Өткенді
пысықтау
5мин
|
Өткен сабақты қайталау.
Балалар,өткен сабақта біз қандай тақырыпты
өттік?
Жарайсыңдар!
Ендеше, өткен сабақтар бойынша мен ойын дайындап
келдім.Сұрақтарға жауап беруге дайынсыңдар
ма?
|
Арнайы дайындап әкелген тесттерге жауап
береді.
|
|
Дыбыстық
колонкалар,электронды
қосымша, кестелермен
мазмұнды
суреттер.
Оқушы үшін:оқулық,
оқушыдәптері(№1,
№2).Таблицалар.Суреттер.
Қимақағаздар.
|
3мин
|
«Пазл » әдісі арқылы
топтастыру
-
Қандай сөз
құрадың?
-
Дос деген
кім?
-
Достар туралы не айта
аласың?
-
Достарың
кімдер?
-
Олар мен бос уақытыңды
бірге өткізесің бе?
-
Достықтың қандай бағалы
қасиеттерін білесің?
-
Ендеше бүгінгі сабақта
өтетін тақырыбымыз қандай болады?
|
Пазлды
құрастырады
Сөзді тауып, тақырыпты ашады.(Менің
достарым)
|
|
|
Ортасы15мин
|
(ҰЖ) 1-тапсырма «Еркін әңгіме»
әдісі арқылы
жүзегеасады.
Мақалда не туралы айтылған?
Ағаш тамырымен,адам досымен
мықты.
Мәтінді оқып,сұрақтарға жауап
бер.
-
Адамды дос болуға мәжбүрлеген дұрыс
па?
-
Ондай адаммен өз ойыңды бөлісіп сырласуға бола ма?Дос,
достық дегеніміз адамдар арасындағы жақсы қарым-қатынасты,
бір-біріне деген сүйіспеншілік, жанашырлық сезімін
айтамыз.
Достар бір-бірін ренжітпейді, керісінше нағыз достар
бір-бірінқұрметтейді,
сыйлайды,кешірімдіболады.
Достық сезім тек қана адамдар арасында емес, ел мен елдің
арасындада болады. Мысалы, біздің
Қазақстан
Республикасы басқа мемлекеттермен қандай достық
қарым-қатынаста?
Саралау тәсілі: «Тапсырма»
әдісі арқылы
жүргізіледі.Кейбір оқушыға:
Сергітусәті
Достар бірге жүреміз,
Біргеойнаймыз,күлеміз.
|
Достық туралы әңгімелейді.
Дескриптор:
-
Достық туралы
әңгімелейді.
-
Сыныптасымен ой
бөліседі.
-
Достықтың не екенін
айтып,
сыныптас досымен
әңгімелеседі.
.
Досына пародия жасау
Қимылдарды
қайталайды.
|
ҚБ
« Қызықты күлегештер»арқылы
Бағалау
|
Оқулық
|