Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Менің ішкі әлемім" мақала
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Хаттама
Тақырыбы: «Менің ішкі әлемім» тренинг
Мақсаты: өмірде адамнан асқан құндылық жоқ екендігін түсіндіре отырып, бақытты өмір сүру үшін өзін-өзі психологиялық тұрғыдан дайындауға, жеке қасиеттерін білуге тәрбиелей отырып, дұрыс қарым-қатынасқа түсу мәдениетін және жағымды «Мен» концепциясын қалыптастыру.
Қатысқаны туралы мәлімет: 7 сынып оқушылары
Жүру барысы:
-
Амандасу – «таныстыру» жаттығуы.
-
«Автопортрет» жаттығуы.
-
«Мен басқаның көзімен» жаттығуы.
-
«Сиқырлы қобдиша» жаттығуы.
-
«Өрмекші торы» жаттығуы.
-
«Жүйрік ой» жаттығуы.
-
«Қайта байланыс» жаттығуы
Оқушыларға өздерін сезіну жайлы, жеке тұлға ретінде өзін қалыптастыра білуге үйрету, мен концепциясын дамыту арқылы ішкі әлемімен бөлісу.
Қорытынды: Оқушыларға тренинг ұнады, ойларын еркін жеткізе алды, жаттығуларды еш кідірмей толықтай орындады.
Педагог-психолог: Тасбулатова Қ.Б
Хаттама
Тақырыбы: «Өзің тәрбиелеу өмір талабы»
Мақсаты: Оқушыларға тәрбиенің маңыздылығы туралы, өмірде тәрбиенің басты қасиет екендігін түсіндіру ұғындыру.
Қатысқаны туралы мәлімет: 8-9 сынып оқушылары
Жүру барысы:
Оқушыларға тәрбие адамның адамның негізгі түп нұсқасы жайлы айтылды. Әртүрлі ғалымдардың тәрбие туралы айтылған қанатты сөздерін айту, оның негізгі мағынасын ашу болды. Әңгімелесу кезінде оқушылар бірлесе әнгіме айтып, тәрбиенің негізгі адам бойындағы жақсы қасиет екенін ұғынды. Сонымен қатар өміріміз біздің тәрбиемізге әсер ететіні туралы әңгімелесу жүргізілді.
Қорытынды: Оқушыларға тренинг ұнады, мәселелерді шеше білді, керекті мазғұматтар алынды.
Ұсыныс: оқушылардың өмірге деген көз қарасын анықтау мақсатында пікір талас, дөңгелек үстелдер ұйымдастыру.
Педагог-психолог: Тасбулатова К.Б
Хаттама
Тақырыбы: «Қарама-қайшылықтың алдын-алу» тренинг
Мақсаты: Жасөспірімдердің мінез-құлқын бақылауға, кикілжіңнің күнделікті өмірде пайда болуы және алдын-алу мүмкіндіктерін жетілдіруге баулу, кикілжіңді шешудің жолдарымен таныстыру.
Қатысқаны туралы мәлімет: құрама топ
Жүру барысы:
Кикілжің алдын-алу туралы әңгімелесу, түсінік беру, дұрыс-бұрыстығымен сөйлесу. Қарам-қайшылық туралы тренингтер өткізілді. «Мен рахмет айтамын», «Өкпені еріту», «Суретпен жаттығу» т.б. тренингтер қолданылды.
Қорытынды: Оқушыларға тренинг ұнады. Өздерін іштей сезіне алғандығын айтты. Қарама-қайшылықтың , кикілжін, реніштің дұрыс емес екені, адамның көңіл-күйіне жағымсыз әсер ететі туралы түсінік алды.
Педагог-психолог: Тасбулатова Қ.Б
№ 5 Жалпы білім беретін орта мектеп
«Қобалжу, үрей, қорқынышты бас» тренинг
Педагог-психолог:Тасбулатова К.Б
2019-2020 оқу жылы
Хаттама
Тақырыбы: «Қобалжуды төмендетуге арналған» тренинг
Мақсаты: Қобалжуды төмендету, оқушыларды қиын жағдайдан шыға білуге үйрету, эмоционалды көңіл – күйлерін көтеру, топтасып жұмыс істеуге дағдыландыру.
