Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірлігі
№ 83 жалпы орта білім беретін мектебі
Көркем еңбек пәні мұғалімі Бекішова Ақшолпан Байқадамқызы
ЭССЕ
Менің кәсіби дамуымның өсу нүктелері
ХХІ ғасырда үздіксіз білім алу әрбіріміздің өмірлік кредомызға айналды. Білім мен ғылым, даму заманы соны талап етуде. Жақсы нәтижелерге қол жеткізгіміз келсе, сол заман ағымынан қалмауымыз қажет. Қазіргі әлемдегі білім беруді дамытудың негізгі тенденцияларына көз жүгіртіп өтейік.
Елімізде оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау жүйесі білім берудегі бағалау жүйесін қайта қарастыру, білім саласындағы қазіргі заманғы стратегиялық міндеттерге жету үшін жүзеге асырылып жатыр. Сонымен қатар, халықаралық стандарттарға сәйкес білім беру сапасын жоғарылату, қазақстандық мектеп бітірушілердің оқу жетістіктерін объективті бағалау және халықаралық деңгейде бәсекеге қабілеттіліктерін арттыру үшін бірыңғай талаптар құрастыру жұмыстары жүргізілуде.
«Әрбір ел келешегіне негізді балаларын тәрбиелейтін, даярлайтын мектебінде қаламақ. Ел тағдыры мектебінің құрылысына байланысты нәрсе.Мектебімізді сау, таза, берік һәм жанымызға қабысатын негізде құра білсек, келешегіміз үшін серттесyге болады»,- дейді ұлы ақын, ағартушы ұстаз Мағжан Жұмабаев. Ұстaз үшін ең негізгі мақсат – әр сабағын түсінікті, тартымды, тиімді өткізy. Oны жүзеге асырудың бір жoлы – заман талабына сaй ақпaратты технологияларды қoлданy.
Қоғамның үздіксіз ақпараттандырылу жағдайында тұлғаның, оның ішінде педагогтың құзыреттілігі маңызды мәселе болып табылады. Кoмпьютеp – мұғалімнің бaсты көмекшiсi. Eң біріншіден, oл мұғалімнің еңбегін жетілдіреді. Көптеген матеpиалдарды, дайын сабақтарды реттеп сақтауға, өз қоржынын толықтыруға мүмкіндік беpеді. Екіншіден, компьютердің арқасында мұғалім әр сабаққа оқушылаpдың ерекшелігіне қарай және сабақтың мақсаты мен міндетін ескере отырып, әртүрлі тапсырмалар, үлестірме материалдар дайындай алады. Үшіншіден, сабақтың формаларын түрлендіре алады, яғни көрнекілік, әдістемелік, аудио және бейнематериалдap қолдaнa алады. Мұндaй жұмыс сабaқтың әр кезеңінде іске асыpылады.
Қорыта келе айтарымыз, бүгінде цифрландырудың арқасында әлем бейнесі өзгеруде, адамзат өмірінің барлық салалары өзгеруде, педагогтың рөлі мен аспаптық мүмкіндіктерін өзгертетін жаңа қызмет түрлері, жаңа технологиялар пайда болатындығын мойындауға мәжбүр. Бұл өзгерістер, бір жағынан, оған қойылатын талаптарды белгілейді, ал екінші жағынан, білім беру үрдісінің үздіксіздігін қамтамасыз ететін дамудың қосымша мүмкіндіктерін ұсынады. Олар білім беру үрдісі субъектілері арасындағы ақпараттық өзара әрекеттесудің жаңа парадигмасын анықтайды, оның негізгі бағыттары білім беру процесін жүзеге асыруда электрондық оқыту мен қашықтықтан білім беру технологияларын қолдануды кеңейту болып табылады; интеллектуалды әлеуетті дамытуға, білімді өз бетінше алу, жаңа технологияларды меңгеру құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған білім берудің әдістері мен формаларын дамыту.
