Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
1.
Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)
Сәлемдесу.
Оқушылардың көңіл-күйін
сұрау.
«Күн шуағы» әдісі арқылы әр оқушы көршісіне жақсы
тілек айтады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстыру.
Сұрақтарға жауап
алу:
- Ертең деген
не?
- Ертеңгі күнімізді қандай
армандармен байланыстырамыз?
"Тастүлек" мультфильмін
тамашалау.
Кейіпкердің іс-әрекетіне
пікір білдіру.
Балаларға «Менің ертеңім
қандай?» тақырыбында ойлануды
ұсыну.
Шығармашылық
тапсырмалар:
1. Оқушылар өздерінің
болашақта кім болғысы келетіні туралы шағын әңгіме жазады немесе
сурет салады.
2. «Менің армандарым» атты
топтық жұмыс: балалар өз мақсаттарын топ ішінде талқылап, ортақ
постер дайындайды.
Әр топ өз жұмыстарын
қорғайды.
Сергіту сәті (5
минут):
«Менің болашағым» атты
қимыл-қозғалыс ойыны: әр бала өз мақсатына жету үшін қажетті
іс-қимылды қимыл арқылы көрсетеді (мысалы, кітап оқу, спортпен
шұғылдану, т.б.).
Қауіпсіздік сабағы:
ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ МҮМКІНДІКТЕРІ. АТА-АНАЛАРДЫҢ
ДАУЫСТАРЫМЕН ҚОҢЫРАУ ШАЛУ
Біздің өмірімізде жасанды интеллект жұмыс істейтін
гаджеттер пайда болды. Біз онымен сөйлесе аламыз, сұрақтар қоя
аламыз, тіпті ойын ойнай
аламыз.
Достардың, кейіпкерлердің немесе тіпті
туыстарының атынан шынайы диалог құра алады. Бала мұның жасанды
екенін түсінбей, цифрлық нысандарға сене бастауы
мүмкін.
-
Бұл қауіп-қатерлерге қалай қарсы тұруға
болады?
Білім және хабардарлық. Жасанды интеллектінің
алдау белгілерін қалай тануға болатынын білу маңызды. Интернеттен
көргендеріңнің бәрі бірдей шындық емес.
ЖИ көмегімен жасалған ертегіні
тамашалау.
Бұл ертегінің күнде көріп
жүрген ертегілерінен айырмашылығы неде екенін
сұрау.
«Болашақтағы
мен»
Балалардың суреттерін
алдын-ала алып, болашақта қандай мамандық иесі болғысы келетінін
сұрау. Оқушылардың армандары негізінде ЖИ көмегімен олардың
суреттерін өзгертіп көрсету. Оқушылар қандай сезімде болғанын
сұрау.

«Өздері армандаған мамандық
иелері болу үшін не істеу керек?» сұрағына жауап
алу.
«Менің сөзім» әдісі бойынша
кері байланыс береді.
|
Оқушылар көтеріңкі көңіл - күйде
сәлемдеседі.
Бір-біріне жақсы тілектер
айтады.
Білім алушылар әнұранды
орындайды.
Оқушылар берілген сұраққа жауап беріп, өз
ойларымен бөліседі.
Мультфильм кейіпкерінің болашаққа жету жолдарын
талқылайды.
Берілген тақырып бойынша сурет салып, әңгіме
құрастырады.
Постер
дайындайды.
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша
бағалайды.
Сергіту жаттығуларын
жасайды.
Оқушылар ертегіні тамашалап, өз ойларымен
бөліседі.
Оқушылар өз суреттерін қарап, сол кезде қандай
сезімде болғанын айтады.
Балалар өз армандарына жету үшін жақсы оқу
керектігін айтады.
«Менің сөзім» әдісі бойынша бүгінгі сабақта алған
білімдері мен әсерлерін айтып
өтеді.
|
https://www.youtube.com/watch?v=yLNXBKzZiS4
Парақтар, түрлі-түсті
қарындаштар
Постер, маркерлер
Стикерлер
https://youtu.be/h0fIWu0k50E?si=F099L9sBK25QoitB
https://faceswapper.ai/

|