жегенімізді еске түсірейік. (Мұғалім бірнеше оқушыдан таңғы аста, түсте, кешке қалай тамақтанғандарын сұрайды).

Оқушылардың ойы тыңдалады


Оқулықпен жұмыс.

Мәтінді оқу .Арманның суреттегі ас мәзірін қарап шығу. Оқулық сұрақтары бойынша талқылау:

адамдар таңғы асқа, түскі тамаққа, бесіндікке және кешкі асқа не ішіп- жейтінін айтыңдар;

денсаулыққа пайдалы азық- түліктерді атаңдар;

үнемі тамақтанып жүрудің маңызын түсіндіріңдер.

Әселдің суреттегі ас мәзірін қарап шығу. Сұрақтар бойынша талқылау:

Қыз бала күні бойы не жейді?

Әселдің тамақтану тәртібін дұрыс деуге бола ма? Неге?


Жұптық жұмыс

Парталас көршіңнен күні бойы қалай тамақтанатынын, қандай пайдалы азық-түліктерді жейтінін сұра.

Сұрақты талдаңдар:

Бірден көп тамақ жеуге бола ма?

Пайдалы азық- түліктердің суреттерін салыңдар

Олардың пайдасы туралы жазыңдар


Сергіту сәті

Еркін ұста денеңді,

Тарсылдатпай еденді.

Орнымыздан тұрып ап,

Жүгірейік бір енді.

Бір, екі, үш, бір, екі, үш,

Аяқты алға созайық,

Тік көтеріп қозғайық.

Тым сылбырда болмайық,

Алға қарай озбайық


ЕБҚ

Өзіңнің бір күнде жейтін тамақтарыңды айт. Олардың қайсысы пайдалы екенін айт

Пайдасыз тағамдарды не үшін жейсің?

ЕҚБ

Өз ас мәзіріңнен пайдалы тағамдар тізімін жаса


Топтық жұмыс

Пайдалы тағамдардың тізімін жасату

Отбасыңдағы бір күндік ас мәзірінің тізімін жасаңдар

Мектеп асханасынан жеп жүрген тағамдарыңның тізімін жасаңдар

Дүкендерден сатып алуға болатын пайдалы тағамдардың тізімін жасаңдар


Әр топтан бір оқушы шығып, жұмыстарын қорғайды





Әңгімелесу жүргізеді









Арман мен Әселдің тамақтану мәзірін талқылайды











Диалог құрады








Жаттығу жасайды










Жеке жұмыс жасайды








Топтық жұмыс жасайды





Тізім жасайды





Дескриптор:

Өз ойларын еркін жеткізуге тырысады

Тамақтану туралы айтады






Дескриптор:

Бірден жеуге (шикі күйінде) болатын азық- түліктерді бояйды.

Қайнатуды немесе қуыруды қажет ететін азық-түліктер туралы айтып береді

Смайликтер арқылы бағалау


Дескриптор:

Қандай азық- түліктер пайдалы екендігін сыныптасымен бірге талдайды.

Пайдалы азық- түліктердің суреттерін салады.

Олардың қандай пайдасы бар екендігін жазады.

Смайликтер арқылы бағалау

Тамаша!



Әдемі жауап!

Керемет!




Дескриптор:

Отбасыңдағы бір күндік ас мәзірінің тізімін жасайды

Мектеп асханасынан жеп жүрген тағамдарыңның тізімін жасайды

Дүкендерден сатып алуға болатын пайдалы тағамдардың тізімін жасайды

Смайликтер арқылы бағалау












Оқулық





Суреттер











Жұмыс дәптері

Қимылдар

Оқушы жұмысы

Топтық жұмысқа арналған заттар






Сабақтың соңы

10 мин








Кері байланыс


ҚЖ

Мұғалім «Үстелге отырмас бұрын, не жейтінімді ойланамын» атты дидактикалық ойын ұйымдастырады. Мұғалім тағамдық азық-түліктер бейнеленген заттық суреттерді ұсынады, оқушылар оларды жейтін, жемейтіндіктерін айтып, жауаптарын негіздейді

Суреттерді екі топқа бөледі



« Ауа райы» әдісі арқылы кері байланыс жаса.


Ойын ойнайды












Кері байланыс жасайды





Дескриптор:

Тағамдық азық- түліктер бейнеленген заттық суреттерді қарап, таңдайды Оларды жейтін, жемейтіндіктерін айтып, жауаптарын негіздейді.

Смайликтер арқылы бағалау


«Себетке сал» ойыны


Суреттер












Кері байланыс тақтасы



Тексерілді:________________________























ЖИ арқылы жасау
12 Наурыз 2025
171
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі