Материалдар / Менің ең жақын досым
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Менің ең жақын досым

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сыныпқа арналған ҚМЖ
Авторы:
25 Қырқүйек 2023
360
3 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

МЕНІҢ ОТБАСЫМ ЖӘНЕ ДОСТАРЫМ

Педагогтің аты-жөні

Бурахан А.Б

Күні


Сынып: 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

12-сабақ. Менің ең жақын досым

Оқу бағдарламасына

сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.1.1 өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану;

2.5.1.1 мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша түрде қолдану.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар жасай алады: сөз тіркестерін қолданады, заттың іс-қимылын білдіретін сөздерді орынды қолданады.

Оқушылардың көбі жасай алады: өлеңді оқып, сөз тіркестерін қолданып, досын сипаттап береді.

Оқушылардың кейбірі жасай алады: мәтін құрауда заттың іс-қимылын білдіретін сөздерді орынды қолданады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (5 мин)

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Қуырмаш» ойыны арқылы саусақтарын санайды. Барлық бес саусақ бір қолға біріккендей,

туыстардың бірге тұруы «отбасы» болып табылатынын түсіндіреді.

Оқушылар мұғаліммен бірге санайды. Отбасы мүшелерін айтқан кезде, сол саусақ басына отбасы мүшелерін бейнелейтін

суреттер жапсырып, қимыл қосып орындайды.

ҚБ: Тамаша!

интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы (35

мин)

Жаңа сөздер: ғажайып, құлақ тосу, аласа бойлы, ұзын бойлы.

Жаңа сөздерді қайталайды.





1-тапсырма. Оқиық.

Досың туралы айт.

Үлгі: Менің досым ұзын бойлы, ... .

Дәптердегі №1 тапсырма. 2-тапсырма. Тыңдайық.

Менің достарым: Арлан, Бағлан, Гүлнұр, Айман. Олар – сенімді достар. Арлан велосипед тебеді. Бағлан футбол ойнайды. Гүлнұр сурет салады.

Айман коньки тебеді.


  • Балалар не істеді?







Дәптердегі №2 тапсырма.

  1. тапсырма. Айтайық. Сұраққа жауап бер.


  1. тапсырма. Жазайық.

Сенің досың не істейді?

Өлеңді оқып, досын сипаттап береді. Досын сипаттауда жаңа сөздерді қолданады.


Дәптермен жұмыс.

Суретпен жұмыс. Балалар не істеп жатқанын айтады.


Дескриптор:

  • өлеңді түсініп оқиды;

  • досын сипаттап айтады;

  • сұраққа жауап береді.


Сергіту сәті.

Балық жүзді таза суда,

Бір керіліп, бір жиырылуда. Жүзіп, жүзіп шаршағанда, Тығылады тасты құмға. (қимылмен көрсетеді)

Дәптермен жұмыс.

Іс-әрекетті білдіретін сөздермен сөйлемдер құрап айтады.








Сурет бойынша сөйлемдер құрап жазады.


Дескриптор:

  • сурет бойынша сұраққа жауап береді;

  • сурет бойынша мәтін құрайды;

  • суреттерді пайдаланады.

ҚБ: суретті анықтау



ҚБ: «Бес саусақ» әдісі













ҚБ:







ҚБ: өзін-өзі бағалау

сюжетті сурет

























суреттер, сызба


Сабақтың соңы (5 мин)

Кері байланыс. «3 таяқша» әдісі.

Бүгінгі тақырыпқа байланысты 1 сұрақ

1 жауап

1 идея


таяқша


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!