Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақ тақырыбы: Пәні: Жаратылыстану
Қалайдұрыстамақтанукерек?
Мектеп: №127 ЖОББМ
Күні :
Мұғалімнің есімі: М.К.Ускенбаева
СЫНЫП: 1-сынып
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқумақсаты:
Барлық оқушылар: адамның өсуі және дамуы үшін керек қажет тіліктерді анықтау;
Оқушылардың басым бөлігі: қоршаған әлемнің құбылыстарын, үдерістерін және нысандарын зерттеу қажеттілігін түсін діру;
Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.
Ресурстар:
Қазақтың ұлттық тағамы туралы
Күтілетін нәтижелер:
Оқушылар:қандай азық-түліктің денсаулыққа пайдалы еке нін және олардан қандай тамақ әзірлеуге бола тынын түсінеді;дұрыс тамақтану ережесімен танысады;қазақтың ұлттық тағамдарының атауларын біледі.
Сабақтың мақсаты:
1.2.3.3 адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау
Сабаққабайланыстыдеректіматериалдар
Сабаққақатыстыескертпелер
Оқушыларға алдын ала ұлттық тағам түрлерін алып келулерін тапсыруға болады: қазақ, орыс, украин және т.б. Санитарлық-гигиеналық талап тардың орындалуын қадағалауды ұмытпаңыз.
Кіріспе тапсырма. Оқушылардан олардыңотбасындағы сүйікті тағамдарды естеріне түсіру лерін сұраңыз. Сосын мынадай сұрақтар қойыңыз: Отбасылық мерекелер қалай өтеді? Қандай тағамдарды сүйіп жейсіңдер? Кім аналарына ас әзірлеуге көмектеседі? Ол үшін не істейсіңдер? Не үшін тамақтану керек?
Қалай дұрыс тамақтану қажет? Төмендегі сұрақтарды тақтаға жазып қойыңыз.
Күніне неше рет тамақтану керек?
Мөлшеріқандай болу керек?Қайуақыттатамақтанғандұрыс?Қайтағамдытаңертең, ал қайсысынкешкежегендұрыс?Топпен талдап, ой-пікірлерін білдірулерін ұсы ныңыз.Жауабы:Дастарқанда шұжық, қазы, бауырсақтар, шелпек тер, жаңғақтар, жеміс-жидектер.Күнінетөртрет (немесе бес рет) тамақтануқажет. Мөлшерікөпболмауыкерек. Үнемібірмезгілдетамақтанғандұрыс, мысалы: 8.00 — таңғы ас, (11.00 — жеміс-жидекнемесешырын), 13.00 — түскі ас, 16.00 — бесіндік, 19.00 — кешкі ас. Таңғы ас нәрлі болу үшінботқажәнежеміс-жидекжегендұрыс. Ал кешкежұмыртқа, көгөніс, балықтанжасалғантағамдардыжегенпайдалы.Шеңбердегі азық-түлік. Оқушылар неліктен шеңбердің ішінде бейнеленген азық-түліктерді көп мөлшерде қолдануға тыйым салынғандығы ту ралы ойлансын. Барлық нұсқаларды тыңдап шы ғыңыз. Газдалған тәтті сусындармен шөлді басуға болмайтынын, себебі олардың құрамында көп мөл шерде қант болатынын айтыңыз. Тез дайындалатын азық-түліктердің де зиянды екенін айтып өтіңіз. Олар туралы сабаққа арналған арнайы материал дарды қолдана отырып айтып беріңіз.ДастарқанСуреттегі барлық тағам түрлерін ата. Сен олар туралы не білесің? Қалай дұрыс тамақтану керек?
Бағалау
Оқушылар қандай азық-түліктен жасалған тағамдар пайдалы болатынын түсінеді.Әжеңе көмектес. Оқушылар тек пайдалы азық-түліктерден дайындалған тағамдарды бояйды. Тағамдарды дұрыс бояған оқушыларды анықтаңыз. Егер оқушылар неліктен дәл осы тағамды таңдағанын түсіндірсе, жақсы болады. Осы тапсырманы орындай алмаған оқушыларға көмектесіңіз.Жауабы:Жеміс, көгөніс, піскен ет, қымыз, шырынды бояу керек.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз