Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Менің еңбегім туралы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: |
49.09.2021ж. |
|
Сынып: |
6 «В» Сынып жетекшісі: Абденкулова Т.Л. |
|
Тақырыбы: |
«Еңбек күні» |
|
Мақсаты: |
Еңбектің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру;еңбек жасай білу дағдыларын дамыту,еңбекке қызығушылықтарын арттыру, еңбектенуге, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. |
|
Күтілетін нәтижелер: |
Еңбек етуге деген қызығушылығы оянады; Еңбексүйгіштікке тәрбиеленеді; Еңбекті құрметтеуге үйренеді. |
|
Қолданылатын ресурстар: |
Интернет ресурстары, бейне жазбалар. |
|
Көрнекі құрал-жабдықтар: |
Еңбек туралы мақал – мәтелдер, нақыл сөздер. |
|
Сабақтың өту барысы: |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Сабақтың басы |
Сәлемдесу.Оқушыларды түгелдеу. Жағымды психологиялық дайындық Қызығушылықты ояту. Гүл өсірсең терлеп, Мұның аты – еңбек. Кесте тіксең зерлеп, Мұның аты – еңбек. Сабағыңды жөндеп, Әзірлесең еңбек. Қиындықтың бәрін, Еңбек қана жеңбек! Өлең шумақтары не жайында деп ойлайсыңдар? ...... «Ой шақыру» әдісі 1.“Еңбек”, “Еңбексүйгіштік”деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер? 2.Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? 3.Қандай адамды еңбекқор дейміз? 4.Сендердің қазіргі негізгі еңбектерің қандай? Даңқты шопан, «Дала академигі» Еңбек Ері Жазылбек Қуанышбаев туралы бейнефильм көрсету. https://www.youtube.com/watch?v=ieAHsT-g2oU Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау. «Егіншілер» «Кәсіпкерлер» , «Дәрігерлер» атты үш топқа бөлу. |
Өлең шумақтары не жайында екнін табады. Сұрақтарға жауап береді. Оқушылар фильмді көреді. 3 топқа бөлінеді. |
Сабақтың ортасы |
«Жалғасын тап» әдісі Еңбек ерлікке жеткізер, …( ерлік елдікке жеткізер ) Еңбек етпей елге өкпелеме, … ( егін екпей жерге өкпелеме ) Еңбек етсең емерсің, … ( ерінбесең жеңерсің ) Еңбегіне қарай — құрмет, … ( жасына қарай – ізет ) Еңбек адамның … ( екінші анасы ) Еңбек – ата, … ( жер – ана) Еңбек ет те мақтан, … ( ойнап күл де шаттан ) Еңбекке жастан, … ( өнерге бастан ) Топтық жұмыс. 1) Берілген мақал – мәтелдердің мағынасын ашу. 1 топ. «Егіншілер» Еңбек
етсең ерінбей, 2 топ. «Кәсіпкерлер» Еңбектің
наны тәтті, 3 топ. «Дәрігерлер» Еңбекпен
ер өседі, Еңбексіз ел кезгенің,ар үяттан безгенің. 2) Шығармашылық жұмыс 1 топ. «Егіншілер» Еңбек туралы шағын эссе жазу 2 топ. «Кәсіпкерлер» Еңбек туралы шағын әңгіме құрау 3 топ. «Дәрігерлер» Еңбек туралы 1-2 шумақ өлең құрастыру Келесі кезекті еңбек туралы жыр шумақтарына береміз. 1-оқушы:
"Адамды адам еткен -еңбек" дейді, 5-оқушы:
Ерінбей əркез еңбектен |
Мақалдар-мәтелдердің жалғасын табады. Оқушылар топтық жұмысты орындайды. Мақал – мәтелдердің мағынасын ашады. Шығармашылық тапсырманы орындайды. Жаттап келген жыр шумақтарын айтып береді. |
Сабақтың соңы Кері байланыс |
«Сұрақ–жауап» әдісі
1. Сонымен адам өміріндегі маңызы қандай? Қорытынды: мұғалім сөзі: Еңбек адамның денесін шынықтырып, мінез-құлқын қалыптастырады. Еңбек ету адам баласынан тапсырылған іске деген табандылық пен ынта-жігерді, құндылықты, тындырымдылық пен жауапкершілікті талап етеді. Адам ерінбей еңбек ету арқылы қуанышқа, шаттыққа бөленеді. Еңбексүйгіштік, еңбекқорлық және еңбекті бағалай білген адам ғана өмірде құрметке бөленетіндігін түсіндік деп ойлаймын. Қорыта айтқанда, адам тек еңбектің арқасында жетіліп дами бермек.
Кері байланыс. «Жүректен жүрекке» Оқушылар еңбек сөзіне қатысты бір-біріне тілек айтады. Тілек тек бүгінгі тақырыпқа сәйкес болуы керек. |
Сұрақтарға жауап береді. Оқушылар бір-біріне тілектерін айтады. |