Материалдар / Менің достарым

Менің достарым

Материал туралы қысқаша түсінік
Дос туралы түсінік қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2024
89
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Өзім туралы

Педагогтің аты-жөні

Дарибаева Молдир

Күні:

24.05.2024

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Менің достарым

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.1.3.Түрлі дереккөздерді оқып-білу негізінде жалпы қабылданған әдептілік ережелерін анықтау.

Сабақтың мақсаты

Жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтай алады. Жалпыға ортақ әдеп нормаларына мысалдар келтіріп талдайды.Адаммен қоғам арасындағы байланысты анықтап қорытынды жасайды.

Достықтың ең бағалы сипаты туралы білетін болады.


Құндылықтарды дарыту

Оқушыларға достық ұғымының мәнін түсіндіре отырып, сыйластық қасиеті туралы түсінік беру,бір-біріне құрмет көрсетуге баулу, достық жолында өзара түсіністікке, сыйластыққа, адалдыққа,ынтымақтастыққа тәрбиелеу.Әрқашан топтық, ұжымдық жұмыстарға бейімдеу

Сабақтың барысы



Сабақтың

кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы




2мин

Амандасады.Оқушыларды түгендейді.



Психологиялық ахуал.

«Додекаэдр» әдісі арқылы оқушылардың көңіл-күйін көтеру

Оқушылар додекаэдрдағы сөздер арқылы эмоцияларын білдіреді.

Мадақтау

Мұғалім үшін:



компьютер,экран,


.


мультимедиалық




проектор,






Өткенді пысықтау

5мин

Өткен сабақты қайталау.

Балалар,өткен сабақта біз қандай тақырыпты өттік?

Жарайсыңдар!

Ендеше, өткен сабақтар бойынша мен ойын дайындап келдім.Сұрақтарға жауап беруге дайынсыңдар ма?


Арнайы дайындап әкелген тесттерге жауап береді.


Дыбыстық колонкалар,электронды

қосымша, кестелермен

мазмұнды

суреттер.


Оқушы үшін:оқулық, оқушыдәптері(№1,

2).Таблицалар.Суреттер.

Қимақағаздар.

3мин

«Пазл » әдісі арқылы топтастыру

  • Қандай сөз құрадың?

  • Дос деген кім?

  • Достар туралы не айта аласың?

  • Достарың кімдер?

  • Олар мен бос уақытыңды бірге өткізесің бе?

  • Достықтың қандай бағалы қасиеттерін білесің?

  • Ендеше бүгінгі сабақта өтетін тақырыбымыз қандай болады?

Пазлды құрастырады


Сөзді тауып, тақырыпты ашады.(Менің достарым)



Ортасы15мин

(ҰЖ) 1-тапсырма «Еркін әңгіме» әдісі арқылы жүзегеасады.

Мақалда не туралы айтылған?

Ағаш тамырымен,адам досымен мықты.


Мәтінді оқып,сұрақтарға жауап бер.

  • Адамды дос болуға мәжбүрлеген дұрыс па?

  • Ондай адаммен өз ойыңды бөлісіп сырласуға бола ма?Дос, достық дегеніміз адамдар арасындағы жақсы қарым-қатынасты, бір-біріне деген сүйіспеншілік, жанашырлық сезімін айтамыз.

Достар бір-бірін ренжітпейді, керісінше нағыз достар бір-бірінқұрметтейді, сыйлайды,кешірімдіболады.

Достық сезім тек қана адамдар арасында емес, ел мен елдің арасындада болады. Мысалы, біздің Қазақстан

Республикасы басқа мемлекеттермен қандай достық қарым-қатынаста?


Саралау тәсілі: «Тапсырма» әдісі арқылы жүргізіледі.Кейбір оқушыға:

  • Өз достарыңның қимылдарын салу арқылы пародия жасау

Сергітусәті

Достар бірге жүреміз,

Біргеойнаймыз,күлеміз.

Достық туралы әңгімелейді.


Дескриптор:

  • Достық туралы әңгімелейді.

  • Сыныптасымен ой бөліседі.

  • Достықтың не екенін айтып,

сыныптас досымен әңгімелеседі.






.




Досына пародия жасау


Қимылдарды қайталайды.




ҚБ

« Қызықты күлегештер»арқылы

Бағалау


















Оқулық









Shape1

5мин









5мин









8мин

Бірге балық аулаймыз,

Міне,біздер

қандаймыз!


(Д) 2-тапсырма «Ашық микрофон» әдісі арқылы жүзегеасады.

Суреттерге қара.Сұраққа жауап бер:

  • Балалар бір-бірімен кездескенде қандай сөздер айтты?

  • Досыңның туған күнінене сыйлар едің?

  • Досыңа қандай тілек айтасың?

  • Балалар Арманның үйінде қандай ойын ойнады?

  • Ойынның қандай түрі ұлдарды, қыздарды қызықтырады?Достық – екі адам арасындағы ортақ ойлары мен істерінде ұқсастық байланысы бар қасиет.



«Достық үйінің»макетінқұрастыр




Сұрақтарға жауап береді.








Достық үйінің макетін құрастырады.






Жұптық жұмыс жасайды. Достыққа жататын сөздерді үй қабырғасына жазады. Сыныппен талқылайды.




ҚБ «Алақан, жұдырық»













ҚБ «Ек» жұлдыз, бір тілек» .


Оқулықсуреттері
















Жұмысдәптері








Керекті сөздер: сыйлық, ашу, бақыт, сыйластық, махаббат, қуаныш,бейбітшілік, білімсіздік.

Дәптермен жұмыс

А-2, В, С-1 тапсырмаларын орында.

Соңы2мин

Кері байланыс:«Білім пирамидасы» әдісі бойынша өтеді.


Үй тапсырмасы: Мәтінді оқы. Қоғамдық орындарда үнемі өзің көрсететін сыпайылық әдебі туралы әңгімелеуге

дайындал.

Тапсырма бойынша ой қорытып, өзіс-әрекеттерін айтады, сабаққа рефлексия жасайды.

«Білім пирамидасы» әдісімен өзін-өзі бағалау


Оқулық,дәптер



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!