"Менің күн тәртібім"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Менің күн тәртібім"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ортақ тақырып: Бөлімше:

Менің отбасым және достарым

1.1. Мен және менің отбасым

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

11.11

Сынып:1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Менің отбасым

Оқу бағдарламасына

сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.1.1 түрлі дереккөздерді зерттей отырып, «отбасы» ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру;

        1. 1.1.1.2 отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

  • өз отбасыларының мүшелерін атайды;

  • «отбасы» түсінігінің мәнін түсіндіреді;

  • туыстық байланыс жүйесіндегі өз рөлін анықтайды.

Көптеген оқушылар:

  • өз отбасылары туралы айтып береді;

  • отбасылар әртүрлі болатынын түсінеді.

Кейбір оқушылар:

  • әртүрлі дереккөздердің негізінде өз отбасының тарихы туралы әңгіме құрастырып, сыныптастарына айтып бере алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Мұғалім сабақты бастайды. Мұғалім жұмбақ шешуді ұйымдастырады:

Әке-шешем,

Ата-әжем, бауырым, Бәрі бірге

Білдіреді бір ұғым. (отбасы)

Бұл сабақта біз отбасы туралы айтатын боламыз.

Отбасы туралы әңгімелейді.




Ортасы

ФТ. Мұғалім әңгіме ұйымдастырады.

  • Балалар, біз бүгін жаңа бөлімді бастаймыз.

Шмуцтитулды қараңдар. Әңгіме не туралы болады?

  • Бірнеше сабақ барысында біз «Мен және менің отбасым» бөлімін оқып, зерттейтін боламыз.

  • Балалар, ойланайық, отбасы деген не? («миға шабуыл»).

Мұғалім желі материалдарына назар аударуды ұсынады. Іздеу жолына

«Отбасы деген не?» сөйлемін енгізеді.

Іздеу көзінен табылған бірнеше анықтамаларды жақсы оқи алатын балаларға оқып беруді ұсынады.

Мысалы: «Бірге тұратын туысқандар» тобы (әйелі мен күйеуі, балаларымен ата-аналары).

Google жүйесі: отбасы деген не?

«Отбасы» әдетте үйленген ер адам мен әйел және олардың балаларынан

тұрады. Оған сонымен бірге аталар мен

апалар, күйеуі мен әйелінің туысқандары да кіреді.

(В. Ожеговтың онлайн түсіндірме сөздігі

Жаңа бөліммен танысады.









Оқушылар өз пікірлерін айтады.



Іздеу көзінен табылған бірнеше анықтамаларды жақсы оқи алатын балалар оқып береді.











Оқушы дәптерімен жұмыс. А. тапсырманы орындайды.

ҚБ
























Тапсырма. Критерий

А. Отбасының

Проектор, ғаламторға шығатын компьютер, сөздіктер





https://psymod.ru/otn osheniya/semya/2338

-chto-takoe- semya.html Осы сілтеме

бойынша отбасы, оның түрлері, рөлі және т.б. білуге

болады.








Оқушы дәптері




https://slovarozhegova.ru/word.php?wordi d=28436)


Сабаққа қағаз нұсқасындағы бірнеше түсіндірмелік сөздіктерді әкелуге

болады.


ФТ. Мұғалім оқулықпен жұмыс

ұйымдастырады. Мәтінді мұғалімнің оқуы. Оқулықтағы сұрақтар бойынша талдау жасау.


ФТ. Мұғалім оқулық бойынша әңгіме өткізеді:

  • Өз отбасыларың туралы айтыңдар. Отбасында ең мейірімді, еркелететін кім? Саған неге олармен бірге болған жақсы? Әкең, анаң, әжең, атаң,

бауырларың, қарындастарың туралы айтуды ұмытпа.


Ж. – Балалар, өз отбасыларыңның өмірінде болған қызықты жағдайлар туралы айтып беріңдер (фронтальды немесе жұппен).

  • Достарыңның әңгімелерін тыңдау қызықты болды ма? Бір-біріміздің отбасыларымыз туралы бір сабақтың ішінде көп біле аламыз ба?











Оқулықтағы сұрақтар бойынша талдау жасайды.



Өз отбасылары туралы айтады.








Өз отбасыларының өмірінде болған қызықты жағдайлар туралы айтып береді. (фронтальды немесе жұппен).

Бірнеше оқушылардың әңгімесі тыңдалады.


Сұрақтарға жауап береді.

мүшелерін атап, олардың суреттерін салады.

Дескриптор

  1. Өз отбасының мүшелерін атайды.

  2. Отбасы мүшелерінің әрқайсысының суреттерін жеке

дөңгелек ішіне орналастырады.

  1. Суреттердің аттарын немесе туыстық дәрежесін жазады.


Тапсырма. Критерий

В.1. Туыстық

байланыс жүйесіндегі өз орнын анықтайды. Өз рөліне қатысты қанатша белгісін қояды.

Дескриптор

  1. Туыстық байланыс жүйесіндегі өз орнын анықтайды.

  2. Өз рөліне қатысты қанатша белгілерін қояды.











Оқулық



Зерттеу тапсырмасы: Анаң мен әкеңнен қалай оқығандығы, отбасындағы үлкендер мен кішкентайларға қалай көмектескендері туралы сұрап білу. Өз отбасыңның тарихы туралы білу, сурет альбомын зерттеу. Өз отбасың туралы әңгіме құрастыру.



Өзінің отбасы туралы әңгіме құрастырады.



Оқушы дәптеріндегі В. 2. тапсырманы орындайды.




Отбасымен бірге өзіңді қауіпсіз

сезінесің бе? Қауіпті орынды белгілейді.








Оқушы дәптері

Соңы

ФТ. – Рефлексия

  • Бүгін өздерің үшін қандай жаңалық аштыңдар?

  • Кімнің сабақтағы жұмысына көңілі толады?

  • Сендерді қуантқан нәрсе не?

Ойларымен бөліседі.

ҚБ

Оқушы дәптері


«Оқушы дәптеріндегі» сабақтағы өз жұмыстарына баға береді.

Сөйлемдерді толықтырады:

Енді мен .... істей аламын. Мен ... үйрендім..... қиын болды. жасау

қолымнан келді қызық болды. Мені

таңғалдырған ... .

Мен бүгін үйрендім.

«Оқушы дәптеріндегі» тапсырманы орындайды.

Сабақтағы өз жұмыстарына баға береді.


Сөйлемдерді толықтырады.

ҚБМадақтау, алғыс айту.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.03.2023
395
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі