«Тексерілді»
________________әдіскер______________
«_____»___________201__г.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің картасы
Карта организованной учебной деятельности
Organized teaching activity№6
Өтпелі тақырып/Сквозная тема/Theme:Менің отбасым
Апта тақырыбы/Подтема недели/Subtheme: Менің көшем
Білім беру саласы/Образовательная область/ Educational area:Коммуникация
Бөлімдері/Разделы/Section:Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы/Тема/ Theme: Менің көшем
Мақсаты/Цель/The aim: Сөйлеу мәдениетін жетілдіре отырып,байланыстырып сөйлеуге
үйрету
Міндеттер/Задачи/ Tasks:
Білімділік/Образовательная/Educational: Сөйлеу мәдениетін жетілдіре
отырып,байланыстырып сөйлеуге ,сурет бойынша әңгіме құрастыруға үйрету;
Дамытушылық/Развивающая/Developmental:жол ережелерін білуге ,бағдаршам ережелері
туралы ұғымдарын дамыту.
Тәрбиелік/Воспитательная/ Teaching: Жолда жүру ережелерін сақтап , үнемі қолдануға
тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс/Словарная работа/ Vocabulary : көше , ереже, бағдаршам.
Алдын – ала жұмыс/Предварительная работа/Preparotory work :иллюстрациялар,
суреттерді қарау әңгімелесу, көркем әдебиеттерді оқу.
Көрнекі құралдар/ Оборудование/ Equipment: суреттер бағдаршам макеті, автобус макеті,
көңілді тіл бұрышындағы айналар, ойындар
Көптілді компоненті/Полиязычный компонент/ Trilingual component :көше – улица –trail,
жол –дорога – road,ереже – правила-the rule,бағдаршам – светофор -traffic light
Технологиялар/Технологии/Technology:
- Денсаулық технологиясы (сергіту сәті)
- Ойын технологиясы
- Жағдай арқылы оқыту технологиясы А.М.Матюшкин
- ИКТ ТЕХНОЛОГИИ –муз. центр
|
Іс-әрекет кезендері Этапы деятельности кезеңдері / Steps of the Lesson |
Тәрбиешінің іс-әрекеті Действия воспитателя/Educator steps |
Балалардын іс-әрекеті Действия детей Children steps |
Есеп /Учет/ Check of knowledge |
|
|
+ |
- |
|||
|
Мотивациялық – қозғаушы/ Мотивационно- побудительный/ Introductory part |
Балаларды саяхатқа шақырады,қайда баратындарын білу үшін туған қаласының,таныс жерлерінің фото суреттерін көрсетеді. Тәрбиеші балаларды үлкен,кең,автобус макетіне отырғызады. |
Жарты шеңбер бойы отырып,тәрбиешіні тыңдап,сұрақтарына жауап береді. Автобус макетіне отырады. |
|
|
|
Іздену – ұйымдастырушы/ Организационно –поисковый/ Main part |
«Туған қалама саяхат»ойыны Алдын ала ән күй залында немесе басқа кең жерде қаланың бір қиылыс орталығы жасалады.Автобус қаланың шетіне келіп тоқтайды.Тәрбиеші мен балалар автобус макетінен шығып,жазық алаңқайға барады. Жағдай арқылы оқыту технологиясы А.М.Матюшкин Таспа қосылып,жылаған дауыс шығады. Шымылдық арасынан қатты картоннан жасалған,қуат көзіне қосылған үш шамы бар бағдаршам макетін алып шығады. Үнтаспаға жазылған бағдаршамның сөзін қосады: «Менің шамдарым жұмыс істемей тұр,оны бір бала бұзып тастады.Енді қала көшелерінде адамдар мен көліктер қалай жүреді?И- и- и- и- и» - Балалар бағдаршамға көмек берейік ,оның көзін қайтару үшін 3 тапсырманы орындау керек. Егер 3 тапсырманы орындаса, 3 көзінің де жанатынын айтады. 1-тапсырма Балаларды«Көңілді тіл»орталығына бастап барады. Артикуляциялық жаттығу : Жел соқты:Ш- Ш- Ш,Ш- Ш- Ш, Гүлдер бір жаққа қисайды, Сосын басқа жаққа қисайды. Жел соғуын кұшейтті, Гүлдер айнала бұрылды: У- У- У,У- У, Жел қайта соқты: Ш- Ш- Ш,Ш- Ш- Ш. Әдемі хош иісті гүлді ара көріп, «З -з- з -з –з»деп гүлге қонды .Қоңыздар да«Ж- Ж- Ж,Ж- Ж- Ж»деп гүлге қонды. Тәрбиеші бағдаршамның көзін балаларға білдіртпей қосып,қызыл шамының жанғанын айтады 2 тапсырма: Сурет бойынша әңгімелесу «Жол ережелері» - Мына суретте не көріп тұрсыңдар? - Балалар не істеп жатыр ? - Көшеде доппен ойнаған дұрыс па ? - Қандай жол жүру ережелерін білесіңдер ? сөздік жұмыс: көше, ереже, бағдаршам Бағдаршамның сары шамының жаңғанын айтады. Сергіту сәтті : Дөңгелене тұрайық, Киіз үйді құрайық. Кереге батып керіліп. Уықтар боп иіліп. Киіз үйді құрайық. 3 тапсырма : «Қандай көлік артық? дид.ойыны Фланель тақтада орналасқан көлік түрлеріне(автобус, трамвай,жеңіл көлік,такси, жедел жәрдем)назарларын аударады. Жеңіл көлік,автобус,трамвай, кеме-артық көлікті тап. Бағдаршамның сары шамының жанғанын айтады. Үнтаспа қосылады:«Рақмет,балалар,енді менің шамдарымның барлығы жанып тұр.Сендер өз туған қалаларыңды жақсы көреді екенсіңдер,сол үшін мен сендерге мына қала картасын сыйлаймын».Тәрбиеші үлкен қала картасын алып шығып,балаларға көрсетеді. -Балалар,қандай әдемі карта,бұл қала картасымен біз келесі жолы танысамыз, -деп,бағдаршаммен қоштасып,автобус макетіне отырып,балабақшаға |
Жазық алаңқайға барып,тәрбиешіні тыңдайды.
