Мотовациялық-қозғаушылық
|
Шаттық
шеңбері
- Менің Отаным өте
сұлу!
-Менің Отаным өте
бай!
-Менің Отаным
әдемі!
-Мен Отанымды, рәміздерімді
мақтан етемін!
|
Балалар шаттық шеңберіне
тұрып, бір біріне жылы лебіздерін
білдіреді.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
Кіріспе
әңгіме.
-Бүгін біз өзіміздің туған
жеріміз –Отанымыз туралы
әңгімелесеміз
-Қазақстан Республикасының
рәміздеріне не жатады?
-Елтаңбаның авторлы
кім?
-Тудың авторлары
кім?
-Гимннің авторлары
кім?
-Енді, балалар, ақын
Н.Қалқаның «Менің елімнің рәміздері» өлеңімен
танысамыз.
Рәміздерім елдігімнің
белгісі,
Білу керек бала дағы ең
кіші
Рәміздерім елтаңба, ту,
гимнді.
Рәміздерді жатқа білген жөн
кісі.
Дәптермен
жұмыс.
Дәптердегі тапсырманы
балаларға түсіндіру.
Балалармен жеке жұмыс
жүргізу.
Сергіту
сәті.
Біз кішкентай
баламыз
Өсіп өніп
толамыз
Күнге қарай
талпынып,
Көкке қолды
созамыз
Қанат қағып
ұшамыз
Қарлығаштай
самғаймыз.
Дидкатикалық
ойын: «Менің сүйікті
қалам»
Ойынның шарты: балалар
дөңгелене шеңберге тұрады. Ойын бастаушы «Сүйікті қалаңды ата!» деп
допты бір балаға лақтырады. Келесі бала ойынды одан әрі
жалғастырады.
|
Біздің
Отанымыз-Қазақстан.
Балалардың
жауаптары.
Балалар өлеңді қайталай отырып
жаттайды.
Қазақстан Республикасының
рәміздері тудың, гимннің, елтаңбаның авторларын
қайталайды.
Балалар жұмыс дәптеріндегі
тапсырманы орындайды.
Балалар қимылмен сергіту сәтін
орындайды.
-Менің сүйікті қалам
Астана!
-Менің сүйікті қалам
Алматы!
-Менің сүйікті қалам
Петропавл!
|
Рефлекциялық
түзетушілік
|
Қазақстан Республикасының бас
қаласы Астана.
Қазақстан қазба байлықтарға
өте бай.
Қазақстан Республикасының
рәміздерін құрметтеу керек
|
Балалардың толық жауаптары
тыңдалады.
Өлеңді жатқа айтып
береді.
|