Қатысқаны туралы мәлімет: 5, 6, 7 сынып оқушылары
Жүру барысы:
-
1.Сәлемдесу
-
2. Комплименттер
-
3. «Мен» жаттығуы
-
4. «Ну ормандағы жаңбыр» жаттығуы.
-
1.«Мен кіммін?» жаттығуы.
-
2. «Ойлануға арналған балықтар» жаттығуы.
-
3. Аутотренинг
-
4. «Ұжымдық сурет»
-
5. «Кірпі» жаттығуы.
-
«Өмір коллажы»
-
Рефлексия
Қобалжуды басу, төмендетуге арналған тренинг болды. Оқушылар қобалжуды басу үшін ең бірінші сенімділік керектігі айтылды. Адам өзіне сенім болу арқылы қобалжуды баса алады. Әрбір сәтсіздік ол қайталана бермейтіні туралы, өмірде қиындықтарға төзе білуге үйрету мақсатында әңгімелесу болды. Оқушылар тренинг арқылы қобалжу, үрейді женуге болатыны жайлы, қобалжудың болмауы балаларға еркінділік, сенімділік беретіні туралы айтылды. Ситуациялық көрініс арқылы балаларға қобалжудан шығу жолын көрсетті.
Қорытынды: Оқушыларға тренинг ұнады. Өздерін жақсы қырларын көрсете алды. Қорқынышты, үрейді, қобалжуды женуге болатыны туралы ескерілді.
Ұсыныс: мектепщілік үрейді төмендету мақсатында сынып жетекшілермен, пән мұғалімдерімен жұмыстану, сыныптармен тренигтер өткізу.
Педагог-психолог: Тасбулатова К.Б
Тренингтің мақсаты: Оқушыларды қиын жағдайдан шыға білуге үйрету, Оқушылардың эмоционалды көңіл – күйлерін көтеру, топтасып жұмыс істеуге дағдыландыру.
Көрнекілігі: интерактивті тақта ( презентациялар), түрлі түсті бояулар, журналдар, қима - қағаздар, күннің суреті, релаксацияға арналаған әуендер, жүрекше, ватман,
Тренингтің болжамданған нәтижесі: Оқушылардың өздерін қайталанбас жеке тұлға екенін ұғындыру, топпен бірге жұмыс істеуге дағдыландыру.
Сыныбы: 9
Жоспары: І.Ұйымдастыру кезеңі
1.Сәлемдесу
2. Комплименттер
3. «Мен» жаттығуы
4. «Ну ормандағы жаңбыр» жаттығуы.
ІІ.Негізгі кезең.
1.«Мен кіммін?» жаттығуы.
2. «Ойлануға арналған балықтар» жаттығуы.
3. Аутотренинг
4. «Ұжымдық сурет»
5. «Кірпі» жаттығуы.
ІІІ.Қорытынды.
1. «Өмір коллажы»
2. Рефлексия
Жүргізу барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. «Сәлемдесу»
Мақсаты: топта психологиялық ахуал орнату, балалардың көңіл – күйін көтеру.
Оқушылар жұптасып, бір – бірінің алдына тұрып, амандасу рәсімін орындайды. Оқушыларға қимылдарды орындау арқылы амандасу ұсынылады. Балалар қисылдарды тез орындау қажет. Сонымен, көзбен, оң қолмен, сол қолмен, өкшемен,бірінші иықпен, екінші иықпен, оң құлақпен, сол құлақпен, оң тіземен, сол тіземен, бірінші шынтақпен, екінші шынтақпен, арқамен.
2. Комплименттер айту.
Мақсаты: оқушылардың көңіл – көтеруіне арналған жаттығу.
Оқушылар шеңбер құрып тұрып, бір – біріне кезекпен – кезек қолдарына шеңберлі көңілді күннің суретін беріп, жағымды сөздерді айтады. Мысалы: Жанар, сенің күлкің өте әдемі, өзіңе жарасымды.
3. «Мен» жаттығуы.
Мақсаты: оқушылар өздерінің сыныптастары жайлы қосымша ақпарат алу.
Балалар кезекпен кезек орындарынан тұрып, «Ал сендер білесіңдер ме, мен...» сөйлемін аяқтауға ұсынылады. Әрине айтылған сөйлем шындық болуы шарт. Мысалы: Ал сендер білесіңдер ме, мен жазда Тайланд еліне бардым. Ал сендер білесіңдер ме, мен шоколадты балмұздақты жақсы көремін.
