Материалдар / "Менің күн тәртібім"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Менің күн тәртібім"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2023
288
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ортақ тақырып: Бөлімше:

Менің отбасым және достарым

1.1. Мен және менің отбасым

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

11.11

Сынып:1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Менің отбасым

Оқу бағдарламасына

сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.1.1 түрлі дереккөздерді зерттей отырып, «отбасы» ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру;

        1. 1.1.1.2 отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

  • өз отбасыларының мүшелерін атайды;

  • «отбасы» түсінігінің мәнін түсіндіреді;

  • туыстық байланыс жүйесіндегі өз рөлін анықтайды.

Көптеген оқушылар:

  • өз отбасылары туралы айтып береді;

  • отбасылар әртүрлі болатынын түсінеді.

Кейбір оқушылар:

  • әртүрлі дереккөздердің негізінде өз отбасының тарихы туралы әңгіме құрастырып, сыныптастарына айтып бере алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Мұғалім сабақты бастайды. Мұғалім жұмбақ шешуді ұйымдастырады:

Әке-шешем,

Ата-әжем, бауырым, Бәрі бірге

Білдіреді бір ұғым. (отбасы)

Бұл сабақта біз отбасы туралы айтатын боламыз.

Отбасы туралы әңгімелейді.




Ортасы

ФТ. Мұғалім әңгіме ұйымдастырады.

  • Балалар, біз бүгін жаңа бөлімді бастаймыз.

Шмуцтитулды қараңдар. Әңгіме не туралы болады?

  • Бірнеше сабақ барысында біз «Мен және менің отбасым» бөлімін оқып, зерттейтін боламыз.

  • Балалар, ойланайық, отбасы деген не? («миға шабуыл»).

Мұғалім желі материалдарына назар аударуды ұсынады. Іздеу жолына

«Отбасы деген не?» сөйлемін енгізеді.

Іздеу көзінен табылған бірнеше анықтамаларды жақсы оқи алатын балаларға оқып беруді ұсынады.

Мысалы: «Бірге тұратын туысқандар» тобы (әйелі мен күйеуі, балаларымен ата-аналары).

Google жүйесі: отбасы деген не?

«Отбасы» әдетте үйленген ер адам мен әйел және олардың балаларынан

тұрады. Оған сонымен бірге аталар мен

апалар, күйеуі мен әйелінің туысқандары да кіреді.

(В. Ожеговтың онлайн түсіндірме сөздігі

Жаңа бөліммен танысады.









Оқушылар өз пікірлерін айтады.



Іздеу көзінен табылған бірнеше анықтамаларды жақсы оқи алатын балалар оқып береді.











Оқушы дәптерімен жұмыс. А. тапсырманы орындайды.

ҚБ
























Тапсырма. Критерий

А. Отбасының

Проектор, ғаламторға шығатын компьютер, сөздіктер





https://psymod.ru/otn osheniya/semya/2338

-chto-takoe- semya.html Осы сілтеме

бойынша отбасы, оның түрлері, рөлі және т.б. білуге

болады.








Оқушы дәптері




https://slovarozhegova.ru/word.php?wordi d=28436)


Сабаққа қағаз нұсқасындағы бірнеше түсіндірмелік сөздіктерді әкелуге

болады.


ФТ. Мұғалім оқулықпен жұмыс

ұйымдастырады. Мәтінді мұғалімнің оқуы. Оқулықтағы сұрақтар бойынша талдау жасау.


ФТ. Мұғалім оқулық бойынша әңгіме өткізеді:

  • Өз отбасыларың туралы айтыңдар. Отбасында ең мейірімді, еркелететін кім? Саған неге олармен бірге болған жақсы? Әкең, анаң, әжең, атаң,

бауырларың, қарындастарың туралы айтуды ұмытпа.


Ж. – Балалар, өз отбасыларыңның өмірінде болған қызықты жағдайлар туралы айтып беріңдер (фронтальды немесе жұппен).

  • Достарыңның әңгімелерін тыңдау қызықты болды ма? Бір-біріміздің отбасыларымыз туралы бір сабақтың ішінде көп біле аламыз ба?











Оқулықтағы сұрақтар бойынша талдау жасайды.



Өз отбасылары туралы айтады.








Өз отбасыларының өмірінде болған қызықты жағдайлар туралы айтып береді. (фронтальды немесе жұппен).

Бірнеше оқушылардың әңгімесі тыңдалады.


Сұрақтарға жауап береді.

мүшелерін атап, олардың суреттерін салады.

Дескриптор

  1. Өз отбасының мүшелерін атайды.

  2. Отбасы мүшелерінің әрқайсысының суреттерін жеке

дөңгелек ішіне орналастырады.

  1. Суреттердің аттарын немесе туыстық дәрежесін жазады.


Тапсырма. Критерий

В.1. Туыстық

байланыс жүйесіндегі өз орнын анықтайды. Өз рөліне қатысты қанатша белгісін қояды.

Дескриптор

  1. Туыстық байланыс жүйесіндегі өз орнын анықтайды.

  2. Өз рөліне қатысты қанатша белгілерін қояды.











Оқулық



Зерттеу тапсырмасы: Анаң мен әкеңнен қалай оқығандығы, отбасындағы үлкендер мен кішкентайларға қалай көмектескендері туралы сұрап білу. Өз отбасыңның тарихы туралы білу, сурет альбомын зерттеу. Өз отбасың туралы әңгіме құрастыру.



Өзінің отбасы туралы әңгіме құрастырады.



Оқушы дәптеріндегі В. 2. тапсырманы орындайды.




Отбасымен бірге өзіңді қауіпсіз

сезінесің бе? Қауіпті орынды белгілейді.








Оқушы дәптері

Соңы

ФТ. – Рефлексия

  • Бүгін өздерің үшін қандай жаңалық аштыңдар?

  • Кімнің сабақтағы жұмысына көңілі толады?

  • Сендерді қуантқан нәрсе не?

Ойларымен бөліседі.

ҚБ

Оқушы дәптері


«Оқушы дәптеріндегі» сабақтағы өз жұмыстарына баға береді.

Сөйлемдерді толықтырады:

Енді мен .... істей аламын. Мен ... үйрендім..... қиын болды. жасау

қолымнан келді қызық болды. Мені

таңғалдырған ... .

Мен бүгін үйрендім.

«Оқушы дәптеріндегі» тапсырманы орындайды.

Сабақтағы өз жұмыстарына баға береді.


Сөйлемдерді толықтырады.

ҚБМадақтау, алғыс айту.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!