Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Менің еңбегім
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Есберген Айнель Бақбергенқызы,
бастауыш сынып мұғалімі педагог
2022-2023 оқу жылындағы педагогикалық
қызметіне сараптама
Туылған жылы:06.10.1999ж
Білімі: жоғары,.
Санаты:
Еңбек өтілі: 2 ж
Білім жетілдіру курсы: жоқ
Шығармашылық тақырыбым: «Бастауыш сыныпта жана әдістерді тиімді пайдалану». Мақсаты: .........
Күтілетін нәтиже:
Жұмыс кезеңдерім: .........
(ТАҚЫРЫПҚА БАЙЛАНЫСТЫ неше сабақ, сыныптан тыс жұмыс, баяндама оқыды, конференцияларға қатысты, баспа бетіне материалдар жариялады (қайда? Қашан?)
Мысалы. 2022-2023 оқу жылында шығармашылық тақырыбым бойынша атқарылған жұмыстар: бірлестіктің онкүндігі аясында «Аа әріпі» сабағын өттім. Сабқты оқушылардың шығармашылық пен сыни ойлау қабілеттерін арттыруға бағытталған «Миға шабу», «5 жолды сөйлем», «сәкестендіру кестесі» әдістерін пайдаландым. (осы үлгіде өткізген сабаққа талдау жасалу керек. Сонымен қатар, өткізген барлық іс-шарасын толық жазу қажет)
Білім сапа көрсеткіші
Менің сабақ беретін сыныбым 2А. Мұнда қазақ тілі, математика, әдебиеттік оқу, жаратылыстану пәндерінен сабақ бердім. Пәндер бойынша 2022-2023 оқу жылы оқушылардың білім сапасы 50%, бұл көрсеткіш 2021-2022 оқу жылмен салыстырғанда 5% артты(Ескерту: білім сапа төмендеген жағдайда себебін көрсету керек). Үлгерімі 100%. Ең жоғары білім сапа қазақ тілі пәнінен 48%. Ең төменгі көрсеткіш математика - 45%. Себебі, математика пәні бойынша олқылықтармен жүргізген жұмыстың сапасының төмендігі.
Кесте 1. Білім сапаның үш жылдық динамикасы
|
математика |
Қазақ тілі |
.... |
Жалпы білім сапа |
|
|
|
|
|
2021-2022 оқу жылы |
|
|
|
|
2022-2023 оқу жылы |
|
|
|
|
динамика |
|
|
|
|
Диаграмма
Оқушы жетістігі
Мектепте білім мазмұнын жақсартудың алғы шарттарының бірі – дарынды балаларды таба білу, оларды тәрбиелеп жетілдіру, бойындағы ерекше қасиеттерін дамытуға мүмкіндік туғызу. Осы қағиданың негізінде қабілетті балаларды түрлі байқауларға қатыстырып, жетістіктерге жетім. Атап айтсақ, қалалық пән олимпиадасында 5 А сынып оқушысы ...... жүлделі ІІІ орын иеленді, пән мұғалімі ...... Қалалық ғылыми жоба байқауында 9-сынып оқушы ..... ІІ орын, пән мұғалімі .....
Осы үлгіде 2022-2023 оқу жылында қатысқан барлық байқаулардың толық атауын, оқушының аты-жөнін, алған орнын, пән мұғалімін көрсетіп жазу керек.
Мектепішілік байқауды да көрсету керек, байқаулар №514 бұйрыққа сәйкес болу керек
Дарынды оқушылардың түрлі байқаулардағы жетістіктерінің динамикасы төменгідей:
|
Пән олимпиадасы |
Ғылыми жоба |
байқаулар |
|||
2021-2022 оқу жылы |
2022-2023 оқу жылы |
2021-2022 оқу жылы |
2022-2023 оқу жылы |
2021-2022 оқу жылы |
2022-2023 оқу жылы |
|
Мектепішілік |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Калалық |
жүлделі орын – 10 «Алғыс хат» -1 |
- |
- |
- |
- |
- |
облыстық |
|
|
|
|
|
|
Республи-калық |
- |
- |
- |
|
- |
- |
Инновациялық әретет
Ескерту: Бұл бөлімде оқушы жетістігі бөлімде көрсетілгендей мұғалім қатысқан барлық байқаулардың атауы, алған орны, пән мұғалімнің аты жөні көрсетілу керек. Сонымен қатар, баспа бетіне шыққан материалдар мен ғылыми-практикалық конференцияға қатысқан жұмыстар да жазылу керек. Мысалы, Ж.Жусипбекова «Педагогикадағы инновация» атты республикалық журналдың №12 санында «Бастауыш сыныпта оқытудың тиімді жолдары» мақаласын жарияласа, Г.Чукенова 2023 жылдың қантар айында ТарӨУ ұйымдастарған «Білім беру трендттер мен инновациялар» атты ғылыми-практикалық конференциясына қатысып, мақаласы жинаққа енді.
Мұғалімдердің шығармашылық тақырыптары, меңгерген технология атаулары көрсетілу керек
Сонымен қатар, қандай технологияны меңгерді, оны сабаққа қалай еңгізіп келеді, кімнің көмегіне жүгінеді, жаңартылған білім беру мазмұнындағы сыныптардағы іс-әрекеті
Педагогтің түрлі байқаулардағы жетістіктерінің динамикасы төменгідей:
|
Пән олимпиадасы |
Ғылыми жоба |
байқаулар |
|||
2021-2022 оқу жылы |
2022-2023 оқу жылы |
2021-2022 оқу жылы |
2022-2023 оқу жылы |
2021-2022 оқу жылы |
2022-2023 оқу жылы |
|
Мектепішілік |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Калалық |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
облыстық |
|
|
|
|
|
|
Республи-калық |
- |
- |
- |
|
- |
- |
Мұғалімнің баспа бетіне жариялымдарының үш жылдық салыстырмалы көрсеткіші (2020-2023 оқу жылдары)
р/с |
Оқу жылы |
Қалалық ғылыми-әдістемелік басылымдар және ғылыми практикалық конференциялар |
Облыстық ғылыми-әдістемелік басылымдар және ғылыми практикалық конференциялар |
Халықаралық және Республикалық ғылыми-әдістемелік басылымдар және ғылыми практикалық конференциялар |
1 |
|
|
|
|
2 |
2021-2022 оқу жылы |
- |
- |
- |
3 |
2022-2023 оқу жылы |
- |
- |
- |
|
динамика |
- |
- |
- |
Кабинеттің оқу-әдістемелік қамтамасыз етілу жағдайы
Ескерету: Кабинеттің жабдықталуы туралы толық жазу. Оның ішінде 2022-2023 оқу жылы кабинеттте қандай оқу-әдістемелік материалдармен қамтамасыз етілді
Атқарылған жұмыстарға SWOT талдау
Күшті тараптар:
-
-
-
Әлсіз тараптар:
-
-
-
Мүмкіндіктер:
-
-
-
Қауіп-қатер:
-
-
-
2022-2023 оқу жылында атқарған іс-шараларды талдай келе 2023-2024 оқу жылына келесі міндеттері қойдым:
-
-
-