Материалдар / «Менің жетістіктерім» 6 сынып оқушыларына арналған тренинг
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Менің жетістіктерім» 6 сынып оқушыларына арналған тренинг

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылардың бір-бірімен жағымды қарым-қатынас жасауына қолдау көрсету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Желтоқсан 2017
5156
18 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Тақырыбы: «Менің жетістіктерім» 6 сынып оқушыларына арналған тренинг

Мақсаты: сынып оқушыларымен танысу, оқушылардың бір-бірімен жағымды қарым-қатынас жасауына қолдау көрсету.

Барысы:1.тапсырма «Қарлы шеңбер» жаттығуы 2 мин2. тапсырма. Менің бүгінгі көңіл-күйім суретін қағазға түсірейік. 2 мин3. тапсырма«Психологиялық сәт» 2 мин Оқушылар өзіңе ұнаған геометриялық фигуралардың кез - келгенін таңдауы тиіс. Әр фигура қандай да бір адам бойындағы қасиетті, қабілетті білдіреді. Әрқайсысымыз өзімізді танып көрелік.Шеңбер - Өте мейірімді, басқаның қайғысын да қуанышын да бөлісе алады. Көпшіл,ынталы, достары мен таныстары көп, пейілі кең, түйсігі жақсы дамыған адам.Шаршы - Лидер, ақпаратқа байқампаз, ұқыпты, еңбексүйгіш, жазуға ынталы, достары және таныстары шағын, көп сөйлегенді ұната бермейтін адам.Зигзаг - Шығармашылық қабілеті басым, үнемі ізденіс үстінде жүреді, ойын – сауыққа құмар, шығармашыл, болашаққа талпынысы жоғары, білімге ынталы адам.Тік төртбұрыш - Жаңа идеяларға жақын, білуге құмар, ізденгіш, батыл, көңіл – күйі өзгермелі, өзін көпшілікке көрсете бермейтін адам. Үшбұрыш - Өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған істі аяғына жеткізетін, көшбасшы, саясаткер, өз - өзіне сенімді адам.

Шығармашылық жұмыс.3 . тапсырма «Мен өзім туралы айта аламын» 3 минНұсқауАяқталмаған сөйлемдерді оқып, ойға келген сөйлеммен аяқтаңыз. Өте тез орындаңыз. Егер сөйлемді аяқтамасаңыздар, қалдырыңыз содаң соң толтырасыз. Шыншыл болыңыз.1.Нақты дос мен ойлаймын, ол_____________________________________ 2. Менің ойымша, менің тәртібім ___________________________________3. Мен болғым келеді ______________________________________________4. Менің отбасымда ең басты адам ____________________________________5. Балаларды жақсы көрмеймін, себебі ______________________________________6. Кейде мен өзімді ұстаймын ______________________________________________7. Менің үлкен кемшілігім бұл _____________________________________________8. Мен жақсы көремін ______________________________________________________9. Менің туыстарым менімен қарыматынас жасағанда __________________________10. Мен қорқамын бір күні ____________________________________________11. Мен ойлаймын менің анам ____________________________________________12. Менің тәртібім басқа балаларға қарағанда __________________________________13. Мен жиі ұрысамын деп ойлаймын ______________________________________14. Балалар топта біліп қояды деп қорқамын ________________________________15. Менің әкем болсын деп қалаймын __________________________________16. Мен ойлаймын менің анам _____________________________________17. Мен өзімді жақсы ұстаймын,бірақ ___________________________________18. Мен өзім жалғыз болғанда ___________________________________________19. Үйде маған жиі ұсыныстар айтады _____________________________________20. Мен өзім туралы ойлаймын _____________________________________________

4.тапсырма. «Мен кіммін, қандаймын». 2 мин
  • Мақсаты: өзінің менін анықтау, ішкі сезімін сыртқа шығару.
  • 10 сөз  жазуғаболады. 3 минут беріледі.
  • Мен Аселмін.
  • Мен әдемі, сұлуқызбын.
  • Мен сабырлын.
  • Мен ақылдымын.
  • Мен ........т.с.с


5. тапсырма «Кім жылдам?» жаттығуы 3 минМақсаты: Ой жылдамдығын дамыту.Қатысушылар шеңбер құрып отырады. Психолог қолында доп.Нұсқау: «Қазір біз бір - бірімізге доп лақтырамыз. Доп лақтырған адам мына үш сөздің «ауа», «жер» немесе «су» біреуін айтады, ал допты алған адам «ауа» деген сөзді естіген соң допты алса - құстардың аттарын, «жер» дегенде - аңдардың,«су» дегенде - балықтардың аттарын атайды. Ойын тез ойналу керек». Жұмыс барысында тренер қатысушыларды өз қарқындарын арттыруға қозғау саналады.Талдау: Ойынды жылдам ойнау қиын болды ма? Сөз ойлап табу жеңіл болды ма? Не қиындық туғызды?

«Жаңылыспаймын» сергіту жаттығуыҚатысушылар дөңгелене тұрып, кезекпен бірден отызға дейін, сосын кері қарай санайды. Үшке еселік санды айтатын адам сол санның орнына «Жаңылыспаймын» деп айтуы керек. Кім жаңылысса, сол ойыннан шығады.

6. тапсырма. Мына екі тақырыптың бірін таңдап, әңгіме жаз. 4 мин
  • «Мен әкемді не үшін жақсы көремін»
  • «Анам туралы тоқтамай жаза аламын»


7. «Менің отбасымның суреті» тақырыбында сурет салу. 3 мин Мақсаты: Оқушылардың отбасындағы орнын анықтау.

8. тапсырма. «Менің жетістікке жету жолдарым» 3 мин
  • Менің жақсы мінездерім, қасиеттерім
  • Менің қабілетім мен талантым
  • Менің жетістіктерім


9. «Сөзден сөзді ізде» ойыны. 3 мин Сөз беріледі, сол сөзден басқа сөздер құрастыру керек. Кім көп құрастырса, сол жеңімпаз. Мысалы: «Трансформатор» «Талдықорған» форма қорған матор тал т.б.

10. Қорытынды «Суретті тест» жаттығуы. 3 мин Психолог: балалар, бүгінгі тренингіміз қалай өтті? Барлығымыз қандай әсер алдық? Қорыта келе тренингтен алған әсерлерімізді осы «Суретті тест» жаттығуы арқылы білетін боламыз. Қатысушыларға ақ параққа күннің, бұлттың, жаңбырдың, жасыл шөптер бейнеленген парақ таратылады. Тренингтен алған әсерін, бір-біріне тілектерін сол берілген суреттердің біреуіне жазады.



Күннің суреті-тренингке қатысушының толық қанағаттанғаны, көңілденгені.Бұлттың суреті- алған әсері төмен.Жаңбырдың суреті- ешқандай әсер алмаған.Жасыл шөптер- көңілді, жақсы әсер алғаны.



















































































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!