«М.Әуезов атындағы орта мектеп» КММ
«Менің жарқын болашағым»
5 ші сыныпқа арналған тренинг
Орындаған: Даулетханова М.Д
2016 жыл
Зайсан қаласы
Менің жарқын болашағым
Тренинг мақсаты: - оқушылардың араласуы, бір-бірін жақсы тануға мүмкіндік жасау. Оқушылардың 5 сынып оқуына мақсаттарын қоюға көмектесу.
Қатысушылар: 5 сынып оқушылары
Керекті құралдар-жабдықтар: «иа», «жоқ», кейде» деген табличкалар; «Менің мақсатым» бланкы.
Сәлемдесу.
«Есімді сыбырлау» жаттығуы.
Оқушылар сыныппта еркін жүріп, жүргізушінің белгісі бойынша оқушылар бір-біріне сыбырлап, өз есімдерін және оның есімін айту керек. Одан кейін кешегі жағымды оқиғаларын бір-бірімен сыбырлап айтуы керек.
«Кім оны ... тап» жаттығу
Жүгізуші әр түрлі бекітулерді оқиды, оқушылар сол бекітулермен келіссе, онда «иа» (көңілді түр) табличкаға, егер келіспесе «жоқ» (мұңайып түр ) деген табличкаға барып тұрады. Енді бір вариант «кейде» (ойланып тұрған түр) деген табличка барып тұрады.
-
Мен саяхатқа шыққанды ұнатамын.
-
Менің казіргі көңіл күйім күз сияқты салқын.
-
Мен күнделікті тісімді жууамын.
-
Мен мұнды фильмдерді көрсем, көңілім босап кетеді.
-
Мен қыз бен ұлдың құқықтары бір деп ойлаймын.
-
Мен музыка тыңдағанды ұнатамын.
-
Алдыңғы айда жаңа кітап оқыдым.
-
Мен музыкалық аспапта ойнаймын.
-
Мен шет тілінде сойлеймін.
-
Мен оқығанды ұнатамын.
-
Мен үй жұмыстарын істеймін.
-
Мен өзім үшін тұра аламын.
-
Мен – ақкөңілмін.
-
Менің басқа сыныпта достарым бар.
Әрбір бекітуден кейін, табличкаларға ауысыға мүмкіндік беру, және оқушылардан неліктен олай жауап бергенін сұрау.
«Бастауышпен қош айтысу» жаттығуы.
Бұл жаттығуды орындауда жағымды естеліктерді, жетістіктерін, мадақтамаларын есіне түсіру.
Тренер: бүгін сендерге бастауыштағы ерекше естерінде қалған естеліктерін айтуды ұсынамын. Өзіңізге ыңғайлы болу үшін өткен шақтан нені алар едіңіз? Еркін отырамыз. Көзді жұмып, терең демаламыз. Елестетеміз, ең алғашқы мектепке келген кезің, жүрегің қуанышқа толы, өзіңді басқа балалардан ересек сезінесіз. Алғашқы қоңырау соғылды. Сен 4 жыл оқитын сыныбына кірді, бұл қандай кабинет екен? Оның әрбір заттарын есіңе түсір. Айналаң жаңа балалар, ортасында болашақ достарында жүр. Сыныпқа кірген қай орындыққа барып отырдың? Өзіңнің алғашқы дәптерінді, мұғалім мақтаған кезіңді, жетістіктеріңді елестет. Сен үшін өте көңілді, қызықты кездерің? Естеріңе түстіме? Ал енді кері қайтамыз. Сен енді осындасын, сыныптасын. Енді көздеріңді ашыңдар.
Балалар өз әсерімен бөлісу.
«Доппен ойын» жаттығуы.
Допты бір біріне бере отырып, мына фразаны аяқтау. « Мен 5 ші сыныпты ........ қалаймын.»
Жаттығудан кейін оқушыларға «Менің мақсатым» бланкасын таратып, оған оқушылар 4 негізгі арманын немесе мақсатын жазуды ұсынады. Жазбас бұрын, мына сөйлемді айту керек: «Мен қалауымды орындау үшін, мен не істей аламын...» .
Бланкыны оқушылар өз еркімен бояуға, сәндеуге болады.