Дыбысты тыңдайды,өз болжамдарын айтады.
Мұқият тыңдап,естеріне сақтайды.
Ұсақ құрылыс материалдарынан бағдаршамның көздерін құрастырады.
«Көңілді тіл» орталығына барады
Ш- ш-ш -ш»,«У-у-у-», «Ж -ж- ж- ж», «З- з -з -з- з- з»дыбыстарын қайталайды,қимылдарын жасайды.
сурет бойынша қойған сұрақтарға жауап береді
қимыл қөзғалыстарды өлең бойынша жасайды.
Көлік суреттерін тамашалайды.Ойланып тапсырманы орындайды.
Бағдаршамның сөздерін тыңдайды.
Картаны қызықтайды |
|
|
|
Рефлексивтік – коррекциялаушы/ Рефлексивно – корригирующий/ Final part |
Сұрақтар қойып,тақырыпты қорытады. Балаларды мадақтап,ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін аяқтайды. |
Сұрақтарға жауап береді. |
|
|
Күтілетін нәтижелер/Ожидаемый результат/Result:
Игереді / Воспроизводят/ Reproduce:сұрақтарға жауап береді
Түсінеді / Понимают/Understand:Жол жүру ережелерді
Қолданады / Применяют/Use:көлік түрлерін ажыратады атайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Менің көшем" екінші кіші тобы
"Менің көшем" екінші кіші тобы
«Тексерілді»
________________әдіскер______________
«_____»___________201__г.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің картасы
Карта организованной учебной деятельности
Organized teaching activity№6
Өтпелі тақырып/Сквозная тема/Theme:Менің отбасым
Апта тақырыбы/Подтема недели/Subtheme: Менің көшем
Білім беру саласы/Образовательная область/ Educational area:Коммуникация
Бөлімдері/Разделы/Section:Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы/Тема/ Theme: Менің көшем
Мақсаты/Цель/The aim: Сөйлеу мәдениетін жетілдіре отырып,байланыстырып сөйлеуге
үйрету
Міндеттер/Задачи/ Tasks:
Білімділік/Образовательная/Educational: Сөйлеу мәдениетін жетілдіре
отырып,байланыстырып сөйлеуге ,сурет бойынша әңгіме құрастыруға үйрету;
Дамытушылық/Развивающая/Developmental:жол ережелерін білуге ,бағдаршам ережелері
туралы ұғымдарын дамыту.
Тәрбиелік/Воспитательная/ Teaching: Жолда жүру ережелерін сақтап , үнемі қолдануға
тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс/Словарная работа/ Vocabulary : көше , ереже, бағдаршам.
Алдын – ала жұмыс/Предварительная работа/Preparotory work :иллюстрациялар,
суреттерді қарау әңгімелесу, көркем әдебиеттерді оқу.
Көрнекі құралдар/ Оборудование/ Equipment: суреттер бағдаршам макеті, автобус макеті,
көңілді тіл бұрышындағы айналар, ойындар
Көптілді компоненті/Полиязычный компонент/ Trilingual component :көше – улица –trail,
жол –дорога – road,ереже – правила-the rule,бағдаршам – светофор -traffic light
Технологиялар/Технологии/Technology:
- Денсаулық технологиясы (сергіту сәті)
- Ойын технологиясы
- Жағдай арқылы оқыту технологиясы А.М.Матюшкин
- ИКТ ТЕХНОЛОГИИ –муз. центр
|
Іс-әрекет кезендері Этапы деятельности кезеңдері / Steps of the Lesson |
Тәрбиешінің іс-әрекеті Действия воспитателя/Educator steps |
Балалардын іс-әрекеті Действия детей Children steps |
Есеп /Учет/ Check of knowledge |
|
|
+ |
- |
|||
|
Мотивациялық – қозғаушы/ Мотивационно- побудительный/ Introductory part |
Балаларды саяхатқа шақырады,қайда баратындарын білу үшін туған қаласының,таныс жерлерінің фото суреттерін көрсетеді. Тәрбиеші балаларды үлкен,кең,автобус макетіне отырғызады. |
Жарты шеңбер бойы отырып,тәрбиешіні тыңдап,сұрақтарына жауап береді. Автобус макетіне отырады. |
|
|
|
Іздену – ұйымдастырушы/ Организационно –поисковый/ Main part |
«Туған қалама саяхат»ойыны Алдын ала ән күй залында немесе басқа кең жерде қаланың бір қиылыс орталығы жасалады.Автобус қаланың шетіне келіп тоқтайды.Тәрбиеші мен балалар автобус макетінен шығып,жазық алаңқайға барады. Жағдай арқылы оқыту технологиясы А.М.Матюшкин Таспа қосылып,жылаған дауыс шығады. Шымылдық арасынан қатты картоннан жасалған,қуат көзіне қосылған үш шамы бар бағдаршам макетін алып шығады. Үнтаспаға жазылған бағдаршамның сөзін қосады: «Менің шамдарым жұмыс істемей тұр,оны бір бала бұзып тастады.Енді қала көшелерінде адамдар мен көліктер қалай жүреді?И- и- и- и- и» - Балалар бағдаршамға көмек берейік ,оның көзін қайтару үшін 3 тапсырманы орындау керек. Егер 3 тапсырманы орындаса, 3 көзінің де жанатынын айтады. 1-тапсырма Балаларды«Көңілді тіл»орталығына бастап барады. Артикуляциялық жаттығу : Жел соқты:Ш- Ш- Ш,Ш- Ш- Ш, Гүлдер бір жаққа қисайды, Сосын басқа жаққа қисайды. Жел соғуын кұшейтті, Гүлдер айнала бұрылды: У- У- У,У- У, Жел қайта соқты: Ш- Ш- Ш,Ш- Ш- Ш. Әдемі хош иісті гүлді ара көріп, «З -з- з -з –з»деп гүлге қонды .Қоңыздар да«Ж- Ж- Ж,Ж- Ж- Ж»деп гүлге қонды. Тәрбиеші бағдаршамның көзін балаларға білдіртпей қосып,қызыл шамының жанғанын айтады 2 тапсырма: Сурет бойынша әңгімелесу «Жол ережелері» - Мына суретте не көріп тұрсыңдар? - Балалар не істеп жатыр ? - Көшеде доппен ойнаған дұрыс па ? - Қандай жол жүру ережелерін білесіңдер ? сөздік жұмыс: көше, ереже, бағдаршам Бағдаршамның сары шамының жаңғанын айтады. Сергіту сәтті : Дөңгелене тұрайық, Киіз үйді құрайық. Кереге батып керіліп. Уықтар боп иіліп. Киіз үйді құрайық. 3 тапсырма : «Қандай көлік артық? дид.ойыны Фланель тақтада орналасқан көлік түрлеріне(автобус, трамвай,жеңіл көлік,такси, жедел жәрдем)назарларын аударады. Жеңіл көлік,автобус,трамвай, кеме-артық көлікті тап. Бағдаршамның сары шамының жанғанын айтады. Үнтаспа қосылады:«Рақмет,балалар,енді менің шамдарымның барлығы жанып тұр.Сендер өз туған қалаларыңды жақсы көреді екенсіңдер,сол үшін мен сендерге мына қала картасын сыйлаймын».Тәрбиеші үлкен қала картасын алып шығып,балаларға көрсетеді. -Балалар,қандай әдемі карта,бұл қала картасымен біз келесі жолы танысамыз, -деп,бағдаршаммен қоштасып,автобус макетіне отырып,балабақшаға |
Жазық алаңқайға барып,тәрбиешіні тыңдайды.
Дыбысты тыңдайды,өз болжамдарын айтады.
Мұқият тыңдап,естеріне сақтайды.
Ұсақ құрылыс материалдарынан бағдаршамның көздерін құрастырады.
«Көңілді тіл» орталығына барады
Ш- ш-ш -ш»,«У-у-у-», «Ж -ж- ж- ж», «З- з -з -з- з- з»дыбыстарын қайталайды,қимылдарын жасайды.
сурет бойынша қойған сұрақтарға жауап береді
қимыл қөзғалыстарды өлең бойынша жасайды.
Көлік суреттерін тамашалайды.Ойланып тапсырманы орындайды.
Бағдаршамның сөздерін тыңдайды.
Картаны қызықтайды |
|
|
|
Рефлексивтік – коррекциялаушы/ Рефлексивно – корригирующий/ Final part |
Сұрақтар қойып,тақырыпты қорытады. Балаларды мадақтап,ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін аяқтайды. |
Сұрақтарға жауап береді. |
|
|
Күтілетін нәтижелер/Ожидаемый результат/Result:
Игереді / Воспроизводят/ Reproduce:сұрақтарға жауап береді
Түсінеді / Понимают/Understand:Жол жүру ережелерді
Қолданады / Применяют/Use:көлік түрлерін ажыратады атайды.
шағым қалдыра аласыз













