Менің достарым

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің достарым

Материал туралы қысқаша түсінік
Дос туралы түсінік қалыптастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Өзім туралы

Педагогтің аты-жөні

Дарибаева Молдир

Күні:

24.05.2024

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Менің достарым

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.1.3.Түрлі дереккөздерді оқып-білу негізінде жалпы қабылданған әдептілік ережелерін анықтау.

Сабақтың мақсаты

Жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтай алады. Жалпыға ортақ әдеп нормаларына мысалдар келтіріп талдайды.Адаммен қоғам арасындағы байланысты анықтап қорытынды жасайды.

Достықтың ең бағалы сипаты туралы білетін болады.


Құндылықтарды дарыту

Оқушыларға достық ұғымының мәнін түсіндіре отырып, сыйластық қасиеті туралы түсінік беру,бір-біріне құрмет көрсетуге баулу, достық жолында өзара түсіністікке, сыйластыққа, адалдыққа,ынтымақтастыққа тәрбиелеу.Әрқашан топтық, ұжымдық жұмыстарға бейімдеу

Сабақтың барысы



Сабақтың

кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы




2мин

Амандасады.Оқушыларды түгендейді.



Психологиялық ахуал.

«Додекаэдр» әдісі арқылы оқушылардың көңіл-күйін көтеру

Оқушылар додекаэдрдағы сөздер арқылы эмоцияларын білдіреді.

Мадақтау

Мұғалім үшін:



компьютер,экран,


.


мультимедиалық




проектор,






Өткенді пысықтау

5мин

Өткен сабақты қайталау.

Балалар,өткен сабақта біз қандай тақырыпты өттік?

Жарайсыңдар!

Ендеше, өткен сабақтар бойынша мен ойын дайындап келдім.Сұрақтарға жауап беруге дайынсыңдар ма?


Арнайы дайындап әкелген тесттерге жауап береді.


Дыбыстық колонкалар,электронды

қосымша, кестелермен

мазмұнды

суреттер.


Оқушы үшін:оқулық, оқушыдәптері(№1,

2).Таблицалар.Суреттер.

Қимақағаздар.

3мин

«Пазл » әдісі арқылы топтастыру

  • Қандай сөз құрадың?

  • Дос деген кім?

  • Достар туралы не айта аласың?

  • Достарың кімдер?

  • Олар мен бос уақытыңды бірге өткізесің бе?

  • Достықтың қандай бағалы қасиеттерін білесің?

  • Ендеше бүгінгі сабақта өтетін тақырыбымыз қандай болады?

Пазлды құрастырады


Сөзді тауып, тақырыпты ашады.(Менің достарым)



Ортасы15мин

(ҰЖ) 1-тапсырма «Еркін әңгіме» әдісі арқылы жүзегеасады.

Мақалда не туралы айтылған?

Ағаш тамырымен,адам досымен мықты.


Мәтінді оқып,сұрақтарға жауап бер.

  • Адамды дос болуға мәжбүрлеген дұрыс па?

  • Ондай адаммен өз ойыңды бөлісіп сырласуға бола ма?Дос, достық дегеніміз адамдар арасындағы жақсы қарым-қатынасты, бір-біріне деген сүйіспеншілік, жанашырлық сезімін айтамыз.

Достар бір-бірін ренжітпейді, керісінше нағыз достар бір-бірінқұрметтейді, сыйлайды,кешірімдіболады.

Достық сезім тек қана адамдар арасында емес, ел мен елдің арасындада болады. Мысалы, біздің Қазақстан

Республикасы басқа мемлекеттермен қандай достық қарым-қатынаста?


Саралау тәсілі: «Тапсырма» әдісі арқылы жүргізіледі.Кейбір оқушыға:

  • Өз достарыңның қимылдарын салу арқылы пародия жасау

Сергітусәті

Достар бірге жүреміз,

Біргеойнаймыз,күлеміз.

Достық туралы әңгімелейді.


Дескриптор:

  • Достық туралы әңгімелейді.

  • Сыныптасымен ой бөліседі.

  • Достықтың не екенін айтып,

сыныптас досымен әңгімелеседі.






.




Досына пародия жасау


Қимылдарды қайталайды.




ҚБ

« Қызықты күлегештер»арқылы

Бағалау


















Оқулық









Shape1

5мин









5мин









8мин

Бірге балық аулаймыз,

Міне,біздер

қандаймыз!


(Д) 2-тапсырма «Ашық микрофон» әдісі арқылы жүзегеасады.

Суреттерге қара.Сұраққа жауап бер:

  • Балалар бір-бірімен кездескенде қандай сөздер айтты?

  • Досыңның туған күнінене сыйлар едің?

  • Досыңа қандай тілек айтасың?

  • Балалар Арманның үйінде қандай ойын ойнады?

  • Ойынның қандай түрі ұлдарды, қыздарды қызықтырады?Достық – екі адам арасындағы ортақ ойлары мен істерінде ұқсастық байланысы бар қасиет.



«Достық үйінің»макетінқұрастыр




Сұрақтарға жауап береді.








Достық үйінің макетін құрастырады.






Жұптық жұмыс жасайды. Достыққа жататын сөздерді үй қабырғасына жазады. Сыныппен талқылайды.




ҚБ «Алақан, жұдырық»













ҚБ «Ек» жұлдыз, бір тілек» .


Оқулықсуреттері
















Жұмысдәптері








Керекті сөздер: сыйлық, ашу, бақыт, сыйластық, махаббат, қуаныш,бейбітшілік, білімсіздік.

Дәптермен жұмыс

А-2, В, С-1 тапсырмаларын орында.

Соңы2мин

Кері байланыс:«Білім пирамидасы» әдісі бойынша өтеді.


Үй тапсырмасы: Мәтінді оқы. Қоғамдық орындарда үнемі өзің көрсететін сыпайылық әдебі туралы әңгімелеуге

дайындал.

Тапсырма бойынша ой қорытып, өзіс-әрекеттерін айтады, сабаққа рефлексия жасайды.

«Білім пирамидасы» әдісімен өзін-өзі бағалау


Оқулық,дәптер



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.10.2024
163
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі