ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Есенгулова Назира Токтагуловна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
Дүниетану 3-сынып |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
19– сабақ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Өнер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Менің елімнің нышандары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
3.3.5.1 Қазақстанның ресми емес нышандарының маңызын түсіндіру («Алтын адам», «Бәйтерек» монументі, «Мәңгілік ел» қақпасы). |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
Білім алушылар өз туған жеріңнің нышанын жасауды үйренеді Білім алушылар өз туған жеріңнің нышанын жасау арқылы, Қазақстанның ресми емес нышандарының маңызын түсінеді . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау критерийі |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 минут |
|
Ұйымдастыру
Дүниетану пәнін бастаймыз.Өнер бөлімін жалғастырамыз. Сабағымыздың тақырыбы: Менің елімнің нышандары Бүгінгі сабақта сен: Ресми емес нышандардың мәні мен мағынасын білетін боласың. Өз туған жеріңнің нышанын жасауды үйренесің. |
Оқушыларға сабақ тақырыбы мен мақсатын айтып, түсіндіру. |
|
Презентация № 1 3-сынып Дүниетану пәні Бөлім: Өнер 19-сабақ Тақырыбы: Менің елімнің нышандары Әзірлеуші: Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «№77 мектеп-гимназия»КММ Бастауыш сынып мұғалімі Есенгулова Назира Токтагуловна Презентация № 2 бет |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
«Мен бастаймын, ал сендер жалғастырасыңдар» ойыны. – Біздің еліміз – бұл … – Біздің Отанымыздың астанасы - … - Біздің елбасымыздың есімі … - Қазақстанның мемлекеттік рәміздері – олар … Дескриптор: Сөйлемдерді аяқтап айтады.Мемлекеттік рәміздерді атайды.. ҚБ: Жарайсыңдар! |
Мемлекеттік рәміздерімізді атау. |
Сөйлемдері аяқтап , толықтырады. |
Презентация № 3 бет |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
– Балалар, Мемлекеттің рәміздерден басқа,әрбір елдің ұлттық , ресми емес нышандары болады.Олар оның тарихымен,мәдениетімен, табиғатымен байланысты.Осындай нышандар Қазақ елінде де бар. «Ойлан тап» ойыны Тапсырма:Тірек мәтін арқылы қандай нышан жасырынып тұрғанын тап 1)Тірек мәтін Астана қаласындағы елдіктің айшықты белгісі.Биіктігі 20 метрге тең. Оның қабырғасындағы текшеде төрт мүсін бейнеленген.Бұлар –әйел –ана,ортағасырлық батыр,данагөй ақсақал және отанымыздың жауынгарі. Ақсақал- данышпандықтың белгісі; – Әйел-ана – отбасының ұйытқысы. «Ана» бейнесіне «Отан Ана», «Жер Ана», «Ана тілі» секілді ұлттық құндылықтар қоса қамтылған, -Орта ғасырдағы батырдың мүсіні қазақ батырларының батылдығын, ержүректілігін, ерліктерін бейнелейді. Осы екі мүсін Отанды қорғау қазақ ұлтының ежелден келе жатқан ең басты құндылықтарының бірі деген идеяны көрсетеді. -Бұл қандай нышан? Дескриптор: Тірек мәтін арқылы «Мәңгілік ел» қақпасы нышанын анықтайды. ҚБ: Жарайсыңдар! 2) Тірек мәтін Аңыз бойынша, кең далада Ғалам өзенінің жағасында үлкен терек, өмір ағашы Бәйтерек өсіпті. Қасиетті Самұрық құс алтын жұмыртқасын – бүкіл тіршілік иесіне жарық пен жылу сыйлайтын Күнді салу үшін өмір ағашы Бәйтерекке ұшып келіпті. Ал төменде жұмыртқаны жұтуға асыққан аш Айдаһар қолайлы сәтті күтіп жүреді. Айдаһар үнемі жұмыртқаны жеп қоя береді. Бірақ Самұрық құс оған қарамай, қайта- қайта келіп, жұмыртқасын салып кетеді. Самұрық пен айдаһар ненің символдары? Бұл аңызда жарық пен қараңғының, күн мен түннің, жаз бен қыстың, жақсы мен жаманның күресі бейнеленген. -Осы аңыз желісінде қандай нышан айтылып тұр? Дескриптор: Тірек мәтін арқылы «Бәйтерек» монументі нышанын анықтайды. ҚБ: Тамаша! 3) Тірек мәтін Алматыдан 50 километр жердегі Есік қорғанынан 17-18 жас шамасындағы сақ ханзадасы табылды. Оның киімі, аяқкиімі, баскиімі 4 мыңға жуық алтын әшекейлермен безендірілген. Сонымен қатар, ол жерден алтын жүзіктер, қарулар, түрлі ыдыс-аяқтар табылған. Алматы қаласындағы Республика алаңында қанаты бар барыстың үстінде тұрып басқарып тұрған билеуші бейнеленген монументі бар. Монумент – тәуелсіздіктің және мығым мемлекеттік биліктің символы. -Ол қандай нышан? Дескриптор: Тірек мәтін арқылы «Алтын адам» монументі нышанын анықтайды. ҚБ: Керемет! -Ресми емес нышандарға сонымен қатар жануарлар,өсімдіктер,заттар жатады. |
Ресми емес нышандардың мәні мен мағынасын білу. Ресми емес нышандардың маңыздылығын білу.
|
Ресми емес нышандардың мәні мен мағынасын біледі. Ресми емес нышандардың маңыздылығын біледі. |
Презентация № 4 бет Презентация № 5 бет Презентация № 6 бет Презентация № 7 бет |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 минут
|
Бекіту |
«Кім жылдам?» ойыны Тапсырма:Қазақстанның ресми емес нышандарын жылдам ата..
-Айбаттықтың,ержүректің нышанына айналған аң. -Батылдықтың,мықтылықтың,қайсарлықтың, Еркіндіктің символына айналған құс. -Қазақ даласының символына айналған,емдік қасиеті бар шөп. -Қазақ халқында киелі болып саналатын музыкалық аспап. -Ерте дәуірдің мұң-қайғысын,тіршілік атаулының тілін жеткізетін аспап. Дескриптор: Ресми емес нышанындарды анықтайды. ҚБ: Керемет!
Рефлексия Бүгін сабақта: ресми емес нышандарды білетіндеріңді еске түсірдіңдер. Білім деңгейлеріңді табыс сатысында белгілеңдер.
Сабақ аяқталды, сау болыңыздар! |
Тақырыпты меңгергенін анықтау
|
|
Презентация № 8 бет
Презентация № 9 бет 1-баспалдақ. Ресми емес нышандарды түсінбедім. 2-баспалдақ . Ресми емес нышандар туралы сұрағым бар. 3-баспалдақ. Ресми емес нышандар туралы түсіндім. 4-баспалдақ.
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ
САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ Мұғалімнің
аты-жөні: Есенгулова Назира
Токтагуловна Пән/Сынып: Дүниетану
3-сынып Қай аптаның нешінші
сабағы 19–
сабақ Тарау немесе бөлім
атауы: Өнер Сабақтың
тақырыбы: Менің елімнің
нышандары Оқу
мақсаты:
3.3.5.1 Қазақстанның
ресми емес нышандарының маңызын түсіндіру («Алтын адам», «Бәйтерек»
монументі, «Мәңгілік ел»
қақпасы). Бағалау
критерийі: Білім алушылар өз туған
жеріңнің нышанын жасауды үйренеді Білім алушылар өз туған
жеріңнің нышанын жасау арқылы, Қазақстанның ресми емес
нышандарының маңызын түсінеді . Саралап оқыту
тапсырмалары
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
Бірлескен жұмыс (1,2
тапсырма) Тапсырманы ұсыну және
дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну,
оқушылар өз бетімен орындауы Уақыты Кезеңдері Тапсырма Тапсырманың
мақсаты Бағалау критерийі Ресурстар 1
минут
Ұйымдастыру
Сәлеметсіздерме балалар!
Дүниетану пәнін бастаймыз.Өнер бөлімін
жалғастырамыз.
Сабағымыздың тақырыбы:
Менің елімнің
нышандары
Бүгінгі сабақта сен:
Ресми емес нышандардың мәні мен мағынасын білетін
боласың.
Өз туған жеріңнің нышанын жасауды
үйренесің.
Оқушыларға сабақ тақырыбы мен мақсатын айтып,
түсіндіру.
Презентация № 1
3-сынып
Дүниетану пәні
Бөлім: Өнер
19-сабақ
Тақырыбы: Менің елімнің
нышандары
Әзірлеуші: Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «№77
мектеп-гимназия»КММ Бастауыш сынып мұғалімі Есенгулова Назира
Токтагуловна Презентация № 2
бет
«Мен бастаймын, ал сендер
жалғастырасыңдар» ойыны.
– Біздің еліміз – бұл
…
– Біздің Отанымыздың астанасы -
…
- Біздің елбасымыздың есімі
…
- Қазақстанның мемлекеттік
рәміздері – олар …
Дескриптор:
Сөйлемдерді аяқтап айтады.Мемлекеттік рәміздерді
атайды..
ҚБ: Жарайсыңдар! Мемлекеттік
рәміздерімізді атау. Сөйлемдері аяқтап ,
толықтырады. Презентация № 3
бет 7-8
минут Жаңа
сабақ
– Балалар, Мемлекеттің
рәміздерден басқа,әрбір елдің ұлттық , ресми емес нышандары
болады.Олар оның тарихымен,мәдениетімен, табиғатымен
байланысты.Осындай нышандар Қазақ елінде де
бар.
«Ойлан тап»
ойыны
Тапсырма:Тірек мәтін арқылы қандай нышан жасырынып тұрғанын
тап
1)Тірек
мәтін
Астана қаласындағы елдіктің
айшықты белгісі.Биіктігі 20 метрге тең. Оның қабырғасындағы текшеде
төрт мүсін бейнеленген.Бұлар –әйел –ана,ортағасырлық батыр,данагөй
ақсақал және отанымыздың
жауынгарі.
Ақсақал- данышпандықтың
белгісі; – Әйел-ана – отбасының ұйытқысы. «Ана» бейнесіне «Отан
Ана», «Жер Ана», «Ана тілі» секілді ұлттық құндылықтар қоса
қамтылған,
-Орта ғасырдағы батырдың
мүсіні қазақ батырларының батылдығын, ержүректілігін, ерліктерін
бейнелейді. Осы екі мүсін Отанды қорғау қазақ ұлтының ежелден келе
жатқан ең басты құндылықтарының бірі деген идеяны
көрсетеді.
-Бұл қандай
нышан?
Дескриптор:
Тірек мәтін арқылы «Мәңгілік ел» қақпасы нышанын
анықтайды.
ҚБ: Жарайсыңдар!
2) Тірек
мәтін
Аңыз бойынша, кең далада Ғалам
өзенінің жағасында үлкен терек, өмір ағашы Бәйтерек өсіпті.
Қасиетті Самұрық құс алтын жұмыртқасын – бүкіл тіршілік иесіне
жарық пен жылу сыйлайтын Күнді салу үшін өмір ағашы Бәйтерекке ұшып
келіпті. Ал төменде жұмыртқаны жұтуға асыққан аш Айдаһар қолайлы
сәтті күтіп жүреді. Айдаһар үнемі жұмыртқаны жеп қоя береді. Бірақ
Самұрық құс оған қарамай, қайта- қайта келіп, жұмыртқасын салып
кетеді.
Самұрық пен айдаһар ненің
символдары?
Бұл аңызда жарық пен
қараңғының, күн мен түннің, жаз бен қыстың, жақсы мен жаманның
күресі бейнеленген.
-Осы аңыз желісінде қандай
нышан айтылып тұр?
Дескриптор:
Тірек мәтін арқылы «Бәйтерек» монументі нышанын
анықтайды.
ҚБ: Тамаша!
3)
Тірек мәтін
Алматыдан 50 километр
жердегі Есік қорғанынан 17-18 жас шамасындағы сақ ханзадасы
табылды. Оның киімі, аяқкиімі, баскиімі 4 мыңға жуық алтын
әшекейлермен безендірілген. Сонымен қатар, ол жерден алтын
жүзіктер, қарулар, түрлі ыдыс-аяқтар табылған. Алматы қаласындағы
Республика алаңында қанаты бар барыстың үстінде тұрып басқарып
тұрған билеуші бейнеленген монументі бар. Монумент – тәуелсіздіктің
және мығым мемлекеттік биліктің
символы.
-Ол қандай
нышан?
Дескриптор:
Тірек мәтін арқылы «Алтын адам» монументі нышанын
анықтайды.
ҚБ: Керемет! -Ресми емес нышандарға
сонымен қатар жануарлар,өсімдіктер,заттар
жатады.
Ресми емес нышандардың мәні мен мағынасын
білу.
Ресми емес нышандардың маңыздылығын
білу.
Ресми емес нышандардың мәні мен мағынасын
біледі.
Ресми емес нышандардың маңыздылығын
біледі.
Презентация № 4 бет
Презентация № 5 бет
Презентация № 6 бет Презентация № 7
бет 3
минут Бекіту
«Кім жылдам?»
ойыны
Тапсырма:Қазақстанның
ресми емес нышандарын жылдам
ата..
Жануарлар Өсімдіктер Музыкалық
аспаптар
-Айбаттықтың,ержүректің нышанына айналған
аң.
-Батылдықтың,мықтылықтың,қайсарлықтың,
Еркіндіктің символына айналған
құс.
-Қазақ даласының символына айналған,емдік қасиеті бар
шөп.
-Қазақ халқында киелі болып саналатын музыкалық
аспап.
-Ерте дәуірдің мұң-қайғысын,тіршілік атаулының тілін
жеткізетін аспап.
Дескриптор:
Ресми емес нышанындарды
анықтайды.
ҚБ: Керемет! Рефлексия Бүгін сабақта: ресми
емес нышандарды білетіндеріңді еске түсірдіңдер. Білім
деңгейлеріңді табыс сатысында
белгілеңдер. Сабақ аяқталды, сау
болыңыздар! Тақырыпты меңгергенін
анықтау Презентация № 8
бет Презентация № 9
бет
1-баспалдақ.
Ресми емес нышандарды
түсінбедім.
2-баспалдақ .
Ресми емес нышандар туралы сұрағым
бар.
3-баспалдақ.
Ресми емес нышандар туралы
түсіндім.
4-баспалдақ.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



