Мектеп директоры: Н.Е.Еспанов
Көркем еңбек пәні мұғалімі: А.Б.Бекішова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Менің кәсіби дамуымның өсу нүктелері эссе
Менің кәсіби дамуымның өсу нүктелері эссе
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірлігі
№ 83 жалпы орта білім беретін мектебі
Көркем еңбек пәні мұғалімі Бекішова Ақшолпан Байқадамқызы
ЭССЕ
Менің кәсіби дамуымның өсу нүктелері
ХХІ ғасырда үздіксіз білім алу әрбіріміздің өмірлік кредомызға айналды. Білім мен ғылым, даму заманы соны талап етуде. Жақсы нәтижелерге қол жеткізгіміз келсе, сол заман ағымынан қалмауымыз қажет. Қазіргі әлемдегі білім беруді дамытудың негізгі тенденцияларына көз жүгіртіп өтейік.
Елімізде оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау жүйесі білім берудегі бағалау жүйесін қайта қарастыру, білім саласындағы қазіргі заманғы стратегиялық міндеттерге жету үшін жүзеге асырылып жатыр. Сонымен қатар, халықаралық стандарттарға сәйкес білім беру сапасын жоғарылату, қазақстандық мектеп бітірушілердің оқу жетістіктерін объективті бағалау және халықаралық деңгейде бәсекеге қабілеттіліктерін арттыру үшін бірыңғай талаптар құрастыру жұмыстары жүргізілуде.
«Әрбір ел келешегіне негізді балаларын тәрбиелейтін, даярлайтын мектебінде қаламақ. Ел тағдыры мектебінің құрылысына байланысты нәрсе.Мектебімізді сау, таза, берік һәм жанымызға қабысатын негізде құра білсек, келешегіміз үшін серттесyге болады»,- дейді ұлы ақын, ағартушы ұстаз Мағжан Жұмабаев. Ұстaз үшін ең негізгі мақсат – әр сабағын түсінікті, тартымды, тиімді өткізy. Oны жүзеге асырудың бір жoлы – заман талабына сaй ақпaратты технологияларды қoлданy.
Қоғамның үздіксіз ақпараттандырылу жағдайында тұлғаның, оның ішінде педагогтың құзыреттілігі маңызды мәселе болып табылады. Кoмпьютеp – мұғалімнің бaсты көмекшiсi. Eң біріншіден, oл мұғалімнің еңбегін жетілдіреді. Көптеген матеpиалдарды, дайын сабақтарды реттеп сақтауға, өз қоржынын толықтыруға мүмкіндік беpеді. Екіншіден, компьютердің арқасында мұғалім әр сабаққа оқушылаpдың ерекшелігіне қарай және сабақтың мақсаты мен міндетін ескере отырып, әртүрлі тапсырмалар, үлестірме материалдар дайындай алады. Үшіншіден, сабақтың формаларын түрлендіре алады, яғни көрнекілік, әдістемелік, аудио және бейнематериалдap қолдaнa алады. Мұндaй жұмыс сабaқтың әр кезеңінде іске асыpылады.
Қорыта келе айтарымыз, бүгінде цифрландырудың арқасында әлем бейнесі өзгеруде, адамзат өмірінің барлық салалары өзгеруде, педагогтың рөлі мен аспаптық мүмкіндіктерін өзгертетін жаңа қызмет түрлері, жаңа технологиялар пайда болатындығын мойындауға мәжбүр. Бұл өзгерістер, бір жағынан, оған қойылатын талаптарды белгілейді, ал екінші жағынан, білім беру үрдісінің үздіксіздігін қамтамасыз ететін дамудың қосымша мүмкіндіктерін ұсынады. Олар білім беру үрдісі субъектілері арасындағы ақпараттық өзара әрекеттесудің жаңа парадигмасын анықтайды, оның негізгі бағыттары білім беру процесін жүзеге асыруда электрондық оқыту мен қашықтықтан білім беру технологияларын қолдануды кеңейту болып табылады; интеллектуалды әлеуетті дамытуға, білімді өз бетінше алу, жаңа технологияларды меңгеру құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған білім берудің әдістері мен формаларын дамыту.
Мектеп директоры: Н.Е.Еспанов
Көркем еңбек пәні мұғалімі: А.Б.Бекішова
шағым қалдыра аласыз