4. «Ну ормандағы жаңбыр» жаттығуы.
Мақсаты: иық, мойын,омыртқалардағы бұлшықет түйсінуінен арылту,босаңсыту
Нұсқау: Қанекей бір біріңе тығыз тұрыңыздар.Өздеріңізді ну ормандағыдай елестетіңіздер.Ауа-райы алдыме н керемет еді, күн ыстық, ашық және қапырық болатын. Міне, кішкене жел тұрды,алдыңызда тұрған адамның арқасынан қолыңызбен жеңіл қимылдар жасаймыз.Жел күшейіп қол қимылы жылдам бола түсті.Дауыл басталды,қол қимылдары да айналдыра жасалып, күшейді.Сосын жауын жауды (Жұбыңыздың арқасына жеңіл түрде қағасыз, нөер басталды.Саусақтарымен қимылдар жасап, алақан жоғары төмен жүргізесіз.) Нөсер үдей түсті саусақтарыңызбен қатты қағасыз.Қайта қатты нөсерлетті,ақ жауын жауды,дауыл тұрды,қатты жел тұрды, ол қайта басылды. Сосын табиғат тынышталды. Қайта күн шықты.
ІІ.Негізгі кезең.
1.«Мен кіммін?» жаттығуы.
Нұсқау: Оқушыларға түрлі түсті түсті қағаздар ұсынылады. Оқушылардың әрқайсысы өздерінің көңіл – күйлеріне байланысты түсті таңдап, парақтың ортасына шеңберге өздерінің көңіл күйлеріне байланысты эмоцияны салады. Оның астына Мен... деген сөйлемін аяқтайды. Мысалы: «Мен лидермін, мен спортсменмін, мен әншімін, мен ақылдымын, т.с.с.»
2. «Ойлануға арналған балықтар» жаттығуы.
Мақсаты: оқушылардың қиын жағдайдан шыға білуге үйрету, бір – бірімен пікірлесу.
Нұсқау:Топтың әр қатысушысы «балық аулайды», өзенде жүзіп жүрген жағдаяттары бар үлестірмелі балықтарды алады да, жағдаяттарды шешеді, балалар бір – бірін тыңдап, өз пікірлерін ортаға салады.
3. Аутотренинг.Ең бірінші өз бойындағы эмоциялық қобалжуын, қорқынышы мен үрейінен тазарту. Бүкіл сана, бүкіл ой тек тыныс алумен тыныс шығаруға көңіл бөлу қажет. Мұрынмен терең дем алып, 2-3 секунд іште ұстап, ауызбен сыртқа шығару.(3 рет). Әр оқушы өз ішінен бекіту сөздерін айтады.
-
Менің қолымнан бәрі келеді,
-
Мен – күштімін,
-
Мен өзіме сенемін,
-
Менің қолымнан келмейтін нәрсе жоқ,
-
Мен өмірге келгеніме өзімді бақытты санаймын.
Топпен бірге «Ризамыз бұл өмірге, ризамыз!», «Біз бақытты жандармыз!», «Бәрі жақсы болады!»
4. «Ұжымдық сурет»
Мақсаты: оқушыларды топта бірлесіп істеуге үйрету.
Қатысушыларға таза парақ таратылып беріледі. Сол берілген парақтың бірінші бетіне салғысы келетін суреті жайлы жазады. Ал екінші бетіне сол суретін салады да, екінші көршісіне береді. Көршісі сол суретті ары қарай жалғастырады. Яғни соңында автордан басқалары суретке қарап суретке тақырып қояды. Аталған тақырып автордың тақырыбымен салыстырылады.
5. «Кірпі» жаттығуы.
Мақсаты : Түрлі қарым-қатынас ситуацияларында байланыс орнату мүмкіндігін кеңейту.
Нұсқау : Топтың бір мүшесі кірпіні бейнелейді. Ол орындыққа отырады да, «Оралып» алады. Мысалы : Басын тізесіне тығып, көздерін жұмады, өзін құшақтап алады, осылайша топпен сөйлескісі келмейтін бейнені келтіреді. Әрі ол психологиялық тұрғыдан «Өзіммен-өзі» тереңге кетеді. Қалған мүшелер кезекпен оралған кірпіні ашуға тырысады. Түрлі әдістер қолданылады яғни, құлаққа сыбырлаудан бастап, түрлі әрекеттерге дейін.
Нәтижелерді талқылау: Егер сіз өзіңізге белгілі барлық, бірақ кірпі солай жазылмаған күйінде қалса, сіз қарым-қатынаста өзге адамның күйін нәзік сезе қоймайсыз. Егер де «Кірпі» жазылып, сізбен сөйлескісі келсе, онда қарым-қатынаста өте талантты адамсыз. Сізде эмпатия бар / яғни, өзгені интуитивті сезіну / және өзгелерге деген ұқыпты жылы қатынас бар.
ІІІ.Қорытынды.
1. «Өмір коллажы»
Оқушылар екі топқа бөлініп, баяу әуен қойып, оқушыларға өмір коллажын жасау ұсынылады. Қатысушылар өдерінің өмірге деген позитивті көзқарастарын білдіреді. Оқушыларға ұсынылатын заттар: түрлі түсті бояулар, карандаштар, маркерлер, позитивті смайликтер, журналдардың кескіндер, түрлі түсті қағаздар. Әр топ өздерінің жұмысын қорғау қажет.
2. Рефлексия
Қатысушылар шеңбер құрып, бір – бірінің иығына сол қолды қойып бірігіп жұмыс істегендеріне алғыстарын білдіреді, жылы тілектерін айтады.
Хаттама №3
Күні: 27.09.19
Тақырыбы: Бейімделу кезіндегі 5-ші сыныптағы қиындықтар
Мақсаты: ата-аналарға бейімделу кезіндегі қиындықтарды түсіндіру.
Қатысқаны туралы мәдімет: 5 – сынып
Жүру барысы:
1 қыркүйекте мектепке келген бесінші сынып
оқушысы үшін көптеген заттар жаңа болып көрінеді. Сондықтан
бейімделу қажеттілігі туындайды. Мұндай жағдайда бала қандай
қиындықтарға тап
болады?
Бастауыш мектеппен салыстырғанда бесінші
сыныпта оқыту шарттары түбегейлі
өзгереді:
1. Балалар негізгі бір мұғалімнен сынып
жетекшісі мен пән мұғалімдеріне ауысады, жаңа мұғалімдер әр баланың
ерекшеліктері мен оқу мүмкіндіктерін әлі біле
қоймайды;
2. Сабақтар әр кабинеттерде
өткізіледі;
3. Кейбір балалар басқа мектептерден ауысып
келді немесе басқа қалалардан келді, яғни ұйым ортасын
ауыстырды;
4. 5 сыныпта оқу жүктемесі
қосылды.
Зерттеу бойынша оқушылар бесінші сыныпта
оқудың басында бірінші сыныпта оқығандай сипаттағы жаңа оқу
жағдайларына бейімделу кезеңін бастан
кешеді.
Қорытынды: оқушыларға бейімделу кезінде кездесетін қиындықтары, не себептен бейімделуде кедергілер болатыны баяндалды.
Педагог – психолог: Тасбулатова К.Б.
Хаттама
Тақырыбы: «Достық және махаббат» тренинг
Мақсаты: Оқушылардың арасында жағымды қарым-қатынас орнату, бір-бірін сыйлауға, адал дос болуға және қоршаған ортамен дос болуға үйрету, коммуникативті өрісті дамыту.
Қатысқаны туралы мәлімет: 8 сынып оқушылары
Жүру барысы:
-
Шаттық шеңбері
-
Сұрақ – жауап
-
Мәтінмен жұмыс.
-
Дәйек сөз.
-
Тыныштық сәті.
-
Достық .Бірлік » үйін салу
-
Өміршеңдік ережесі
Қорытынды:
Тренинг өз мақсатына жетті. Адам қарым-қатынастағы достық ұғымы туралы түсінік берілді. Оқушылардың арасында достық сезімдерін дамытуға ықпал етілді.Оқушылардың көңіл-күйлері көтеріліп, сергіп қалды.
\
Педагог-психолог: Тасбулатова К.Б
770 ₸ - Сатып алу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
тақырыптармен дайындаймыз