«Кері байланыс»
Оқушылар тренингтен алған әсерлермен бөлісіп, тренингті аяқтау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Менің жарқын болашағым" 5 сынып оқушыларына арналған психологиялық тренинг
"Менің жарқын болашағым" 5 сынып оқушыларына арналған психологиялық тренинг
«М.Әуезов атындағы орта мектеп» КММ
«Менің жарқын болашағым»
5 ші сыныпқа арналған тренинг
Орындаған: Даулетханова М.Д
2016 жыл
Зайсан қаласы
Менің жарқын болашағым
Тренинг мақсаты: - оқушылардың араласуы, бір-бірін жақсы тануға мүмкіндік жасау. Оқушылардың 5 сынып оқуына мақсаттарын қоюға көмектесу.
Қатысушылар: 5 сынып оқушылары
Керекті құралдар-жабдықтар: «иа», «жоқ», кейде» деген табличкалар; «Менің мақсатым» бланкы.
Сәлемдесу.
«Есімді сыбырлау» жаттығуы.
Оқушылар сыныппта еркін жүріп, жүргізушінің белгісі бойынша оқушылар бір-біріне сыбырлап, өз есімдерін және оның есімін айту керек. Одан кейін кешегі жағымды оқиғаларын бір-бірімен сыбырлап айтуы керек.
«Кім оны ... тап» жаттығу
Жүгізуші әр түрлі бекітулерді оқиды, оқушылар сол бекітулермен келіссе, онда «иа» (көңілді түр) табличкаға, егер келіспесе «жоқ» (мұңайып түр ) деген табличкаға барып тұрады. Енді бір вариант «кейде» (ойланып тұрған түр) деген табличка барып тұрады.
-
Мен саяхатқа шыққанды ұнатамын.
-
Менің казіргі көңіл күйім күз сияқты салқын.
-
Мен күнделікті тісімді жууамын.
-
Мен мұнды фильмдерді көрсем, көңілім босап кетеді.
-
Мен қыз бен ұлдың құқықтары бір деп ойлаймын.
-
Мен музыка тыңдағанды ұнатамын.
-
Алдыңғы айда жаңа кітап оқыдым.
-
Мен музыкалық аспапта ойнаймын.
-
Мен шет тілінде сойлеймін.
-
Мен оқығанды ұнатамын.
-
Мен үй жұмыстарын істеймін.
-
Мен өзім үшін тұра аламын.
-
Мен – ақкөңілмін.
-
Менің басқа сыныпта достарым бар.
Әрбір бекітуден кейін, табличкаларға ауысыға мүмкіндік беру, және оқушылардан неліктен олай жауап бергенін сұрау.
«Бастауышпен қош айтысу» жаттығуы.
Бұл жаттығуды орындауда жағымды естеліктерді, жетістіктерін, мадақтамаларын есіне түсіру.
Тренер: бүгін сендерге бастауыштағы ерекше естерінде қалған естеліктерін айтуды ұсынамын. Өзіңізге ыңғайлы болу үшін өткен шақтан нені алар едіңіз? Еркін отырамыз. Көзді жұмып, терең демаламыз. Елестетеміз, ең алғашқы мектепке келген кезің, жүрегің қуанышқа толы, өзіңді басқа балалардан ересек сезінесіз. Алғашқы қоңырау соғылды. Сен 4 жыл оқитын сыныбына кірді, бұл қандай кабинет екен? Оның әрбір заттарын есіңе түсір. Айналаң жаңа балалар, ортасында болашақ достарында жүр. Сыныпқа кірген қай орындыққа барып отырдың? Өзіңнің алғашқы дәптерінді, мұғалім мақтаған кезіңді, жетістіктеріңді елестет. Сен үшін өте көңілді, қызықты кездерің? Естеріңе түстіме? Ал енді кері қайтамыз. Сен енді осындасын, сыныптасын. Енді көздеріңді ашыңдар.
Балалар өз әсерімен бөлісу.
«Доппен ойын» жаттығуы.
Допты бір біріне бере отырып, мына фразаны аяқтау. « Мен 5 ші сыныпты ........ қалаймын.»
Жаттығудан кейін оқушыларға «Менің мақсатым» бланкасын таратып, оған оқушылар 4 негізгі арманын немесе мақсатын жазуды ұсынады. Жазбас бұрын, мына сөйлемді айту керек: «Мен қалауымды орындау үшін, мен не істей аламын...» .
Бланкыны оқушылар өз еркімен бояуға, сәндеуге болады.
«Кері байланыс»
Оқушылар тренингтен алған әсерлермен бөлісіп, тренингті аяқтау.
шағым қалдыра аласыз













